跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3761#
發表於 08-11-5 11:17 |只看該作者
咦...... 我又唔覺有呢款和!!

你仔鍾唔鍾意反斗車王?? 星期一同亞仔去扭左個係貼紙黎架! $5 咋!! 都幾靚呀!!


原文章由 Royston 於 08-11-5 11:11 發表
反正我都唔冧叮噹.....
史廸仔出咗新扭旦呀, 係史廸仔扮......白雪公主, pooh, maria, 尼路, 米奇, 小木偶........我扭咗啦. 好可愛架.


別墅

積分: 931


3762#
發表於 08-11-5 11:33 |只看該作者
新出架, 我估幾日啦, 我星期一係荃灣街市對面的七仔扭架.
我仔又無咩特別鐘意喎, 同埋貼紙佢無得好似公仔咁玩呀馬
thank you你通知.

原文章由 cc0524 於 08-11-5 11:17 發表
咦...... 我又唔覺有呢款和!!

你仔鍾唔鍾意反斗車王?? 星期一同亞仔去扭左個係貼紙黎架! $5 咋!! 都幾靚呀!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3763#
發表於 08-11-5 11:51 |只看該作者
我仔由幼稚園開始就鍾意儲貼紙, 佢有好多本貼紙簿架!!

原文章由 Royston 於 08-11-5 11:33 發表
新出架, 我估幾日啦, 我星期一係荃灣街市對面的七仔扭架.
我仔又無咩特別鐘意喎, 同埋貼紙佢無得好似公仔咁玩呀馬
thank you你通知.


別墅

積分: 931


3764#
發表於 08-11-5 11:54 |只看該作者
係呀. 我仔一有貼 紙就周圍貼.....所以好少買比佢.

原文章由 cc0524 於 08-11-5 11:51 發表
我仔由幼稚園開始就鍾意儲貼紙, 佢有好多本貼紙簿架!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3765#
發表於 08-11-5 12:01 |只看該作者
咁你應該一開始時就買本貼紙簿比佢, 等佢習慣左有貼紙就貼落去, 可以拿出黎睇返, 又唔會到處貼, 需要時又可以重貼, 幾好架!


原文章由 Royston 於 08-11-5 11:54 發表
係呀. 我仔一有貼 紙就周圍貼.....所以好少買比佢.


別墅

積分: 931


3766#
發表於 08-11-5 12:37 |只看該作者
我有呀, 但佢唔鐘意攞.
我自己都有貼紙部架. 我都唔知儲咗幾多, sanrio 0既多攞. 我以前好鐘意sanrio的公仔, 係生咗個仔之後先轉咗呔 ~

原文章由 cc0524 於 08-11-5 12:01 發表
咁你應該一開始時就買本貼紙簿比佢, 等佢習慣左有貼紙就貼落去, 可以拿出黎睇返, 又唔會到處貼, 需要時又可以重貼, 幾好架!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3767#
發表於 08-11-5 13:58 |只看該作者
人地就話生完 bb 食野既口味會轉者, 你連鍾意既公仔都會轉既??





原文章由 Royston 於 08-11-5 12:37 發表
我有呀, 但佢唔鐘意攞.
我自己都有貼紙部架. 我都唔知儲咗幾多, sanrio 0既多攞. 我以前好鐘意sanrio的公仔, 係生咗個仔之後先轉咗呔 ~


別墅

積分: 931


3768#
發表於 08-11-5 16:58 |只看該作者
哈哈, 係呀, 一陣我個仔鐘意咗hello kitty 咪大獲......


原文章由 cc0524 於 08-11-5 13:58 發表
人地就話生完 bb 食野既口味會轉者, 你連鍾意既公仔都會轉既??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3769#
發表於 08-11-5 17:04 |只看該作者




原文章由 Royston 於 08-11-5 16:58 發表
哈哈, 係呀, 一陣我個仔鐘意咗hello kitty 咪大獲......


翡翠宮

積分: 75533


3770#
發表於 08-11-5 17:05 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-5 08:57 發表
jk,

你中左隻叮噹啦????????

如果你重覆, 可唔可以換比我呀!! 我今朝又換左隻, 點知重覆左胖妹呀!!!

我幫你問下7-11個ee,上次佢幫客收收埋埋幫人換。


翡翠宮

積分: 75533


3771#
發表於 08-11-5 17:07 |只看該作者
原文章由 Royston 於 08-11-5 16:58 發表
哈哈, 係呀, 一陣我個仔鐘意咗hello kitty 咪大獲......

比你笑死!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3772#
發表於 08-11-5 17:16 |只看該作者
真係????? 唔該晒你呀, 我只係想要隻叮噹咋!!!



原文章由 jk923 於 08-11-5 17:05 發表

我幫你問下7-11個ee,上次佢幫客收收埋埋幫人換。


別墅

積分: 931


3773#
發表於 08-11-5 17:23 |只看該作者
近朱者赤馬, 唔係講笑, 我仔一歲半前都係鐘意玩煮飯仔, 行街攞住個真的煲唔肯放, 要扭買架~

原文章由 jk923 於 08-11-5 17:07 發表

比你笑死!


別墅

積分: 931


3774#
發表於 08-11-5 17:24 |只看該作者
yeah ~ 又多個機會啦.

原文章由 cc0524 於 08-11-5 17:16 發表
真係????? 唔該晒你呀, 我只係想要隻叮噹咋!!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3775#
發表於 08-11-6 08:44 |只看該作者




原文章由 Royston 於 08-11-5 17:23 發表
近朱者赤馬, 唔係講笑, 我仔一歲半前都係鐘意玩煮飯仔, 行街攞住個真的煲唔肯放, 要扭買架~


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3776#
發表於 08-11-6 08:45 |只看該作者
你唔準笑我架!!



原文章由 Royston 於 08-11-5 17:24 發表
yeah ~ 又多個機會啦.


翡翠宮

積分: 75533


3777#
發表於 08-11-6 11:30 |只看該作者
早晨呀


男爵府

積分: 9355


3778#
發表於 08-11-6 12:37 |只看該作者
原文章由 jk923 於 08-11-6 11:30 發表
早晨呀


早呀~

又想八下大家多數去邊到買送多? 會唔會去萬有? 幫趁過一兩次, 印象麻麻, 尤其有檔賣豬肉的.

而家想星期六出一轉楊屋道, 大手買多d... 又平d, 唔駛煩.


大宅

積分: 2058


3779#
發表於 08-11-6 12:51 |只看該作者
請問有沒有麗城的媽媽,bb是6-8個月而不是飲恩美力的.
可以幫幫忙嗎?
我有一張恩美力買一送一COUPON.不過佢要申請BB是6-8個月的.我BB還沒夠6個月.不可申請,好可惜.
請問有無媽媽可以用您和您BB的名義代我申請.
只要媽媽中英文名和BB出生日期,出生醫院名和針卡內頁副本便可.

多謝您們的幫忙.


翡翠宮

積分: 75533


3780#
發表於 08-11-6 13:31 |只看該作者
原文章由 一一B 於 08-11-6 12:37 發表


早呀~

又想八下大家多數去邊到買送多? 會唔會去萬有? 幫趁過一兩次, 印象麻麻, 尤其有檔賣豬肉的.

而家想星期六出一轉楊屋道, 大手買多d... 又平d, 唔駛煩. ...

可能我買熟左,多數係萬有買。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo