立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74390
原文章由 Royston 於 08-11-5 11:11 發表 反正我都唔冧叮噹..... 史廸仔出咗新扭旦呀, 係史廸仔扮......白雪公主, pooh, maria, 尼路, 米奇, 小木偶........我扭咗啦. 好可愛架.
別墅
積分: 931
原文章由 cc0524 於 08-11-5 11:17 發表 咦...... 我又唔覺有呢款和!! 你仔鍾唔鍾意反斗車王?? 星期一同亞仔去扭左個係貼紙黎架! $5 咋!! 都幾靚呀!!
原文章由 Royston 於 08-11-5 11:33 發表 新出架, 我估幾日啦, 我星期一係荃灣街市對面的七仔扭架. 我仔又無咩特別鐘意喎, 同埋貼紙佢無得好似公仔咁玩呀馬 thank you你通知.
原文章由 cc0524 於 08-11-5 11:51 發表 我仔由幼稚園開始就鍾意儲貼紙, 佢有好多本貼紙簿架!!
原文章由 Royston 於 08-11-5 11:54 發表 係呀. 我仔一有貼 紙就周圍貼.....所以好少買比佢.
原文章由 cc0524 於 08-11-5 12:01 發表 咁你應該一開始時就買本貼紙簿比佢, 等佢習慣左有貼紙就貼落去, 可以拿出黎睇返, 又唔會到處貼, 需要時又可以重貼, 幾好架!
原文章由 Royston 於 08-11-5 12:37 發表 我有呀, 但佢唔鐘意攞. 我自己都有貼紙部架. 我都唔知儲咗幾多, sanrio 0既多攞. 我以前好鐘意sanrio的公仔, 係生咗個仔之後先轉咗呔 ~
原文章由 cc0524 於 08-11-5 13:58 發表 人地就話生完 bb 食野既口味會轉者, 你連鍾意既公仔都會轉既??
原文章由 Royston 於 08-11-5 16:58 發表 哈哈, 係呀, 一陣我個仔鐘意咗hello kitty 咪大獲......
翡翠宮
積分: 75533
原文章由 cc0524 於 08-11-5 08:57 發表 jk, 你中左隻叮噹啦???????? 如果你重覆, 可唔可以換比我呀!! 我今朝又換左隻, 點知重覆左胖妹呀!!!
原文章由 jk923 於 08-11-5 17:05 發表 我幫你問下7-11個ee,上次佢幫客收收埋埋幫人換。
原文章由 jk923 於 08-11-5 17:07 發表 比你笑死!
原文章由 cc0524 於 08-11-5 17:16 發表 真係????? 唔該晒你呀, 我只係想要隻叮噹咋!!!
原文章由 Royston 於 08-11-5 17:23 發表 近朱者赤馬, 唔係講笑, 我仔一歲半前都係鐘意玩煮飯仔, 行街攞住個真的煲唔肯放, 要扭買架~
原文章由 Royston 於 08-11-5 17:24 發表 yeah ~ 又多個機會啦.
男爵府
積分: 9355
原文章由 jk923 於 08-11-6 11:30 發表 早晨呀
大宅
積分: 2058
原文章由 一一B 於 08-11-6 12:37 發表 早呀~ 又想八下大家多數去邊到買送多? 會唔會去萬有? 幫趁過一兩次, 印象麻麻, 尤其有檔賣豬肉的. 而家想星期六出一轉楊屋道, 大手買多d... 又平d, 唔駛煩. ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy