媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8385


3761#
發表於 04-8-3 15:58 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

EVERYBODY 我番黎喇!! :mrgreen:


洋房

積分: 457


3762#
發表於 04-8-3 15:59 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111
我係度


男爵府

積分: 8385


3763#
發表於 04-8-3 16:06 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

有冇人呀


大宅

積分: 2640


3764#
發表於 04-8-3 16:07 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

我岩岩係度~


男爵府

積分: 8385


3765#
發表於 04-8-3 16:11 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

SANDYLAM,
我買左支qv cream, 大約$50度, 係醫生介紹我用o家!!
可以o係出濕疹既時候 or 天氣乾燥既時候渣. 然然之前出左好多濕疹, 渣左2-3日就冇哂.


別墅

積分: 906


3766#
發表於 04-8-3 16:17 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

有冇人呀!!
Welcome to Yannes's photo website ~鎧林開心生活照~


大宅

積分: 1514


3767#
發表於 04-8-3 16:19 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs Ting

然然casting 點呀????????????????


男爵府

積分: 5570


3768#
發表於 04-8-3 16:21 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

MrsTing & All,
How about 然然???


男爵府

積分: 8385


3769#
發表於 04-8-3 16:26 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma, & ivybibi,
佢就冇喊, 但係初頭坐o係度就掛住玩玩具, 唔肯笑. 個哥哥抱起佢就發人地牌氣. 但係後來就一路笑一路玩, 而爬就好順利, 爬得好快好開心. 影左之後仲同個度d姐姐玩到唔捨得走. 我就為左佢要笑, 搞到我好累.


男爵府

積分: 8385


3770#
發表於 04-8-3 16:28 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

唔好意思!! post多左次 :mrgreen:


男爵府

積分: 5570


3771#
發表於 04-8-3 16:36 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

MrsTing,
咁咪好~~~其實然然係一個開心bb,又點曳曳!真係出得大場面!反觀珈瑋仔就......唉!

sandylam,
剛剛發現,原來湋圖同爸爸小時候好似樣,係一個餅印!


男爵府

積分: 8385


3772#
發表於 04-8-3 16:43 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi,
我又唔覺得珈瑋仔曳曳喎, 個日我見到佢好乖, 又大方比我地玩佢d玩具 , 而且佢都係一個開心b黎o家!! 我每次叫珈瑋仔珈瑋仔佢都笑住望我. 總之...我見到珈瑋仔我都好開心. 去到casting最慘就係佢不停咁流口水...d職員不停咁幫佢抺口水, 好彩佢冇咬人地d玩具咋, 如果唔係...人地d玩具一定唔洗要, 要我買哂佢就慘喇. 不過我見到然然著番夾拿衣好搞野, 可能好耐都冇見過, 諗番佢以前個樣


洋房

積分: 371


3773#
發表於 04-8-3 16:47 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Hi ivbibi

Where did you get those colour playmats?

Thanks
Kristina
Rachel Tsang - Born on 6 December 2003 - 03:52am - 2.57kg


男爵府

積分: 5570


3774#
發表於 04-8-3 16:51 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Kristina,
check PM la...我覆左你啦!


大宅

積分: 4894


3775#
發表於 04-8-3 16:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs. Ting~
然然甘乖既...上次希希仔就係"每"爬完一次就食人地d玩具...食左好多次呀..:-(

MrsTing 寫道:
ivybibi,
我又唔覺得珈瑋仔曳曳喎, 個日我見到佢好乖, 又大方比我地玩佢d玩具 , 而且佢都係一個開心b黎o家!! 我每次叫珈瑋仔珈瑋仔佢都笑住望我. 總之...我見到珈瑋仔我都好開心. 去到casting最慘就係佢不停咁流口水...d職員不停咁幫佢抺口水, 好彩佢冇咬人地d玩具咋, 如果唔係...人地d玩具一定唔洗要, 要我買哂佢就慘喇. 不過我見到然然著番夾拿衣好搞野, 可能好耐都冇見過, 諗番佢以前個樣


男爵府

積分: 6804


3776#
發表於 04-8-3 16:55 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Ivybibi, I also want to know ar

Kristina: your bb so pretty


男爵府

積分: 5570


3777#
發表於 04-8-3 17:02 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb,
係megaidea買的,但係覺得麻麻地,初初都係一陣味,而且的接合位好似唔係好fit咁。所以我都訂左另一隻veronica介紹的,但係好貴,依家等緊佢隻綠色返。


洋房

積分: 457


3778#
發表於 04-8-3 17:04 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

All
上星期同芷蔚去左香港圖書館遊戲室玩,因為之前book左唔需要排隊,佢地規矩首先填form揀玩具(最多2 樣),一part45min大概10個family,地方我自己覺得唔算大而且都係各有各玩唔好期望有集體遊戲,萬一呀囡唔鍾意玩只得兩次機會,由借到取到件玩具花左好多時間,所以正識玩得果一陣 真係浪費時間我lum我唔會去第二次lu...

我問過醫生濕疹係會成日番發,建議除左渣cream外
最好用清水沖涼無tim加最好!!!


男爵府

積分: 6804


3779#
發表於 04-8-3 17:07 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

IVYBIBI, do u know any place have a BIG mat which like 4 ' x 6 '? So I can only put one in the living room?


男爵府

積分: 5570


3780#
發表於 04-8-3 17:10 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

sin神,
原來依家政府有咁多服務...繼泳池有家庭式更衣室後、又有玩具借玩。

all,
我又收工啦~~~886!﹝今日要趕去街市買野打邊爐,因為今日我契仔契女黎我屋企玩,真開心!﹞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo