懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3761#
發表於 09-2-10 12:44 |只看該作者
原帖由 superbreadkaka 於 09-2-10 11:48 發表


Jelly-pudding,

甜品好多糖份架, 記住唔好食太多呀!


我會架啦我都唔想糖尿, 而且唔想肥


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3762#
發表於 09-2-10 12:46 |只看該作者
唔會冇埋由既..
你係佢媽媽..當然feel到啦..當bb 8week既時候已經開
始有心跳..果時太細..未必feel到..
當你夜晚係房..靜靜地既時候..就feel 到架啦..
不停咁摸個肚唔同既位置..一定會摸到..你會分到邊個心跳係你..邊個係bb..
佢個心跳快好多架嘛..

原帖由 piglet0529 於 09-2-10 12:35 PM 發表


其實我間唔中都好似摸到bb心跳, 不過心諗冇理由我可以咁早feel到?!


複式洋房

積分: 283


3763#
發表於 09-2-10 13:22 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-10 12:46 發表
唔會冇埋由既..
你係佢媽媽..當然feel到啦..當bb 8week既時候已經開
始有心跳..果時太細..未必feel到..
當你夜晚係房..靜靜地既時候..就feel 到架啦..
不停咁摸個肚唔同既位置..一定會摸到..你會分到邊個心跳係你.. ...

等我今晚試吓聽唔聽到先...


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3764#
發表於 09-2-10 13:24 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-10 12:44 發表
係啦, 我2月頭都去左睇DR YU, 但我一坐低佢就同我講8月開始放大假, 要8月尾先反來, 佢既意思好似唔想接我既CASE甘~~~唉!!

本身我睇開張智的, 但臨新年個時下身極痕, 睇左一次DR LO, 我覺得佢PRO過DR CHEUNG, 不過接 ...


乜dr.yu已經cfm左係8月off? 咁即係唔洗搵佢啦......咁我仲等唔等3月去睇佢好呢? or依家book dr. lo cancel dr. yu好?



大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3765#
發表於 09-2-10 13:48 |只看該作者
jelly-pudding,

我都係3月生日呀! 真係Q喇! 今年唔可以去食buffet lu, 因為咩都唔食得, dessert又有好多都唔食得, 我打算同老公去食韓國燒烤....hehe

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-10 11:17 發表


我都好想食魚生. 老公話3月 (both of our birthday in March) 去食buffet. 我話又唔食得生蠔又唔食得魚生有咩好食. 佢話我可以食dessert 食足2粒鐘.


大宅

積分: 2941

畀面勳章


3766#
發表於 09-2-10 13:51 |只看該作者
我今朝坐火車返工時冇位坐,但太焗,標晒冷汗、透唔到氣、差D暈(眼前已經黑晒,睇野都睇唔到),我辛苦到半踎o係度,但係坐我前面o既女人o係度訓覺,隔離個後生仔望一望我後繼續打機,完全冇人讓位或者問下你有冇事!
好彩我老公今朝係同我一齊坐車,如果唔係暈左都唔知會唔會有人理呀!而家d人真係好鬼死衰...-_-


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3767#
發表於 09-2-10 13:52 |只看該作者
adakitty,

我依家連bb大概在我個肚邊個位都唔知, 我諗我摸唔到佢心跳lu......


原帖由 adakitty 於 09-2-10 12:32 發表
其實你地可以夜晚林瞓之前...瞓係張床果度..都可以
摸到bb心跳架..由期係四個月, bb既心跳會越黎越強..
你會feel 到架..
到左5個月開始..bb 仲會郁添..不過唔係經常.. ...


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3768#
發表於 09-2-10 13:58 |只看該作者
alsan,

都好......唔知hk島有冇邊個平又係女醫生呢.....

原帖由 alsan 於 09-2-10 12:33 發表
[quote]原帖由 mincola 於 09-2-10 12:30 發表
alsan,

我睇梗方幸生, 每次照埋u/s, 由900蚊起......., 所以如果我睇密d, 就會好甘o家喇.....



不如你睇另 ...


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3769#
發表於 09-2-10 14:07 |只看該作者
原帖由 mincola 於 09-2-10 13:52 發表
adakitty,

我依家連bb大概在我個肚邊個位都唔知, 我諗我摸唔到佢心跳lu......


咁我就有留意到醫生照超聲波時舊野放係肚邊度而照到.
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


大宅

積分: 2941

畀面勳章


3770#
發表於 09-2-10 14:08 |只看該作者
原帖由 mincola 於 09-2-10 13:52 發表
adakitty,

我依家連bb大概在我個肚邊個位都唔知, 我諗我摸唔到佢心跳lu......




我都係,我都唔知佢o係邊個位...hehe


禁止發言

積分: 788


3771#
發表於 09-2-10 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 420


3772#
發表於 09-2-10 14:19 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-10 12:23 發表
我生第一胎既時候都照食..到生完餵人奶..當然都係照食啦..
只要你唔食咁多就ok 架啦..當然..要搵間可靠既壽司店食啦..所以我死都唔去元綠..哈哈.

三文魚有好多omega 3 架..對bb個腦發展好有幫助..
我大仔咩事都冇, ...


好犀利呀, 咁多好節目~
出門萬事小心呀, 台灣咁多美食, 你忍唔忍口呀???


禁止發言

積分: 788


3773#
發表於 09-2-10 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 420


3774#
發表於 09-2-10 14:25 |只看該作者
原帖由 siukoko2 於 09-2-10 13:51 發表
我今朝坐火車返工時冇位坐,但太焗,標晒冷汗、透唔到氣、差D暈(眼前已經黑晒,睇野都睇唔到),我辛苦到半踎o係度,但係坐我前面o既女人o係度訓覺,隔離個後生仔望一望我後繼續打機,完全冇人讓位或者問下你有冇事!
好彩我老公今朝 ...


宜家 d 人, 真係無乜愛心架,
上次我搭巴士見到個女人抱住個小朋友, 由九龍灣去大埔,
都無人肯讓座呀, 一 d 就訓覺, 有 2 公婆就係咁傾計,
睇見都眼火爆呀~


複式洋房

積分: 420


3775#
發表於 09-2-10 14:29 |只看該作者
原帖由 ceciy1006 於 09-2-10 12:20 發表
我岩岩睇完醫生返黎吖, 因為有左之後分泌多左好多, 而我下面又好容易敏感, 而家成日都好唔舒服, 所以頂唔順今朝去左睇醫生, 而家拎左d分泌去化驗, 等3日就知係唔係念珠菌, 如果係就再覆診, 唉........ ...


無事吖嘛, 我朋友之前都係咁樣呀,
醫生話孕婦 d 分泌多左, 要勤 d 換護墊先得呀.....
同埋, 我宜家都仲用緊個 d 陰部清潔液黎洗, (廖碧兒賣廣告) 個隻, 好似都幾好喎.....


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3776#
發表於 09-2-10 14:44 |只看該作者
jelly and mincola

哈哈. both of me and husband birthday in March too.真巧合....我過多2日知result.如果無事..我地會去日本.帶埋阿仔!!



原帖由 mincola 於 09-2-10 13:48 發表
jelly-pudding,

我都係3月生日呀! 真係Q喇! 今年唔可以去食buffet lu, 因為咩都唔食得, dessert又有好多都唔食得, 我打算同老公去食韓國燒烤....hehe


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3777#
發表於 09-2-10 14:45 |只看該作者
其實有冇諗過連護墊都唔好用呢?

我讀10幾歲時,成日都有念珠菌發架,因為果時成日著打底褲,焗得濟,跟住去左睇醫生,當然叫我唔好再咁樣,同埋叫我用d女性消毒清潔野沖下面

果時我都有用下護墊架,點知間唔中都有發,再去睇另一個醫生,佢叫我唔好再用護墊,因為唔透氣,而且因為我太易發了,用左d女性消毒清潔野反而令到d菌更加易入左去,所以叫我都停用,只用清水洗好了,果然,我冇用護墊同女性消毒清潔野之後就好左好多了

我都知好多人都覺得有護墊係衛生d,不過原來真係唔係個個都o岩用的,不妨一試停用一排,睇下會唔會好d

原帖由 lemonkennis 於 09-2-10 14:29 發表


無事吖嘛, 我朋友之前都係咁樣呀,
醫生話孕婦 d 分泌多左, 要勤 d 換護墊先得呀.....
同埋, 我宜家都仲用緊個 d 陰部清潔液黎洗, (廖碧兒賣廣告) 個隻, 好似都幾好喎..... ...
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


禁止發言

積分: 788


3778#
發表於 09-2-10 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3779#
發表於 09-2-10 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3780#
發表於 09-2-10 14:52 |只看該作者
我睇莊生BB個網頁, 講尿道同陰道感染, 有以下一段:

我該如何預防這些感染?

  • 穿透氣的棉質內衣褲,避免連身褲襪和緊身褲。
  • 避免泡泡浴和洗澡過久,還有別穿濕濕的浴袍坐著。
  • 避免使用有香水的肥皂、有香味的洗滌劑、女性衛生淸潔液,還有灌洗器。
  • 如廁後由前往後擦拭。
  • 每天至少喝八杯水。
  • 喝小紅莓汁(桑苺沐)。可以避免新的細菌留在體內。
  • 不要忍小便。還有上廁所時,身體要前傾,這樣能幫助將膀胱裡的尿液排乾淨。

印象中好似都從其他途徑見過類似說法, 係咪就係講呢o的?

話時話, 早前做 oscar, 醫生話機會率係 1 比 6 千幾, 但係 bb 鼻骨未見, 3 月要再照, 唔知有無事呢...

[ 本帖最後由 tucuxi 於 09-2-10 14:55 編輯 ]


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo