其實有冇諗過連護墊都唔好用呢?
我讀10幾歲時,成日都有念珠菌發架,因為果時成日著打底褲,焗得濟,跟住去左睇醫生,當然叫我唔好再咁樣,同埋叫我用d女性消毒清潔野沖下面
果時我都有用下護墊架,點知間唔中都有發,再去睇另一個醫生,佢叫我唔好再用護墊,因為唔透氣,而且因為我太易發了,用左d女性消毒清潔野反而令到d菌更加易入左去,所以叫我都停用,只用清水洗好了,果然,我冇用護墊同女性消毒清潔野之後就好左好多了
我都知好多人都覺得有護墊係衛生d,不過原來真係唔係個個都o岩用的,不妨一試停用一排,睇下會唔會好d
原帖由 lemonkennis 於 09-2-10 14:29 發表 
無事吖嘛, 我朋友之前都係咁樣呀,
醫生話孕婦 d 分泌多左, 要勤 d 換護墊先得呀.....
同埋, 我宜家都仲用緊個 d 陰部清潔液黎洗, (廖碧兒賣廣告) 個隻, 好似都幾好喎..... ...
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3