跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 46216


3761#
發表於 05-5-17 22:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17567


3762#
發表於 05-5-17 23:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung
我就係諗住第三胎,見肚痛咪入院囉,點知.......佢又唔生性唔肯出來,可能無二等房佢唔肯出住啦,我明天預產期啦,我重係屋企等緊呀.
carollung 寫道:
wing1206,

你好似是第三胎,唔係仲會早啲生咖咩 ?-(
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


大宅

積分: 1885


3763#
發表於 05-5-18 02:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

半夜三更,仲未


男爵府

積分: 8810


3764#
發表於 05-5-18 09:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我都過左預產期啦,亞女仲未肯出世呀 :tongue: :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 24274


3765#
發表於 05-5-18 10:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina:
你應該係:
[img ]http://................[ /img]
(全部冇space)
咁就可以show到喇!
試多次啦!!
唔得你就比條link我我PM你你引文copy & paste 去signature啦!! :wink: :wink: :wink:
該用戶已被刪除

3766#
發表於 05-5-18 10:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


3767#
發表於 05-5-18 10:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

melodyleung:

未聽過"合併針",只聽過"3合一", "4合一" or "5合一".

$wise,你可以計下條數邊個底d.好似我大女以前一路都係健康院打針,但腦膜炎針(一共打3支@$280)同水豆針就要在私家醫生到打.結果我計過如在私家到打5合一針,咁反而比分開打腦膜炎針底d,而囡囡又可以少受3針之苦.


大宅

積分: 2529


3768#
發表於 05-5-18 11:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy 寫道:
我都過左預產期啦,亞女仲未肯出世呀 :tongue: :tongue: :tongue:

我昨晚訓訓下諗起你,好似唔係好見你,重以為你生添!江e生有冇話會同你崔生之類,佢重有9日就放假喎。


大宅

積分: 2529


3769#
發表於 05-5-18 11:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung
祝你明天順順利利!少痛快生!努力呀!

幾時到我呢?


大宅

積分: 1308


3770#
發表於 05-5-18 11:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

上次睇醫生 (1.5星期前), 佢話bb頭已經好低同子宮口鬆左d, 雖然預產期係月尾, 但都有可能早d.... 但等左咁耐都冇聲氣... 好心急....


大宅

積分: 1885


3771#
發表於 05-5-18 12:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我想問下大家都咁心急bb出來,有沒有食一d清潤d的食物呢?上次我去街市買菜,個老闆娘叫我飲下附竹糖水,個人潤d,亞b都會在我個肚內潤d,生都容易d﹗
前幾天,我睇返以前的媽媽寶寶,教煲一個順產湯水,我都覺得幾好︰
材料︰粟米2條, 馬蹄6粒,無花果4粒,赤小豆一兩,瘦肉6兩,用7碗水煲到2碗水,可以去毒清熱,幫助順產﹗
我煲左覺得好好味,大家都可以試下﹗


子爵府

積分: 13747


3772#
發表於 05-5-18 13:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720

我有飲附竹白果糖水,隔兩三日就煲一次,亦有食芝麻糊,不過都似乎冇乜作用。睇報紙吳婉儀個6月b都搶閘早幾日出咗世呶,佢係第一胎,食食吓晚飯陣痛,去到醫院痛咗個幾鍾bb就出世呶,有7lbs呀。真羨慕!



我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 1885


3773#
發表於 05-5-18 13:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

六個月都有7lbs, 如果足月咪好勁﹗﹗﹗

[quote]
forty+ 寫道:
esther720

我有飲附竹白果糖水,隔兩三日就煲一次,亦有食芝麻糊,不過都似乎冇乜作用。睇報紙吳婉儀個6月b都搶閘早幾日出


伯爵府

積分: 18645


3774#
發表於 05-5-18 13:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

[quote]
esther720寫道:
六個月都有7lbs, 如果足月咪好勁﹗﹗﹗

[quote]
forty+ 寫道:
esther720

我有飲附竹白果糖水,隔兩三日就煲一次,亦有食芝麻糊,不過都似乎冇乜作用。睇報紙吳婉儀個6月b都搶閘早幾日出


別墅

積分: 812


3775#
發表於 05-5-18 14:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kyleung,
都係唔得呀...麻煩你幫我啦... 我個小b d 相o向呢度, 我想放第一張... 唔該你pm話俾我知應該點寫啦...
http://Zukina.onfinite.com/album/458298/


子爵府

積分: 13747


3776#
發表於 05-5-18 15:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

係呀,佢唔係6個月AR,係6月預產期~

仲有,個媽咪係港姐應該係叫楊婉儀。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。
該用戶已被刪除

3777#
發表於 05-5-18 16:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24274


3778#
發表於 05-5-18 16:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina:
係咪呢一張呀?


侯爵府

積分: 24274


3779#
發表於 05-5-18 16:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina:
你依家要做的
就係<回應>我個message
click <引文>
將[img ]....[/ img]成段
copy & paste哂去你signature 度就可以!
BB好標緻!
恭喜哂!!

kyleung 寫道:
Zukina:
係咪呢一張呀?


子爵府

積分: 13747


3780#
發表於 05-5-18 16:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken

係呀, 仲要羨慕佢係頭一胎,順產都只係痛咗個幾鍾咋!

唔知哩個時候沙沙個bb出咗嚟未呢?仲有smallfish唔知係咪生咗呢?
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo