跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5447


3761#
發表於 05-10-21 23:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

玩咪玩
怕你吖
snowman 寫道:
你係咪陪我玩先 咪又係約埋幾個去tea下帶d仔仔女女去遊戲室玩下咁law :mrgreen:
[quote]
wing1016 寫道:
你想點玩
[/quote]


男爵府

積分: 5531


3762#
發表於 05-10-21 23:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

比皓B勁玩一曰咪得law
snowman 寫道:
好想返工之前玩一次勁呀~~


男爵府

積分: 5447


3763#
發表於 05-10-21 23:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

CI 寫道:
see u all, good night


男爵府

積分: 6998


3764#
發表於 05-10-21 23:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


ritaor66 寫道:
同hbb玩 [quote]
snowman 寫道:
好想返工之前玩一次勁呀~~
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


3765#
發表於 05-10-21 23:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

溫緊la
想我收聲之ma
wing1016 寫道:
66

去溫下書喇 [quote]
ritaor66 寫道:


你返工 皓b邊個睇ar :-(
[/quote]


男爵府

積分: 5447


3766#
發表於 05-10-21 23:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

佢地日日都玩架喇
snowman 寫道:

[quote]
ritaor66 寫道:
同hbb玩 [quote]
snowman 寫道:
好想返工之前玩一次勁呀~~
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 17618


3767#
發表於 05-10-21 23:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

[quote]
wing1016 寫道:
玩咪玩
怕你吖 [quote]
snowman 寫道:
你係咪陪我玩先 咪又係約埋幾個去tea下帶d仔仔女女去遊戲室玩下咁law :mrgreen:
[quote]


男爵府

積分: 6998


3768#
發表於 05-10-21 23:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

good nite
CI 寫道:
see u all, good night


男爵府

積分: 5531


3769#
發表於 05-10-21 23:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

我又 :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: 66温書la,
snowman 寫道:
:ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting:
[quote]
wing1016 寫道:
66

去溫下書喇 :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: [quote]
ritaor66 寫道:


你返工 皓b邊個睇ar :-(
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 6998


3770#
發表於 05-10-21 23:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

你下個禮拜邊日得閒先
wing1016 寫道:
玩咪玩
怕你吖


男爵府

積分: 6998


3771#
發表於 05-10-21 23:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


esa 寫道:
比皓B勁玩一曰咪得law [quote]
snowman 寫道:
好想返工之前玩一次勁呀~~
[/quote]


男爵府

積分: 5531


3772#
發表於 05-10-21 23:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

ci
CI 寫道:
see u all, good night


男爵府

積分: 5447


3773#
發表於 05-10-21 23:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

ritaor66 寫道:
溫緊la
想我收聲之ma [quote]
wing1016 寫道:
66

去溫下書喇 [quote]
ritaor66 寫道:


你返工 皓b邊個睇ar :-(
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5531


3774#
發表於 05-10-21 23:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


你個piano賣咗末?


男爵府

積分: 6998


3775#
發表於 05-10-21 23:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

wing 你又欠
wing1016 寫道:
佢地日日都玩架喇


男爵府

積分: 5447


3776#
發表於 05-10-21 23:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

六日囉 [quote]
snowman 寫道:
你下個禮拜邊日得閒先


男爵府

積分: 6998


3777#
發表於 05-10-21 23:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

sa sa....未呀~~~ :-( :-( :-(
esa 寫道:

你個piano賣咗末?


男爵府

積分: 5531


3778#
發表於 05-10-21 23:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

monday only
snowman 寫道:
你下個禮拜邊日得閒先
[quote]
wing1016 寫道:
玩咪玩
怕你吖
[/quote]


男爵府

積分: 5447


3779#
發表於 05-10-21 23:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

講事實都要打 :-( :-( :-( [quote]
snowman 寫道:
wing 你又欠


男爵府

積分: 5531


3780#
發表於 05-10-21 23:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

我有個学生想買琴,我try下問佢mami
snowman 寫道:
sa sa....未呀~~~ :-( :-( :-(
[quote]
esa 寫道:

你個piano賣咗末?
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo