立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 92176
原帖由 丙丙 於 14-01-10 發表 但佢至矮,我老豆話佢重矮過老豆
瑪瑙宮
積分: 136960
.
原帖由 dasy 於 14-01-10 發表 行過..唔洗半粒鐘行完.. 尖咀sogo 執啦..新世界收返發展~
水晶宮
積分: 57382
原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表 係啦。我諗佢夠高。劉華未必起得咁緊要
原帖由 dasy 於 14-01-10 發表 我久唔久都叫隻佬放假陪我過去..xd 隨非有野買先過去啦~否則都少過海..
原帖由 丙丙 於 14-01-10 發表 我連小熊國都無去過,tst sogo都無
原帖由 丙丙 於 14-01-10 發表 但郭雞仔聲不過4個我都麻麻
原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表 我都無。同道
原帖由 dasy 於 14-01-10 發表 尖咀sogo去到2月唔知幾號執啦... 尖咀..sogo..無野行..
原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表 學友我堅鐘意。
原帖由 dasy 於 14-01-10 發表 香港有邊一忽無大陸人呀... 我試過同隻佬出街..要經過商場..個大陸女人..唔知阿婆定麻啦..
原帖由 丙丙 於 14-01-10 發表 你話多大陸人已經嚇死我
原帖由 丙丙 於 14-01-10 發表 聽聲佢至得
原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表 係。
原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表 時代廣場。我仔對住d b 6就嘔血。佢話最憎佢地講唔鹹唔淡廣東話。 我仔會同佢地講國語。之後唔使2句d b 6 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy