跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


361#
發表於 07-9-5 16:55 |只看該作者
係 :cry: 一轉秋我就擔心 c , 極度小心架喇, 但係都 ... 無法, 涼得冷氣多, 我想買返部放濕機.

前幾日佢太抆, 連夜晚訓覺都唔肯著片, 結果蝦佬尤得佢, 瀨到成床濕晒, 成日半夜三更要我換床單 :-( :-(


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-5 16:48 發表
蝦蝦
好慘呀! 咳到嘔:-(
[/url]


公爵府

積分: 28259


362#
發表於 07-9-5 16:56 |只看該作者
唔駛教架, 你教佢可能反而唔識唱 放 vcd 算吧啦


原文章由 BaByQ113 於 07-9-5 16:49 發表
我一首都未教過聰聰 真係懶得緊要.....

[/url]


侯爵府

積分: 20065


363#
發表於 07-9-5 16:57 |只看該作者
係喇, 市面好似得小蜜蜂兒童合唱團出兒歌碟咁, 有d歌o既歌詞又好似同我地以前唱果d唔同
英文碟我都有買, 但癲佬話d英文碟歌曲好夾硬黎, d英文發音又唔純正, 少聽為妙喎
原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 16:52 發表
我都係買兒歌小大地, 好以得佢呢間出之嘛, 搵極都係小蜜蜂合唱團既, 中文同英文都係.

不過都要好視乎幼稚園老師自己唱邊 d, 前排蝦仔聽英文兒歌多, 而家多數唱太陽伯伯, 轉圈圈, 刷牙歌


...


侯爵府

積分: 20493


364#
發表於 07-9-5 16:58 |只看該作者
我試過有次一面推住車仔一面陪佢一齊o係度"啦啦啦"咁唱,佢竟然成個人擰轉過黎好cool咁啤下我,佢個樣似係話:人唱你又唱,唔好嘈住晒啦:tongue:

咁你話我唱好定唔唱好呢

原文章由 joannelai930 於 07-9-5 16:51 發表
你下次陪埋佢一齊唱, 佢會心諗, 點解媽咪都識唱o既


公爵府

積分: 28259


365#
發表於 07-9-5 16:59 |只看該作者
有 vcd 架, 不過同 cd 個款差不多, 買時要好小心.

原文章由 joannelai930 於 07-9-5 16:54 發表
無畫面甜b唔鐘意呢 , 係cd 定 vcd 呀 ?
[/url]


公爵府

積分: 28259


366#
發表於 07-9-5 17:01 |只看該作者
其實我覺得唔關事架, 我大肚飲好少凍野.

好多好多因素, 解釋唔到 .... 但我覺得冷氣係好主要問題 + 小朋友本身唔受得, 就大機會 d 有咁既情況.


原文章由 tupytupy 於 07-9-5 16:52 發表
點解會咁架,蝦蝦,你大肚果陣有無成日飲凍野呀?
[/url]


侯爵府

積分: 20065


367#
發表於 07-9-5 17:01 |只看該作者
vcd黎架, 動畫公仔, 1set4隻碟, 小蜜蜂合唱團, 唔記得幾錢添, 好似89 :lol: 英文貴d, 1set3隻碟, 好似9x :lol:
原文章由 joannelai930 於 07-9-5 16:54 發表
無畫面甜b唔鐘意呢 , 係cd 定 vcd 呀 ?


男爵府

積分: 8509


368#
發表於 07-9-5 17:02 |只看該作者
蝦蝦

我估最辛苦是你. 加油啦!


原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 16:55 發表
係 :cry: 一轉秋我就擔心 c , 極度小心架喇, 但係都 ... 無法, 涼得冷氣多, 我想買返部放濕機.

前幾日佢太抆, 連夜晚訓覺都唔肯著片, 結果蝦佬尤得佢, 瀨到成床濕晒, 成日半夜三更要我換床單 :-( :-(


...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


369#
發表於 07-9-5 17:03 |只看該作者
唔知市中心間書局有冇呢, 得閒去look look 先
原文章由 chanfan 於 07-9-5 17:01 發表
vcd黎架, 動畫公仔, 1set4隻碟, 小蜜蜂合唱團, 唔記得幾錢添, 好似89 :lol: 英文貴d, 1set3隻碟, 好似9x :lol:


公爵府

積分: 28259


370#
發表於 07-9-5 17:03 |只看該作者
我會問佢, 媽咪係咪唱得好好聽呢?


原文章由 tupytupy 於 07-9-5 16:58 發表
我試過有次一面推住車仔一面陪佢一齊o係度"啦啦啦"咁唱,佢竟然成個人擰轉過黎好cool咁啤下我,佢個樣似係話:人唱你又唱,唔好嘈住晒啦:tongue:

咁你話我唱好定唔唱好呢

...
[/url]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


371#
發表於 07-9-5 17:04 |只看該作者
咁.........................................
原文章由 tupytupy 於 07-9-5 16:58 發表
我試過有次一面推住車仔一面陪佢一齊o係度"啦啦啦"咁唱,佢竟然成個人擰轉過黎好cool咁啤下我,佢個樣似係話:人唱你又唱,唔好嘈住晒啦:tongue:

咁你話我唱好定唔唱好呢

...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


372#
發表於 07-9-5 17:04 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 17:01 發表
其實我覺得唔關事架, 我大肚飲好少凍野.

好多好多因素, 解釋唔到 .... 但我覺得冷氣係好主要問題 + 小朋友本身唔受得, 就大機會 d 有咁既情況.


公爵府

積分: 28259


373#
發表於 07-9-5 17:04 |只看該作者
英文歌真係唔係幾掂 但 touchwood 蝦仔 d 英文講得幾準架啵

原文章由 chanfan 於 07-9-5 16:57 發表
係喇, 市面好似得小蜜蜂兒童合唱團出兒歌碟咁, 有d歌o既歌詞又好似同我地以前唱果d唔同
英文碟我都有買, 但癲佬話d英文碟歌曲好夾硬黎, d英文發音又唔純正, 少聽為妙喎
...
[/url]


伯爵府

積分: 18124


374#
發表於 07-9-5 17:05 |只看該作者
我未買呢 d vcd o麻...

原文章由 chanfan 於 07-9-5 16:52 發表
我都無教架, 係播vcd比佢聽之麻, 聽得多佢自然會唱架喇


公爵府

積分: 28259


375#
發表於 07-9-5 17:06 |只看該作者
邊有咁平 前排我先買左一 set 中英雙語兒歌, $13x 呀, 商務做緊 95 折咁大把.


原文章由 chanfan 於 07-9-5 17:01 發表
vcd黎架, 動畫公仔, 1set4隻碟, 小蜜蜂合唱團, 唔記得幾錢添, 好似89 :lol: 英文貴d, 1set3隻碟, 好似9x :lol:
[/url]


公爵府

積分: 28259


376#
發表於 07-9-5 17:07 |只看該作者
其實個個都好辛苦, 但我仲要顧及婆婆感受, 就更加難上加難, 要好好控制我自己.


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-5 17:02 發表
蝦蝦

我估最辛苦是你. 加油啦!
[/url]


伯爵府

積分: 18124


377#
發表於 07-9-5 17:08 |只看該作者
收工先喇..


侯爵府

積分: 20065


378#
發表於 07-9-5 17:08 |只看該作者
蝦仔d英文咁掂, 都係妳教得好姐
原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 17:04 發表
英文歌真係唔係幾掂 但 touchwood 蝦仔 d 英文講得幾準架啵


公爵府

積分: 28259


379#
發表於 07-9-5 17:08 |只看該作者
有, 呢間好多架.

原文章由 joannelai930 於 07-9-5 17:03 發表
唔知市中心間書局有冇呢, 得閒去look look 先
[/url]


侯爵府

積分: 20493


380#
發表於 07-9-5 17:08 |只看該作者
蝦,呢試下煲五指毛桃海底椰湯比蝦仔飲啦,對氣管敏感好有幫助架:mrgreen:

五指毛桃
百合
粟米
海底椰(乾/新鮮都ok)
蜜棗
南北杏
豬展
果皮


原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 17:01 發表
其實我覺得唔關事架, 我大肚飲好少凍野.

好多好多因素, 解釋唔到 .... 但我覺得冷氣係好主要問題 + 小朋友本身唔受得, 就大機會 d 有咁既情況.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo