興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


361#
發表於 14-6-17 14:25 |只看該作者
jolo 發表於 14-6-17 14:20
依家間學校 少好多功課....基本上一定係我接佢前做哂... 做緊 補習社D 練習.....

依家其實已經係 ...
嘩....原來轉咗咁多間呀!

我暑假都要再搵多個補習,

而家個哥哥要出嚟做正職無時間再補啦,

我煩到爆....要請一個夾既補習仲難過搵學校


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


362#
發表於 14-6-17 14:27 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-17 14:20
P3果次,好似目標本來善良,做落就變"無良"~~~係令好多學校,小一教小二野,小二谷成小四 ...
其實有D學校睇咩班架咋,

嗰時我仔間學校得2班係會教快D同教多D,

其餘嗰D班反而輕鬆D


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


363#
發表於 14-6-17 14:28 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-17 13:23
and then ...........?
and then send 返file俾貴print passport size相。。。 我自己相都係甘執


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


364#
發表於 14-6-17 14:29 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-17 14:16
TSA係小3&小6考ONLY,但小6如果考PRE-S1就唔使同時考TSA。

鵝仔佢地都要考架,老師一 ...

PRE-S 1 唔係年年有咩???


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


365#
發表於 14-6-17 14:35 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-17 14:20
P3果次,好似目標本來善良,做落就變"無良"~~~係令好多學校,小一教小二野,小二谷成小四 ...
我最嬲係...老師.....
一開學, 見學校派D 英文TSA 做功課., 而內容係 根本未教 未到果個LEVEL..... 重將TSA 練習篇文叫作O既字數, 加多1/2 ...... 老師話, TSA 要咁多字先 高少少分...
我問個班主任(係學校主任之一) 未教喎, 佢竟然話唔知佢地P2時教到咩程度.....


話TSA 關升中事, 話教署 成日變佢都唔太清楚............... 我話好似唔係, 請佢CHECK 清楚...
到上星期見D 舊同學仔, D 小朋友話好緊張, 因為就O黎考TSA... 佢地話老師成日叫佢地考好D、TSA對佢地好重要, 第日派咩中學都關今次TSA 事....................


象仔讀左上學期, 已完成左哂成套 各科 TSA 練習.... 下學期再要各科買多 一套.... (好彩轉走左...)


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


366#
發表於 14-6-17 14:37 |只看該作者
gemiling 發表於 14-6-17 14:28
and then send 返file俾貴print passport size相。。。 我自己相都係甘執
咁有無得削塊面每邊尖1CM,

對眼珠黑小小,

個咀厚番小小,

堂眉粗番小小,

個鼻高番小小,

...ER...係咁多啦


又或者直接D key 我後生時個樣架?

最多我揀幅似而家小小囉


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


367#
發表於 14-6-17 14:39 |只看該作者
jolo 發表於 14-6-17 14:35
我最嬲係...老師.....
一開學, 見學校派D 英文TSA 做功課., 而內容係 根本未教 未到果個LEVEL..... 重將TS ...
只可以話你嗰間學校好進取下,

貴仔之前間學校都無咁谷,

係有比 tsa d練習佢地做,

又一星期有一日同佢地操數,

但真係唔算好谷,

反而地著重校內成績多



翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


368#
發表於 14-6-17 14:40 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 14:37
咁有無得削塊面每邊尖1CM,

對眼珠黑小小,


passport相執少少就ok
甘多更係吾得啦!


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


369#
發表於 14-6-17 14:41 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 14:25
嘩....原來轉咗咁多間呀!

我暑假都要再搵多個補習,
轉咁多, 其一咪要多謝商場收哂 D 細鋪... 話重組喎~~~~
補習老師好難搵得O岩... 我暫時係功課班, 唔算補習.....


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


370#
發表於 14-6-17 14:42 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 14:39
只可以話你嗰間學校好進取下,

貴仔之前間學校都無咁谷,
嚇到D 小朋友話, 唔怕/緊張 期末試, 只怕/緊張 TSA....


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


371#
發表於 14-6-17 14:45 |只看該作者
gemiling 發表於 14-6-17 14:40
passport相執少少就ok
甘多更係吾得啦!
頭先秘書姐姐過嚟睇到我咁打比你,

佢話叫我整容無咁嬲

我話樣樣只係加深d色水咋喎,

佢話人地一見到張相同我真人就知係流架啦,

比人話我用假證tim呀.......



我諗住執小小之嘛


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


372#
發表於 14-6-17 14:46 |只看該作者
jolo 發表於 14-6-17 14:42
嚇到D 小朋友話, 唔怕/緊張 期末試, 只怕/緊張 TSA....
呢d明符其實係搵苯實


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


373#
發表於 14-6-17 14:48 |只看該作者
其實, TSA係咪3年級時考左, 到6年級時就唔洗考架喇??
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


374#
發表於 14-6-17 14:50 |只看該作者
gemiling 發表於 14-6-17 14:40
passport相執少少就ok
甘多更係吾得啦!
我想快d去做証,

因為可以食刀削面 ........

仲有相既問題貴佬話唔好搞喎,

佢話....wakaaaaaaaaaaa,

我而家個樣好可愛喎........

佢話我而家似讀書嗰時喎

我諗起又想笑......

佢又氹我啦



你地嘔死未?

點評

180    發表於 14-6-17 15:16
蕃茄薯仔湯    發表於 14-6-17 15:00


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


375#
發表於 14-6-17 14:52 |只看該作者
180 發表於 14-6-17 14:48
其實, TSA係咪3年級時考左, 到6年級時就唔洗考架喇??
要考呀..........

不過煮到埋嚟先食啦,

呀新袍仔出年要入分呀,

你諗下點同佢搞好d數學好過,

貴仔話5年班d數學係好似跳級咁深咗,

佢而家做paper都覺有d難,

你要暑假幫佢補一補先呀.........



珊瑚宮

積分: 118281


376#
發表於 14-6-17 14:54 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 14:27
其實有D學校睇咩班架咋,

嗰時我仔間學校得2班係會教快D同教多D,
學校空口講快樂學習,完全唔評估細路學到乜,現實講,我唔睇好所謂有教無類嘅平等模式。

用唔同能力分開班,更能因材施教。無論成績屬邊類,對大家都好。就好似你咁講,精英那兩班咪按能力提高啲咯,其他班就應付返佢地可以應付嘅。不過講真,又實有家長谷自己細路爭取入精英班啦~~~

(呢度叉開,如果有5班,2班精英,已足夠SECURE 1/3 BAND 1)

學校將啲細路能力分得越細緻,照理會俾更多人有空間發展自己能力,我仔咪連續2年分去寫作唔得果組,個個星期有文交,依家咪寫返有紋路之前話極都係數白欖咁,求其關人。




 


珊瑚宮

積分: 118281


377#
發表於 14-6-17 14:56 |只看該作者
dororo68 發表於 14-6-17 14:29
PRE-S 1 唔係年年有咩???
依家行緊交替,一年TSA,一年PRE-S1。

點評

dororo68  OIC  發表於 14-6-17 15:01


珊瑚宮

積分: 118281


378#
發表於 14-6-17 14:57 |只看該作者
180 發表於 14-6-17 14:48
其實, TSA係咪3年級時考左, 到6年級時就唔洗考架喇??
果評估好似未出,未知出年係點行添呀。 


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


379#
發表於 14-6-17 15:01 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 14:50
我想快d去做証,

因為可以食刀削面 ........


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


380#
發表於 14-6-17 15:02 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-17 14:57
果評估好似未出,未知出年係點行添呀。 
咦.........未知咩?

我見貴仔嚟緊小五嗰張書單有 TSA份嘢要買喎,

唔係預備小六咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo