跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


361#
發表於 08-1-8 22:32 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-8 18:07 發表
你就好啦!我亞囡而家5wks仲係1-2小時食一次奶,好困身。(你亞囡即係幾多wk開始可以相隔3hr食一次?)
唔知同我奶少,佢成日得半飽有關?
我禁耐試過1-2次谷奶,我怕開工之後更唔夠奶。
...


我個女差唔多足6星期大,佢十一月廿七日出世,應該同你bb差不多?
話說我囡囡之前一直都好似你囡囡咁,成日都要食...食到有時我都懷疑自己係咪唔夠奶,但見佢又重得好,又泵得出奶,都唔知係咪其實佢當我係人肉奶咀~!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 322


362#
發表於 08-1-9 10:29 |只看該作者

回覆 #6 余魚媽 的文章

薯餅(我個仔)之前都係食得好勁,仲好準時~每次都係1.5小時就會喊要食。佢6weeks時我試下延遲下佢,每次佢喊要食我就抱起佢周圍走,去窗邊望野,同佢講野,仲知搵d野吸引佢,之後就變左2小時,再拖下拖下,佢而家(7w5d)變左2.5小時,不過我就會好準時餵佢,等佢知道定時定候~


複式洋房

積分: 322


363#
發表於 08-1-9 10:30 |只看該作者
你地會唔會打肺炎鏈球菌針?如果會準備幾時去打?
好似好慘咁每個月都要打針~


男爵府

積分: 7224


364#
發表於 08-1-9 10:36 |只看該作者
我簡直係赤貧呀!
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-8 21:51 發表


三寶媽媽...
唔好玩la...
你都叫窮媽媽 ??
咁我地係乜呀 ???


男爵府

積分: 7224


365#
發表於 08-1-9 11:09 |只看該作者
我亞囡細姐姐(你個囡)兩日,我亞囡增重都唔錯(出生3.38,滿月4.42kg),但就食得好密(1-2hrs),我只係泵到好少奶(每次1-2安),所以我都唔知係佢大食、定係佢習慣食散餐,還是我少奶。
月尾要開工啦,到時都唔知點算。
原文章由 tsznok 於 08-1-8 22:32 發表


我個女差唔多足6星期大,佢十一月廿七日出世,應該同你bb差不多?
話說我囡囡之前一直都好似你囡囡咁,成日都要食...食到有時我都懷疑自己係咪唔夠奶,但見佢又重得好,又泵得出奶,都唔知係咪其實佢當我係人肉奶咀~! ...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


366#
發表於 08-1-9 11:23 |只看該作者
jd,

尋晚同今日都試過個泵喇,果然好掂!我餵完呀妹先泵奶,冇按摩下都泵到4-5安,暫時比用avent手泵可以泵多0.5-1.5安,amenda果然貴得有道理!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 397


367#
發表於 08-1-9 12:09 |只看該作者
我一直都係用tommee tippee 的奶樽,因為佢話佢係仿乳頭架! 尋日試過dr brown 同nuk,都唔肯食!

其實之前都試過補奶粉/餵pump奶,佢都肯食架(用tommee tippee)....但係兩次都係我唔o係度架...唔知會唔會有關係,佢知我o係度,所以唔肯食樽呢?? 不過應該冇咁醒卦??!! @_@

睇見佢唔肯食,喊到拆天咁..真係好陰公呀...我老公就叫我落街,聽唔到佢喊,我冇咁心up... #_#

試左幾日,佢死到唔食,寧願訓覺呀...但係轉頭肚餓又喊醒,不過都係唔肯食樽!! 希望試多幾次佢肯食啦...

原文章由 JD11 於 08-1-8 17:57 發表

我下星期都返工喇.. 雖然阿囡食樽無問題.. 但我已經開始唔捨得離開佢.. :cry:
你用咩奶樽呀? 試下用d仿乳頭的奶樽咀吖.. 可能會好d..


複式洋房

積分: 322


368#
發表於 08-1-9 13:08 |只看該作者

回覆 #1 manfishmama 的文章

我個仔都係咁,個日比婆婆睇住佢,我去復診,阿仔竟然肯食....仲食晒5安奶。我點都無餵過咁多,最多兩安唔肯食,之後喊,都唔知佢地係唔係真係咁醒~


複式洋房

積分: 322


369#
發表於 08-1-9 13:11 |只看該作者

你地最遠帶過bb去邊?

各位0711人奶媽咪你地最遠帶過bb去邊?
等我有d信心帶佢去遠d,佢未離開過住既地方車程超過10分鐘既地方。我唔敢帶佢去咁遠,不過有個course我好想同bb一齊去玩,不過坐車就要約1小時,哈哈 都唔知去唔去好~:cry:


男爵府

積分: 7224


370#
發表於 08-1-9 13:23 |只看該作者
有d mud 親子course?我有興趣啊!
原文章由 sum2410 於 08-1-9 13:11 發表
各位0711人奶媽咪你地最遠帶過bb去邊?
等我有d信心帶佢去遠d,佢未離開過住既地方車程超過10分鐘既地方。我唔敢帶佢去咁遠,不過有個course我好想同bb一齊去玩,不過坐車就要約1小時,哈哈 都唔知去唔去好~:cry: ...


大宅

積分: 1883


371#
發表於 08-1-9 15:25 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-8 22:32 發表


我個女差唔多足6星期大,佢十一月廿七日出世,應該同你bb差不多?
話說我囡囡之前一直都好似你囡囡咁,成日都要食...食到有時我都懷疑自己係咪唔夠奶,但見佢又重得好,又泵得出奶,都唔知係咪其實佢當我係人肉奶咀~! ...


6WK 係猛長期呀! 係會勁食架~~ 我個女嗰時都係咁食... 成日冇停口咁滯呀!! 不過都要識分佢係真係食定當你係奶咀... 要佢大大啖啜先好比佢食.... 我嗰時就係唔識分.... 佢mu mu 吓都比佢啜... 啜到佢瞓著.... 比佢啜慣咗.. 而家要啜住我嚟瞓.. =.="

(我個女11月10出世... 聽日兩個月喇~)


大宅

積分: 1883


372#
發表於 08-1-9 15:29 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-9 13:11 發表
各位0711人奶媽咪你地最遠帶過bb去邊?
等我有d信心帶佢去遠d,佢未離開過住既地方車程超過10分鐘既地方。我唔敢帶佢去咁遠,不過有個course我好想同bb一齊去玩,不過坐車就要約1小時,哈哈 都唔知去唔去好~:cry: ...



我住TKO.... 最遠帶過佢去TST...
帶齊野去邊都唔係問題... 我諗緊買條sling... 等出街都可以埋身餵... 唔洗帶咁多野出街....


男爵府

積分: 6482


373#
發表於 08-1-9 17:29 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-9 10:36 發表
我簡直係赤貧呀!



hahahaha


男爵府

積分: 6482


374#
發表於 08-1-9 17:31 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-9 11:23 發表
jd,

尋晚同今日都試過個泵喇,果然好掂!我餵完呀妹先泵奶,冇按摩下都泵到4-5安,暫時比用avent手泵可以泵多0.5-1.5安,amenda果然貴得有道理!

羨慕死人la...
餵完都仲泵到4安
我餵完都係得3安..頂多3安半


男爵府

積分: 6482


375#
發表於 08-1-9 17:34 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 08-1-9 12:09 發表
我一直都係用tommee tippee 的奶樽,因為佢話佢係仿乳頭架! 尋日試過dr brown 同nuk,都唔肯食!

其實之前都試過補奶粉/餵pump奶,佢都肯食架(用tommee tippee)....但係兩次都係我唔o係度架...唔知會唔會有關係,佢知我o ...


我個仔夜晚0個餐都係爸爸餵...
佢多數食剩30-40ml就會lur返出黎
如果佢見到我...一定唔肯再食返...
見唔到...爸爸oi下佢..氹下佢佢都會肯食晒0既 ~~
所以..你唔好話d bb唔醒呀 !!
佢地聞到媽媽陣味ka ~~


男爵府

積分: 6482


376#
發表於 08-1-9 17:36 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-9 13:11 發表
各位0711人奶媽咪你地最遠帶過bb去邊?
等我有d信心帶佢去遠d,佢未離開過住既地方車程超過10分鐘既地方。我唔敢帶佢去咁遠,不過有個course我好想同bb一齊去玩,不過坐車就要約1小時,哈哈 都唔知去唔去好~:cry: ...


最遠...係大埔出灣仔low
坐車...40分鐘左右...
落車仲要行...
我多數餵完佢先出去
上車就唔洗嘈la ~~
之後join左老公就坐老公車返外家 (柴灣)
如果bb要食...就係車就餵 !!
我去得遠會用揹帶...
去得近0既就用車仔 low !!


複式洋房

積分: 322


377#
發表於 08-1-9 17:54 |只看該作者

回覆 #7 余魚媽 的文章

有個按摩course 係佐敦~護協舉辦


男爵府

積分: 7224


378#
發表於 08-1-9 17:59 |只看該作者
我仲未敢單拖出街,一係同印印,一係同老公,幾遠都無問題啦!
但係最慘係要趕時間出門,亞b就突然玩野,屎尿奶齊call,無次可以準時。
係呢,幾大個先可以用車仔?你地用mud揹帶?我係網上訂過sling,但唔識用,好彩可以退貨。
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-9 17:36 發表


最遠...係大埔出灣仔low
坐車...40分鐘左右...
落車仲要行...
我多數餵完佢先出去
上車就唔洗嘈la ~~
之後join左老公就坐老公車返外家 (柴灣)
如果bb要食...就係車就餵 !!
我去得遠會用揹帶...
去得近0既就用車仔 ...

[ 本文章最後由 余魚媽 於 08-1-9 18:00 編輯 ]


大宅

積分: 1135

好媽媽勳章


379#
發表於 08-1-9 18:32 |只看該作者
你地係pump出黎定係埋身餵, pump出黎的話可以pump到幾多呢, 我個囡一個月兩星期, 我最多只可pump到四安, 有冇方法可以多d奶...


大宅

積分: 1414


380#
發表於 08-1-9 18:37 |只看該作者

回覆 #1 ij20051106 的文章

我聽人地話飲開奶茶

不過我仲未試, 我想買黎試下睇係咪有幫助, 因為就返工啦, 想快d儲到d冰奶

其他媽咪有無飲過?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo