原文章由 tsznok 於 08-1-8 22:32 發表
我個女差唔多足6星期大,佢十一月廿七日出世,應該同你bb差不多?
話說我囡囡之前一直都好似你囡囡咁,成日都要食...食到有時我都懷疑自己係咪唔夠奶,但見佢又重得好,又泵得出奶,都唔知係咪其實佢當我係人肉奶咀~! ...
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-9 17:36 發表
最遠...係大埔出灣仔low
坐車...40分鐘左右...
落車仲要行...
我多數餵完佢先出去
上車就唔洗嘈la ~~
之後join左老公就坐老公車返外家 (柴灣)
如果bb要食...就係車就餵 !!
我去得遠會用揹帶...
去得近0既就用車仔 ...
