立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7640
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:48 發表 叫婆婆/99/62陪你啦...o個度應該唔錯架, 我好耐冇見凱喬喇...你能能計啦...?
積分: 8920
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:02 發表 贊成 , lee度多d野比bb睇又好似干淨d, 我估d團友都會鍾意轉去lee度嘅...瑞瑞要去...瑞瑞要去...瑞瑞話佢要去呀!
侯爵府
積分: 23339
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 11:55 發表 蛋媽 你建議果度 我可以行路去
原文章由 pb12hk 於 08-1-3 12:00 發表 呢度咁正我都有 xin chui 喎.................
翡翠宮
積分: 94358
原文章由 littlecar 於 08-1-3 12:21 發表 鱷魚點呀 樂樂好慘慘:-( :-( :-(
原文章由 esther_fong 於 08-1-3 12:11 發表 乜你都有xin chui去元朗採士多咩
原文章由 esther_fong 於 08-1-3 12:10 發表 咁幾時又黎個bb蕉呀
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 12:29 發表 鱷少噚晚十一點幾肚痛,搽完我朮油就係咁放屁,唔夠十分鐘,肚痾。 今朝好嗲,我同佢一路玩,一路餵佢食abc。 so far 佢無嘔過,今朝一次正常poo poo,但都好擔心 ...
原文章由 littlecar 於 08-1-3 12:34 發表 會唔會佢同樂樂一樣...但鱷魚身體好d...所以反應無甘強 不過佢肯食肯飲...已經唔太擔心.....
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 12:39 發表 希望唔會啦,因為鱷少無食輪狀病毒疫苗,佢幾個月大既時候,我無上bk蒲,唔知要吔:-|
子爵府
積分: 10535
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:18 發表 去頂啦, 所以瑞瑞話如果baba mama唔帶佢去, 佢到時會跟我去lee個ee去wor?!
原文章由 水怪 於 08-1-3 12:50 發表 蛋媽 你12月31日有無去摘士多呀?
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 12:55 發表 點解你次次一出現就嚇到d人走哂既
原文章由 水怪 於 08-1-3 12:56 發表 鱷魚重未好番呀,依家點呀?真擔心屎人﹗點解無啦啦會係咁痾架?咁痾出黎係咪重部水狀呀?
伯爵府
積分: 16277
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:00 發表 有心啦 佢情況係審慎樂觀,今日無痾同嘔,食得訓得同玩得
積分: 15130
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy