跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7640


361#
發表於 08-1-3 11:55 |只看該作者
蛋媽 你建議果度 我可以行路去

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:48 發表
叫婆婆/99/62陪你啦...o個度應該唔錯架, 我好耐冇見凱喬喇...你能能計啦...?


男爵府

積分: 8920


362#
發表於 08-1-3 12:00 |只看該作者
呢度咁正我都有 xin chui 喎.................

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:02 發表
贊成 , lee度多d野比bb睇又好似干淨d, 我估d團友都會鍾意轉去lee度嘅...瑞瑞要去...瑞瑞要去...瑞瑞話佢要去呀!


侯爵府

積分: 23339


363#
發表於 08-1-3 12:10 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 11:55 發表
蛋媽 你建議果度 我可以行路去


咁幾時又黎個bb蕉呀


侯爵府

積分: 23339


364#
發表於 08-1-3 12:11 |只看該作者
原文章由 pb12hk 於 08-1-3 12:00 發表
呢度咁正我都有 xin chui 喎.................



乜你都有xin chui去元朗採士多咩


侯爵府

積分: 23339


365#
發表於 08-1-3 12:19 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:48 發表
叫婆婆/99/62陪你啦...o個度應該唔錯架, 我好耐冇見凱喬喇...你能能計啦...?


我諗唔到計呀


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


366#
發表於 08-1-3 12:21 |只看該作者
鱷魚點呀 樂樂好慘慘:-( :-( :-(

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 11:55 發表
蛋媽 你建議果度 我可以行路去


男爵府

積分: 7640


367#
發表於 08-1-3 12:29 |只看該作者
鱷少噚晚十一點幾肚痛,搽完我朮油就係咁放屁,唔夠十分鐘,肚痾。

今朝好嗲,我同佢一路玩,一路餵佢食abc。 so far 佢無嘔過,今朝一次正常poo poo,但都好擔心

原文章由 littlecar 於 08-1-3 12:21 發表
鱷魚點呀 樂樂好慘慘:-( :-( :-(


男爵府

積分: 8920


368#
發表於 08-1-3 12:29 |只看該作者
呢個多野玩 d 嘛......但要睇吓係mug鐘數去!!!

原文章由 esther_fong 於 08-1-3 12:11 發表



乜你都有xin chui去元朗採士多咩


男爵府

積分: 7640


369#
發表於 08-1-3 12:33 |只看該作者
若果去蛋媽建議果度 幾時都得啦

原文章由 esther_fong 於 08-1-3 12:10 發表


咁幾時又黎個bb蕉呀


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


370#
發表於 08-1-3 12:34 |只看該作者
會唔會佢同樂樂一樣...但鱷魚身體好d...所以反應無甘強 不過佢肯食肯飲...已經唔太擔心.....

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 12:29 發表
鱷少噚晚十一點幾肚痛,搽完我朮油就係咁放屁,唔夠十分鐘,肚痾。

今朝好嗲,我同佢一路玩,一路餵佢食abc。 so far 佢無嘔過,今朝一次正常poo poo,但都好擔心

...


男爵府

積分: 7640


371#
發表於 08-1-3 12:39 |只看該作者
希望唔會啦,因為鱷少無食輪狀病毒疫苗,佢幾個月大既時候,我無上bk蒲,唔知要吔:-|



原文章由 littlecar 於 08-1-3 12:34 發表
會唔會佢同樂樂一樣...但鱷魚身體好d...所以反應無甘強 不過佢肯食肯飲...已經唔太擔心.....


男爵府

積分: 7640


372#
發表於 08-1-3 12:49 |只看該作者
auntie剛剛打黎話佢又似平時咁係度玩緊啦

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 12:39 發表
希望唔會啦,因為鱷少無食輪狀病毒疫苗,佢幾個月大既時候,我無上bk蒲,唔知要吔:-|


子爵府

積分: 10535


373#
發表於 08-1-3 12:50 |只看該作者
蛋媽
你12月31日有無去摘士多呀?


原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:18 發表
去頂啦, 所以瑞瑞話如果baba mama唔帶佢去, 佢到時會跟我去lee個ee去wor?!


男爵府

積分: 7640


374#
發表於 08-1-3 12:55 |只看該作者
點解你次次一出現就嚇到d人走哂既

原文章由 水怪 於 08-1-3 12:50 發表
蛋媽
你12月31日有無去摘士多呀?


子爵府

積分: 10535


375#
發表於 08-1-3 12:56 |只看該作者
鱷魚重未好番呀,依家點呀?真擔心屎人﹗點解無啦啦會係咁痾架?咁痾出黎係咪重部水狀呀?


子爵府

積分: 10535


376#
發表於 08-1-3 12:57 |只看該作者
係D人夠鐘去食LUNCH渣,關我出現咩事﹗:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 12:55 發表
點解你次次一出現就嚇到d人走哂既


男爵府

積分: 7640


377#
發表於 08-1-3 13:00 |只看該作者
有心啦 佢情況係審慎樂觀,今日無痾同嘔,食得訓得同玩得

原文章由 水怪 於 08-1-3 12:56 發表
鱷魚重未好番呀,依家點呀?真擔心屎人﹗點解無啦啦會係咁痾架?咁痾出黎係咪重部水狀呀?


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


378#
發表於 08-1-3 13:06 |只看該作者
呢排唔知係咪天氣太凍, 好多b 都打敗仗, 大家都要小心呀!


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


379#
發表於 08-1-3 13:07 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:00 發表
有心啦 佢情況係審慎樂觀,今日無痾同嘔,食得訓得同玩得

食得訓得又玩得, 即係無事咯!
恭喜晒!


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


380#
發表於 08-1-3 13:09 |只看該作者
究竟肚痛佢地會點架? 會大喊定點, 我阿蛋琴日痾左5次, 琴晚我番到去成晚"yimyim悶悶"咁, 但又唔係喊, 要我抱又唔肯瞓... 我都要買定支我朮油看門口先:-|

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 12:29 發表
鱷少噚晚十一點幾肚痛,搽完我朮油就係咁放屁,唔夠十分鐘,肚痾。

今朝好嗲,我同佢一路玩,一路餵佢食abc。 so far 佢無嘔過,今朝一次正常poo poo,但都好擔心

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo