想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


別墅

積分: 612


361#
發表於 14-9-14 18:15 |只看該作者

回覆:siumojai 的帖子

我就聽呢度JM講不要用晨V驗,呢兩天才比前兩天深左,但無加特別加深,keep住4、50%,希望我同你到due day都有好消息啦,我都係今個月第一次日日用紅D




別墅

積分: 527


362#
發表於 14-9-14 18:17 |只看該作者

引用:我就聽呢度JM講不要用晨V驗,呢兩天才比前

原帖由 loonloonB 於 14-09-14 發表
我就聽呢度JM講不要用晨V驗,呢兩天才比前兩天深左,但無加特別加深,keep住4、50%,希望我同你到due day都 ...
我睇返record原來我DAY 21開始30-40%深,係有加深,而家DAY 29 40-50%深
但一直就無再深過




大宅

積分: 2717


363#
發表於 14-9-14 19:40 |只看該作者
一日未m一日都唔好放棄呀各位 JM !!!!!!


大宅

積分: 1409


364#
發表於 14-9-14 21:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-14

原帖由 yanbeebee 於 14-09-14 發表
今朝又忍唔住綠d,白雪雪,你快到連捧捧都有了,會唔會起孖?



...
唔好啦掛!!我今日開始嘔啦!嘔左2次



大宅

積分: 2717


365#
發表於 14-9-14 23:35 |只看該作者
babypigpig1228 發表於 14-9-14 21:37
唔好啦掛!!我今日開始嘔啦!嘔左2次
so fasttt


大宅

積分: 1240


366#
發表於 14-9-15 08:28 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我仲唔敢驗住, 忍下手


男爵府

積分: 5782


367#
發表於 14-9-15 08:30 |只看該作者
markstar 發表於 14-9-15 08:28
我仲唔敢驗住, 忍下手
咁忍得!!我昨晚驗咗cb 了,唔中又要下cycle 再努力過


大宅

積分: 2717


368#
發表於 14-9-15 08:39 |只看該作者
markstar 發表於 14-9-15 08:28
我仲唔敢驗住, 忍下手
我都係ah.. 唔想接受失望 =[


複式洋房

積分: 223


369#
發表於 14-9-15 08:40 |只看該作者

回覆:cyffanny 的帖子

連跌體温兩日,今日m小姐提早左來搵我


大宅

積分: 2717


370#
發表於 14-9-15 08:44 |只看該作者
cyffanny 發表於 14-9-15 08:30
咁忍得!!我昨晚驗咗cb 了,唔中又要下cycle 再努力過
希望下個cycle 我地可以放鬆d.. 易d bingo la !!


別墅

積分: 612


371#
發表於 14-9-15 12:59 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我今早見體溫升左,咪驗下綠D,白雪雪




別墅

積分: 527


372#
發表於 14-9-15 13:14 |只看該作者

引用:我今早見體溫升左,咪驗下綠D,白雪雪 +

原帖由 loonloonB 於 14-09-15 發表
我今早見體溫升左,咪驗下綠D,白雪雪
Same here..... 白過白雪仙。




男爵府

積分: 7778


373#
發表於 14-9-15 20:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-14+發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-14 發表
唔好啦掛!!我今日開始嘔啦!嘔左2次
咁樣算唔算深,不過綠d無線
myphoto.jpg




別墅

積分: 884


374#
發表於 14-9-15 20:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-14

原帖由 yanbeebee 於 14-09-15 發表
咁樣算唔算深,不過綠d無線
同紅d同你差唔多,綠d又係白雪雪


大宅

積分: 1409


375#
發表於 14-9-15 20:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-14

原帖由 yanbeebee 於 14-09-15 發表
咁樣算唔算深,不過綠d無線
好淺


男爵府

積分: 7778


376#
發表於 14-9-15 20:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-15+發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-15 發表
好淺
今日day27
希望會再深




男爵府

積分: 5782


377#
發表於 14-9-15 20:46 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-15 20:41
今日day27
希望會再深
祝你再深!


男爵府

積分: 7778


378#
發表於 14-9-15 20:52 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我頭先比白雪雪既綠d比我老公睇,問佢,佢話有條非常暗既線,仲指比我睇!
希望係啦




男爵府

積分: 5782


379#
發表於 14-9-15 21:06 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-15 20:52
我頭先比白雪雪既綠d比我老公睇,問佢,佢話有條非常暗既線,仲指比我睇!
希望係啦



...
!!!你之前有驗棒棒嗎?


男爵府

積分: 7778


380#
發表於 14-9-15 21:15 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-15+20:52+我

原帖由 cyffanny 於 14-09-15 發表
!!!你之前有驗棒棒嗎?
無呀!
都未due day,用住紅綠d check下先!
平平地
希望佢加深啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo