在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3401


361#
發表於 08-7-11 15:41 |只看該作者
three"希", 甜媽真係心水清.

酌媽,
下次再有機會同大家唔怕悶又係我屋企咪來lor!!! 我又唔洗點拾野, 又可以唔洗帶逸希出門口都可以比佢玩得開心, 有咩所謂呀!


大宅

積分: 3401


362#
發表於 08-7-11 15:42 |只看該作者
thank you!
我都希望逸希唔怕水又同大家玩得開開心心!



原文章由 CottonCandy 於 08-7-11 13:22 發表
Mavis & 酌媽, 己confirmed:

日期: Jul 15, 17, 22 & 24 (如覺得好而再報)
時間: 16:00-17:00

Mavis, 我明日會幫妳交埋$360.

好期待呀, 希望3個小朋友都玩得開心, 兼學到點游水啦!

...


大宅

積分: 3401


363#
發表於 08-7-11 15:48 |只看該作者
汶媽,
期待著你辛苦又滿意得來的成果.yeah!!!!


大宅

積分: 3401


364#
發表於 08-7-11 15:51 |只看該作者
酌b一定會好開心, thomas & friends喎, 比逸希都會叫晒啦!


大宅

積分: 3842


365#
發表於 08-7-11 22:58 |只看該作者
酌b就好啦.. 凱悠都是 thomas super fans , 佢只是看到張 live show leaflet 都好開心了, 何況酌 b 仲可以近距離看呢...


侯爵府

積分: 20493


366#
發表於 08-7-12 10:26 |只看該作者
哎呀,原來下個week開始呀 c火,我下個week會忙住執房添

不過我諗蛇一陣去swim都應該ok o既,反正比d空間酌爸冷靜下自己執野

heiyee媽,我係咪就咁落去clubhouse交錢就ok架啦? 佢地係咪知道轉左時間架喇

原文章由 CottonCandy 於 08-7-11 13:22 發表
Mavis & 酌媽, 己confirmed:

日期: Jul 15, 17, 22 & 24 (如覺得好而再報)
時間: 16:00-17:00

Mavis, 我明日會幫妳交埋$360.

好期待呀, 希望3個小朋友都玩得開心, 兼學到點游水啦!

...


侯爵府

積分: 20493


367#
發表於 08-7-12 10:51 |只看該作者
酌b尋日去睇舞台劇睇得好開心呀,極度雀躍,興奮莫名呀; 所以見到酌b咁happy搞到我都好開心呀

同大家分享下o丫click here


侯爵府

積分: 20493


368#
發表於 08-7-12 10:56 |只看該作者
係呀,酌b真係好雀躍呀

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-11 22:58 發表
酌b就好啦.. 凱悠都是 thomas super fans , 佢只是看到張 live show leaflet 都好開心了, 何況酌 b 仲可以近距離看呢...


侯爵府

積分: 20493


369#
發表於 08-7-12 10:57 |只看該作者
酌b就未叫晒,但佢已經超級投入,極度喜歡睇呀

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-11 15:51 發表
酌b一定會好開心, thomas & friends喎, 比逸希都會叫晒啦!


侯爵府

積分: 20493


370#
發表於 08-7-12 10:58 |只看該作者
yeah,決定下次一定要去搗亂你屋企先得

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-11 15:41 發表
three"希", 甜媽真係心水清.

酌媽,
下次再有機會同大家唔怕悶又係我屋企咪來lor!!! 我又唔洗點拾野, 又可以唔洗帶逸希出門口都可以比佢玩得開心, 有咩所謂呀! ...


侯爵府

積分: 20493


371#
發表於 08-7-12 10:59 |只看該作者
好野,努力呀汶家人,好快就可以入住更靚靚舒適o既新居喇

原文章由 jjtseung 於 08-7-11 12:44 發表

全部野要收同裝&執修果d仲和味呢!
我奮鬥佐兩個星期... 就來搞掂啦!
今次我同汶爸好多野係DIY, 加上日日西北-->東南咁跑法, 所以特別累! :;pppp: ...


侯爵府

積分: 20493


372#
發表於 08-7-12 11:01 |只看該作者
..................甜媽,其實我都係唔係太肯定你指邊種添 不過我影晒比你睇啦,我晏d send比你啦

原文章由 joannelai930 於 08-7-11 09:28 發表
唔係櫃入面, 係洗手盤上面果d不锈鋼器具


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


373#
發表於 08-7-12 21:49 |只看該作者
下個星期幾有home gathering 呢 ?
甜b大小姐話要去玩紅綠燈喎


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


374#
發表於 08-7-12 21:53 |只看該作者
唔該哂, 成個廚房影哂俾我睇
原文章由 tupytupy 於 08-7-12 11:01 發表
..................甜媽,其實我都係唔係太肯定你指邊種添 不過我影晒比你睇啦,我晏d send比你啦


侯爵府

積分: 20493


375#
發表於 08-7-12 22:39 |只看該作者
oh, sorry呀,我home唔得呀,因為要執房比酌b,仲會送床仔 & table黎呀

我諗再下個week應該ok架喇,如果大家唔mind,再下個week o既home gathering可以黎我屋企o丫 甜媽麻煩你叫甜b大小姐稍等多個禮拜,個紅綠燈要到時先free呀

原文章由 joannelai930 於 08-7-12 21:49 發表
下個星期幾有home gathering 呢 ?
甜b大小姐話要去玩紅綠燈喎


侯爵府

積分: 20493


376#
發表於 08-7-12 22:42 |只看該作者
唔使客氣,輯幾張嗟,我又like影相o麻

原文章由 joannelai930 於 08-7-12 21:53 發表
唔該哂, 成個廚房影哂俾我睇


大宅

積分: 3207


377#
發表於 08-7-12 22:53 |只看該作者
蛇一個鐘出去, 應該唔會太影响酌爸既...

係呀, 去clubhouse同任何一個staff講 '親子游泳班16:00'交$, 佢地有本簿特別記低我地呢件事


原文章由 tupytupy 於 08-7-12 10:26 發表
哎呀,原來下個week開始呀 c火,我下個week會忙住執房添

不過我諗蛇一陣去swim都應該ok o既,反正比d空間酌爸冷靜下自己執野

heiyee媽,我係咪就咁落去clubhouse交錢就ok架啦? 佢地係咪知道 ...


大宅

積分: 3207


378#
發表於 08-7-13 00:50 |只看該作者
酌b,

2歲生日快樂!
笑口常開!
胃口都常開!!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


379#
發表於 08-7-13 07:23 |只看該作者
原來紅綠燈唔 free, 我會話佢知
原文章由 tupytupy 於 08-7-12 22:39 發表
oh, sorry呀,我home唔得呀,因為要執房比酌b,仲會送床仔 & table黎呀

我諗再下個week應該ok架喇,如果大家唔mind,再下個week o既home gathering可以黎我屋企o丫 甜媽麻煩你叫甜b大小姐稍等多個禮拜,個紅綠 ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


380#
發表於 08-7-13 07:24 |只看該作者
酌b
happy birthday
聽教聽話
身體健康

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo