興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


已刪除用户

積分: 42578


361#
發表於 15-6-5 18:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Superman-GF 於 15-06-05 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74673


362#
發表於 15-6-5 18:04 |只看該作者
本帖最後由 上校車 於 15-6-5 18:09 編輯
jenniecatcat 發表於 15-6-5 17:52
超媽,我成日唔敢著呢啲露肩衫,好似好girly 發姣咁.... 啲人會點睇呢啲衫架其實?



...





好幾年前公司有function我要去睇頭睇尾做呀四,


但因為係cocktail, 我著左件令我提心吊 膽 的tube top evening dress,


果陣仲係瘦底, 露鎖骨, 有個唔知訂既客戶同我同事講呢位邊位黎呀 ? 點知一話俾佢知咪成日跟頭跟尾男人婆果個囉, 個客O 左嘴








水晶宮

積分: 56409


363#
發表於 15-6-5 18:18 |只看該作者

引用:+本帖最後由+上校車+於+15-6-5+18:09+編輯+

原帖由 上校車 於 15-06-05 發表
本帖最後由 上校車 於 15-6-5 18:09 編輯
你咁講完我都係死左條心,因我都係男人頭一個



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 35592


364#
發表於 15-6-5 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+上校車+於+15-06-05+發表本帖

原帖由 jenniecatcat 於 15-06-05 發表
你咁講完我都係死左條心,因我都係男人頭一個
一試又何妨?我咁肥都照著啦




好好過每一天......


水晶宮

積分: 74673


365#
發表於 15-6-5 18:47 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 15-6-5 18:18
你咁講完我都係死左條心,因我都係男人頭一個
又positive 咁睇, 個客有話我咁著唔認得, 好好睇,如果我後生10 年溝硬我

當日cocktail 大部份人都著得好好睇
我唔係好突兀
不過果日響廁所扣左好多扣針響個bra 針實條裙
因為自知太粗魯


用戶要求終止服務

積分: 37375


366#
發表於 15-6-5 20:08 |只看該作者
本帖最後由 mok239 於 15-6-5 20:19 編輯
KT0603 發表於 15-6-4 17:08
有得揀我唔著裙,以前返工要穿制服裙,最憎。又窄又膝上長度的裙,跟本著幾高的高踭鞋,都補救唔到 ...

(我) 喂, 唔該搵KT 呀!

(你) 我係! 你係邊位呀?


(我)老莫呀! ...


我今日我去左荃灣買左你介紹的黑芝麻粉....有野想問下你, 可以嗎???




1) 每日飲2平茶匙夠嗎?

2) 我無去左地方哦可?

(你)........

(我) 好呀! 唔該晒! 我下次去開荃灣真係要請你飲茶多謝你...( 實情我會屈你請飲茶.....(ME))






KT.....以上對白純屬攪笑, 不過問題是真的, 希望你解答下我啦! THKS!


荃灣越起越多商場, 好好行, 而家MTR有埋條天橋直達灣景中心果邊真係好方便...想當年果頭比起千色店果邊靜好多...

我自己10年前住過荃灣....真係變左好多...又越來越來屏風樓..




禁止訪問

積分: 102652


367#
發表於 15-6-5 20:47 |只看該作者

引用:Quote:KT0603 發表於 15-6-4 17:08 有得揀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


368#
發表於 15-6-5 20:50 |只看該作者

引用:Quote:KT0603 發表於 15-6-4 17:08 有得揀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31492


369#
發表於 15-6-5 20:54 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

#369
Sorry 做bookmark :). 各位jm 好




用戶要求終止服務

積分: 37375


370#
發表於 15-6-5 20:56 |只看該作者
KT0603 發表於 15-6-5 20:47
妳會發現芝麻粉唔會溶晒,要一邊飲一邊攪,好似煙灰

我頭先加落盒裝奶茶到( 開盒倒落杯+ 黑芝麻粉)


味道OK...又真係幾似煙灰.




今日我去到長髮披肩阿姐睇檔...佢話自己50歲....

另一位扎髻阿姐SELL 我買多少少首烏粉...話加埋落黑芝麻到......話快D 有功效..


是鬼但啦...$25 蚊


用戶要求終止服務

積分: 37375


371#
發表於 15-6-5 20:58 |只看該作者
KT0603 發表於 15-6-5 20:50
呢條天橋,東南西北贯通,由大窩口警局附近,行到愉景新城,又可行去荃灣西,行到天荒地老

...

大窩口警局都可以去到...


勁喎! 我04年住果時邊有LEE D 歌仔唱...果時一落大雨...你想去灣景果邊, 一定濕身啦..


男爵府

積分: 8480


372#
發表於 15-6-5 21:39 |只看該作者
KT0603 發表於 15-6-5 20:50
呢條天橋,東南西北贯通,由大窩口警局附近,行到愉景新城,又可行去荃灣西,行到天荒地老

...

大窩口警局附近
呢個唔知喎
29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


禁止訪問

積分: 102652


373#
發表於 15-6-5 22:47 |只看該作者

引用:但最常買就係呢D 款既一字帶涼鞋, 黑色同裸

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


374#
發表於 15-6-5 22:50 |只看該作者

引用:Quote:Elenalan 發表於 15-6-5 15:54 41號

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


375#
發表於 15-6-5 22:52 |只看該作者

引用:打咭,今日求其笠,點知個袋有對耳環,加左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


376#
發表於 15-6-5 22:53 |只看該作者

引用:無時間追帖住。打個咭先。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


377#
發表於 15-6-5 22:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 上校車 於 15-06-05 發表唔係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56409


378#
發表於 15-6-5 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+15-06-05+發

原帖由 KT0603 於 15-06-05 發表
大6孩子都是大碼,懷仔12歲?!
呢個直頭係當人傻既我講嗰個係香港人來,同團上去玩的



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


禁止訪問

積分: 102652


379#
發表於 15-6-5 23:00 |只看該作者

引用:Quote:KT0603 發表於 15-6-5 20:47 妳會發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


380#
發表於 15-6-5 23:02 |只看該作者

引用:Quote:KT0603 發表於 15-6-5 20:50 呢條天

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo