影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34708


361#
發表於 08-8-5 19:02 |只看該作者
今日帶咗阿娘去睇mummy3, 佢不知睇得幾開心, 係俾d音響嚇親 套戲我又覺得唔算太差, 當然比起1,2集係差dd, 不過拍得梁洛c幾靚喎, 唔怪得小小超會嗒糖
  


伯爵府

積分: 15983


362#
發表於 08-8-5 19:12 |只看該作者
咁happy呀
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 19:02 發表
今日帶咗阿娘去睇mummy3, 佢不知睇得幾開心, 係俾d音響嚇親 套戲我又覺得唔算太差, 當然比起1,2集係差dd, 不過拍得梁洛c幾靚喎, 唔怪得小小超會嗒糖 ...


珍珠宮

積分: 34708


363#
發表於 08-8-5 19:31 |只看該作者
唉~啱啱同印姐講起, 佢先話想9月走, 撞正我阿嫂生bb返嚟坐月, 新工人點攪呀.... 真係有d
不過可以點啫, 一鑊撓起就係依隻
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 19:12 發表
咁happy呀
  


伯爵府

積分: 15983


364#
發表於 08-8-5 19:47 |只看該作者
咁咪又係你一個攪掂
我依家重搵緊點樣搭車會最快去到Causeway bay
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 19:31 發表
唉~啱啱同印姐講起, 佢先話想9月走, 撞正我阿嫂生bb返嚟坐月, 新工人點攪呀.... 真係有d
不過可以點啫, 一鑊撓起就係依隻


珍珠宮

積分: 34708


365#
發表於 08-8-5 20:36 |只看該作者
唔喇, 諗住搵d啱啱完約, 依家喺hk等人請, 只要1個月簽到visa就可以上工的工人, 因為印姐仲喺度可以教佢地嘛...

不過我嬲係因為印姐次次都係我地最需要工人嘅時候就走, 工人始終都係工人....請過一個算喇, 最多唔好咪又轉lor

去Causeway bay嘅bus...點解你唔問下eva呢
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 19:47 發表
咁咪又係你一個攪掂
我依家重搵緊點樣搭車會最快去到Causeway bay
  


伯爵府

積分: 15983


366#
發表於 08-8-5 20:43 |只看該作者
應該係問亞CAT先岩
所以我已經 比佢
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 20:36 發表
唔喇, 諗住搵d啱啱完約, 依家喺hk等人請, 只要1個月簽到visa就可以上工的工人, 因為印姐仲喺度可以教佢地嘛...

不過我嬲係因為印姐次次都係我地最需要工人嘅時候就走, 工人始終都係工人....請過一個算喇, 最多唔好 ...


珍珠宮

積分: 34708


367#
發表於 08-8-5 20:49 |只看該作者
係咩!!

其實我都唔係好清楚你搬咗去咩山卡啦, 不過你講咗我都未必記得
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 20:43 發表
應該係問亞CAT先岩
所以我已經 比佢
  


伯爵府

積分: 15983


368#
發表於 08-8-5 22:10 |只看該作者
咁我淨係話你知.....我住半山丫
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 20:49 發表
係咩!!

其實我都唔係好清楚你搬咗去咩山卡啦, 不過你講咗我都未必記得


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


369#
發表於 08-8-5 22:19 |只看該作者
注意注意!!!!!!!!!!!

風暴早上迫近或須改發八號 (21:45)

(*轉自明報新聞網)
風暴早上迫近或須改發八號 (21:45)
三號強風信號現正生效,預料熱帶風暴北冕將於明早最接近本港,屆時不排除改發八號信號。

天文台稱,預料本港平均風速每小時41至62公里。在晚上9時,熱帶風暴北冕集結在香港之東南偏南約210公里,即在北緯20.5度,東經114.9度附近,預料向西北或西北偏西移動,時速約14公里,靠近廣東西部沿岸地區。

按照目前途徑,熱帶風暴北冕將於明日初時最接近本港,在香港150公里範圍內掠過,發出八號烈風或暴風信號的機會不能排除。

當北冕進一步接近香港時,本港將由今日普遍吹偏北風轉為明日吹偏東風,本來受遮蔽的地方可能會變得當風。市民應提防風向的轉變,及早作好準備。

在晚上9時半,大老山最高陣風為每小時105公里;橫瀾島為76公里。


珍珠宮

積分: 34708


370#
發表於 08-8-5 22:40 |只看該作者
咁我都算係吖












隻窗對住半個山
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 22:10 發表
咁我淨係話你知.....我住半山丫

[ 本文章最後由 monmonpupu 於 08-8-5 22:41 編輯 ]
  


子爵府

積分: 11240


371#
發表於 08-8-5 22:41 |只看該作者
今日攰到我CC下mouth:
下午老公陪我食lunch buffet
之後我陪番他去會展睇showmouth:
因為星期日同尋日係我們結婚6週年紀念


[img]


珍珠宮

積分: 34708


372#
發表於 08-8-5 22:43 |只看該作者
其實我好鍾意半夜瞓覺時打風架

原文章由 starry^.^ 於 08-8-5 22:19 發表
注意注意!!!!!!!!!!!

風暴早上迫近或須改發八號 (21:45)

(*轉自明報新聞網)
風暴早上迫近或須改發八號 (21:45)
三號強風信號現正生效,預料熱帶風暴北冕將於明早最接近本港,屆時不排除改發八號信號。

天文台稱,預料本 ...
  


子爵府

積分: 11240


373#
發表於 08-8-5 22:46 |只看該作者
me 2 日頭就唔好啦
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 22:43 發表
其實我好鍾意半夜瞓覺時打風架



[img]


珍珠宮

積分: 34708


374#
發表於 08-8-5 22:57 |只看該作者
咁happy呀

點解結婚週年紀念會有兩日??
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 22:41 發表
今日攰到我CC下mouth:
下午老公陪我食lunch buffet
之後我陪番他去會展睇showmouth:
因為星期日同尋日係我們結婚6週年紀念
  


珍珠宮

積分: 34708


375#
發表於 08-8-5 22:59 |只看該作者
唔係呀, 我係因為鍾意係被竇度聽住d風聲咋, 感覺好安全...唔打風落雨都ok
不過都知喺街d人會好慘lor...
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 22:46 發表
me 2 日頭就唔好啦
  


子爵府

積分: 11240


376#
發表於 08-8-5 23:00 |只看該作者
想當年....分開咗2日攪....因為要就老爺他們係荷蘭返嚟
於是3/8註冊....4/8擺酒囉
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 22:57 發表
咁happy呀

點解結婚週年紀念會有兩日??


[img]


珍珠宮

積分: 34708


377#
發表於 08-8-5 23:06 |只看該作者
咁唔係當3/8架咩...
如果擺3日酒咪有3個慶祝日lor
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 23:00 發表
想當年....分開咗2日攪....因為要就老爺他們係荷蘭返嚟
於是3/8註冊....4/8擺酒囉
  


伯爵府

積分: 15983


378#
發表於 08-8-5 23:08 |只看該作者
結婚週年紀念會有兩日都得mouth:


子爵府

積分: 11240


379#
發表於 08-8-5 23:18 |只看該作者

邊日得閒咪邊日慶祝囉
星期日我忙到 晚飯我老公都要食自己
尋日我又唔係好舒服
最後今日他放假先補祝
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 23:06 發表
咁唔係當3/8架咩...
如果擺3日酒咪有3個慶祝日lor


[img]


珍珠宮

積分: 34708


380#
發表於 08-8-5 23:23 |只看該作者
其實我覺得邊日慶祝都唔係太緊要, 有心咪得lor
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 23:18 發表

邊日得閒咪邊日慶祝囉
星期日我忙到 晚飯我老公都要食自己
尋日我又唔係好舒服
最後今日他放假先補祝
...
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo