立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 34708
伯爵府
積分: 15983
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 19:02 發表 今日帶咗阿娘去睇mummy3, 佢不知睇得幾開心, 係俾d音響嚇親 套戲我又覺得唔算太差, 當然比起1,2集係差dd, 不過拍得梁洛c幾靚喎, 唔怪得小小超會嗒糖 ...
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 19:12 發表 咁happy呀
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 19:31 發表 唉~啱啱同印姐講起, 佢先話想9月走, 撞正我阿嫂生bb返嚟坐月, 新工人點攪呀.... 真係有d 不過可以點啫, 一鑊撓起就係依隻
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 19:47 發表 咁咪又係你一個攪掂 我依家重搵緊點樣搭車會最快去到Causeway bay
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 20:36 發表 唔喇, 諗住搵d啱啱完約, 依家喺hk等人請, 只要1個月簽到visa就可以上工的工人, 因為印姐仲喺度可以教佢地嘛... 不過我嬲係因為印姐次次都係我地最需要工人嘅時候就走, 工人始終都係工人....請過一個算喇, 最多唔好 ...
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 20:43 發表 應該係問亞CAT先岩 所以我已經 比佢
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 20:49 發表 係咩!! 其實我都唔係好清楚你搬咗去咩山卡啦, 不過你講咗我都未必記得
積分: 18633
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 22:10 發表 咁我淨係話你知.....我住半山丫
子爵府
積分: 11240
原文章由 starry^.^ 於 08-8-5 22:19 發表 注意注意!!!!!!!!!!! 風暴早上迫近或須改發八號 (21:45) (*轉自明報新聞網) 風暴早上迫近或須改發八號 (21:45) 三號強風信號現正生效,預料熱帶風暴北冕將於明早最接近本港,屆時不排除改發八號信號。 天文台稱,預料本 ...
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 22:43 發表 其實我好鍾意半夜瞓覺時打風架
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 22:41 發表 今日攰到我CC下mouth: 下午老公陪我食lunch buffet 之後我陪番他去會展睇showmouth: 因為星期日同尋日係我們結婚6週年紀念
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 22:46 發表 me 2 日頭就唔好啦
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 22:57 發表 咁happy呀 點解結婚週年紀念會有兩日??
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 23:00 發表 想當年....分開咗2日攪....因為要就老爺他們係荷蘭返嚟 於是3/8註冊....4/8擺酒囉
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 23:06 發表 咁唔係當3/8架咩... 如果擺3日酒咪有3個慶祝日lor
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 23:18 發表 邊日得閒咪邊日慶祝囉 星期日我忙到 晚飯我老公都要食自己 尋日我又唔係好舒服 最後今日他放假先補祝 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy