跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


361#
發表於 08-8-27 16:29 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-8-27 04:28 PM 發表
本來諗住睇琴晚集"家好月圓"架...但見咁熱鬧........都係唔睇住喇




梗係啦...咁多腳....
點解呢排唔見may既?


子爵府

積分: 10503


362#
發表於 08-8-27 16:30 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:29 發表
晏d先喇, 家下傾得咁開心

我都係咁諗


大宅

積分: 3765


363#
發表於 08-8-27 16:30 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:24 發表


我c6都唔係多hair架啦,遺傳左比bb都唔出奇啦



你上次見gracy , gracy多唔多頭髮??其實gracy得d毛仔~:;pppp:


子爵府

積分: 10674


364#
發表於 08-8-27 16:30 |只看該作者
似!!! 可愛!!! 靚女!!! 係, 我話o既!!!!!!

哎呀, 無左件事添..........家下去搵
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:28 發表




似我 .... ??可愛??靚女??


你有無search S.H.E. 既Selina ?


大宅

積分: 3765


365#
發表於 08-8-27 16:31 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:24 發表

係啫...佢始終係女仔嘛!!!





子爵府

積分: 10674


366#
發表於 08-8-27 16:31 |只看該作者
我都係打風果日打左次牌咋, 之前都好耐未打喇
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:28 發表


我都好耐冇打lu...


男爵府

積分: 6936


367#
發表於 08-8-27 16:31 |只看該作者
夠鐘pump奶,轉頭傾過


子爵府

積分: 10503


368#
發表於 08-8-27 16:32 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:29 發表




梗係啦...咁多腳....
點解呢排唔見may既?

佢話呢兩日好忙呀...


大宅

積分: 3765


369#
發表於 08-8-27 16:32 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:28 發表
佢d人緣簡直 '好到無朋友"



咪係,你及好快有好日子過~


子爵府

積分: 10674


370#
發表於 08-8-27 16:32 |只看該作者
梗係~~~倒數喎~~~~~你都'鄧'下我開心喇, 靚靚!!!
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:29 發表

睇嚟妳真係好期待喎...計得咁清楚


伯爵府

積分: 18922


371#
發表於 08-8-27 16:33 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 04:31 PM 發表
夠鐘pump奶,轉頭傾過



好呀


男爵府

積分: 6936


372#
發表於 08-8-27 16:33 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:29 發表




wallace似我細個呀...如果似c6就慘喇...c6細個無頭髮架...光頭仔黎架, 所以wallace一出世, 我就好開心因為佢多頭髮..但有樣唔好就係會好大汗...


bb似我就唔會咁hair啦,你睇facebook就知道!


大宅

積分: 3765


373#
發表於 08-8-27 16:33 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:28 發表


我都好耐冇打lu...



你都識架??


子爵府

積分: 10674


374#
發表於 08-8-27 16:33 |只看該作者
都ok喎, 唔係好少o者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:30 發表



你上次見gracy , gracy多唔多頭髮??其實gracy得d毛仔~:;pppp:


子爵府

積分: 10674


375#
發表於 08-8-27 16:34 |只看該作者
佢連msn都無上呀
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:29 發表




梗係啦...咁多腳....
點解呢排唔見may既?


大宅

積分: 2038


376#
發表於 08-8-27 16:34 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:08 發表



係呀,我尊登晏晝上BK撞你&Winnie架,因為你地夜晚小上BK嘛!

係咪真架....


大宅

積分: 3765


377#
發表於 08-8-27 16:35 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:30 發表
似!!! 可愛!!! 靚女!!! 係, 我話o既!!!!!!

哎呀, 無左件事添..........家下去搵



哈哈,你好似selina架~好靚女!


伯爵府

積分: 18922


378#
發表於 08-8-27 16:35 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 04:34 PM 發表
佢連msn都無上呀




係呀...就係見佢連msn都無上呀...我諗佢真係好忙呀


子爵府

積分: 10674


379#
發表於 08-8-27 16:35 |只看該作者
ok, 一陣見
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:31 發表
夠鐘pump奶,轉頭傾過


子爵府

積分: 10503


380#
發表於 08-8-27 16:35 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:32 發表
梗係~~~倒數喎~~~~~你都'鄧'下我開心喇, 靚靚!!!

當然啦...我都想以後晏晝見妳多D嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo