立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11116
c.vieri 發表於 17-6-11 01:04 岩岩睇完大結局,點解個結尾咁似TBB 果d完全都⋯⋯⋯
yeungwgyn 發表於 17-6-11 10:54 其實基本上四美原著既都拍晒 係安迪懷孕同結婚冇拍 曲父又係人設崩左 原著只係話曲父愚孝 未至於話佢有小 ...
水晶宮
積分: 58606
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-11 18:14 似呀! 同BB焦一樣
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-11 18:16 我唔明個女警打比樊話表弟話佢係大美大… 唔明
c.vieri 發表於 17-6-11 18:21 個女警讀書時幫表弟递紙條比樊,女警果時見過樊,覺得佢靚女又好禮貌。 ...
c.vieri 發表於 17-6-11 18:20 估唔到居然抄TBB d 大結局 上次有幕樊同安廸都講「香港無線電視劇好鐘意問:洗唔洗煮碗麵你食」 ...
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-11 18:24 原來係咁 唔明點解套劇型造佢係美女 我覺得小丘同安迪仲靚!
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-11 18:26 我好耐無睇tbb啲劇 連最近熱播都無睇!
c.vieri 發表於 17-6-11 18:29 蔣欣係靚,但唔覺去到大美人咁囉
c.vieri 發表於 17-6-11 18:30 我都好耐無睇過TBB d 戲
男爵府
積分: 5535
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-11 18:31 可能佢瘦廿斤會好啲
別墅
積分: 816
yeungwgyn 發表於 17-6-11 21:10 我覺得佢為第三季做伏筆。。。但第二季寫成咁真係唔知點接第三季
花花姐 發表於 17-6-11 19:11 結局好爛....
c.vieri 發表於 17-6-11 20:23 佢骨架大,瘦極都覺得好大隻
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-11 21:56 歡2完咗, 楚喬要後日先有得睇… 仲有邊套好煲?
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-11 21:52 毀咗王柏川 如果其中一個搬離22樓都好似接唔到 你哋有無睇八卦新聞…
c.vieri 發表於 17-6-11 22:08 近期淨返楚喬傳,其他果d我無追。 等大軍師聯盟
yeungwgyn 發表於 17-6-11 22:51 軍事聯盟網播又推遲返去15號
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy