立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68772
Babyeddie 發表於 17-7-20 23:03 我覺得好睇喎 首先預咗申小姐渣演技
Pollyowen 發表於 17-7-20 22:42 咁等你地睇到第幾集有笑樣話我知,南朋友冇表情樣唔好睇
積分: 68587
ibmabc 發表於 17-7-20 20:14 我覺得第1至4集都幾悶下, 本想跳船!! 但第5集開始有曖曖昧昧的粉紅, 開始好好睇!!!!!!! ...
Pollyowen 發表於 17-7-20 22:42 又上得返啦?
翡翠宮
積分: 80261
kcm 發表於 17-7-20 23:25 我怕講左被人鬧 通常收視幾好又多人讚個d我可能覺得麻麻
公爵府
積分: 25514
amychoi 發表於 17-7-21 10:23 EP4仲拖住未睇曬, 比重逢吸引左過去多些.
Benbenmum 發表於 17-7-21 12:01 重逢你覺得點?我都想開
寶石宮
積分: 471936
amychoi 發表於 17-7-21 12:16 只睇左ep1, 覺得好睇過河伯
htts 發表於 17-7-21 12:34 Rating 唔好, 但我覺得好睇
amychoi 發表於 17-7-23 00:19 睇到第六集一半, 仍然無咩好感, 只對劇中三男有些興趣, 但一睇到申小姐就好辛苦, 唔識做戲仲要角色講 ...
Benbenmum 發表於 17-7-23 11:23 加入跳水隊
mcyw888 發表於 17-7-25 10:19 都估到林周煥唔係普通人
amychoi 發表於 17-7-25 12:43 我都想知佢係咩人/神? 佢又係鍾意申小姐嗎? 今朝只睇左20分鐘.
子爵府
積分: 13063
mcyw888 發表於 17-7-25 12:58 要今晚先知,但佢地講緊好勁個個應該係佢
Babyeddie 發表於 17-7-25 13:57 應該係后羿,或者係火神(太陽神)半神
mcyw888 發表於 17-7-25 14:21 嘩, 你好熟WOR,點解火神係半神既 講到佢仲勁過河伯WOR
Babyeddie 發表於 17-7-25 14:25 估下炸 第一佢個名叫后羿
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy