影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


361#
發表於 17-7-20 23:26 |只看該作者
Babyeddie 發表於 17-7-20 23:03
我覺得好睇喎
首先預咗申小姐渣演技

你好似係第一個讚既人


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


362#
發表於 17-7-20 23:29 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-7-20 22:42
咁等你地睇到第幾集有笑樣話我知,南朋友冇表情樣唔好睇

哈!咁你要再等下
其實水神角色唔易做,真係考實力


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


363#
發表於 17-7-21 10:21 |只看該作者
ibmabc 發表於 17-7-20 20:14
我覺得第1至4集都幾悶下, 本想跳船!!

但第5集開始有曖曖昧昧的粉紅, 開始好好睇!!!!!!! ...
咁我要捱埋去EP5先
[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


364#
發表於 17-7-21 10:23 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-7-20 22:42
又上得返啦?
EP4仲拖住未睇曬, 比重逢吸引左過去多些.

[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


365#
發表於 17-7-21 10:25 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-20 23:25
我怕講左被人鬧
通常收視幾好又多人讚個d我可能覺得麻麻
咁你真係好獨特WOR


公爵府

積分: 25514


366#
發表於 17-7-21 12:01 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-21 10:23
EP4仲拖住未睇曬, 比重逢吸引左過去多些.

重逢你覺得點?我都想開


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


367#
發表於 17-7-21 12:16 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-21 12:01
重逢你覺得點?我都想開
只睇左ep1, 覺得好睇過河伯


[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


368#
發表於 17-7-21 12:34 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-21 12:16
只睇左ep1, 覺得好睇過河伯
Rating 唔好, 但我覺得好睇


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


369#
發表於 17-7-23 00:19 |只看該作者
htts 發表於 17-7-21 12:34
Rating 唔好, 但我覺得好睇

睇到第六集一半, 仍然無咩好感, 只對劇中三男有些興趣, 但一睇到申小姐就好辛苦, 唔識做戲仲要角色講到佢蠢又鈍, 真係唔知點講好。
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


370#
發表於 17-7-23 08:28 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-23 00:19
睇到第六集一半, 仍然無咩好感, 只對劇中三男有些興趣, 但一睇到申小姐就好辛苦, 唔識做戲仲要角色講 ...

你仲堅持


公爵府

積分: 25514


371#
發表於 17-7-23 11:23 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-23 00:19
睇到第六集一半, 仍然無咩好感, 只對劇中三男有些興趣, 但一睇到申小姐就好辛苦, 唔識做戲仲要角色講 ...

加入跳水隊


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


372#
發表於 17-7-23 11:27 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-23 11:23
加入跳水隊

無街去, 唔睇劇唔知做咩好, 今日風神救左水神, 要我留在家睇佢。
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


373#
發表於 17-7-25 10:19 |只看該作者
都估到林周煥唔係普通人


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


374#
發表於 17-7-25 12:43 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-7-25 10:19
都估到林周煥唔係普通人
我都想知佢係咩人/神? 佢又係鍾意申小姐嗎? 今朝只睇左20分鐘.
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


375#
發表於 17-7-25 12:58 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-25 12:43
我都想知佢係咩人/神? 佢又係鍾意申小姐嗎? 今朝只睇左20分鐘.

要今晚先知,但佢地講緊好勁個個應該係佢


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


376#
發表於 17-7-25 13:57 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-7-25 12:58
要今晚先知,但佢地講緊好勁個個應該係佢

應該係后羿,或者係火神(太陽神)半神


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


377#
發表於 17-7-25 14:21 |只看該作者
Babyeddie 發表於 17-7-25 13:57
應該係后羿,或者係火神(太陽神)半神
嘩, 你好熟WOR,點解火神係半神既 講到佢仲勁過河伯WOR


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


378#
發表於 17-7-25 14:25 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-7-25 14:21
嘩, 你好熟WOR,點解火神係半神既 講到佢仲勁過河伯WOR

估下炸

第一佢個名叫后羿
第二個盲女仔一開場已出。塊地由無地有,女仔叫佢叔叔。如果係全神,應該會醫好佢d眼
第三,條蟲爬上女仔身上,佢嬲到用火燒


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


379#
發表於 17-7-25 14:41 |只看該作者
本帖最後由 mcyw888 於 17-7-25 14:56 編輯
Babyeddie 發表於 17-7-25 14:25
估下炸

第一佢個名叫后羿

嘩, 好勁, 分析得好好


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


380#
發表於 17-7-25 14:57 |只看該作者
好想快D揭曉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo