立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10720
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 21:12 發表 我起初都以為係!
瑪瑙宮
積分: 131843
原帖由 mochapig 於 09-10-21 21:31 發表 咁早食飯
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 21:12 發表 梗係要放工啦, 唔通24小時係 MON 前咩 而家食完飯.
伯爵府
積分: 15568
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 21:46 發表 拿~~~我地預埋你架啦。
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 21:50 發表 哈哈哈~~~你今晚食乜餸呀。
原帖由 miffymiffy 於 21-10-2009 21:50 發表 9:00pm 食完飯都早呀 ?
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 21:16 發表 係呀! 頭先6pm放工啦! 我都有發現, 有d人真係永遠在線, 好厲害呢! 我發現比較少上網的時間係sunday. 唔通佢地個個都係home office?
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 21:18 發表 食緊飯都可以睇post同打字回答, 好犀利, 佩服!
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 21:49 發表 係囉...話明藥粉麻...唔係睇好ec啦, 佢地照藥方摩d藥粉比我地架咩?? 如果係咁....咁睇ec咪唔足料囉?
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 21:20 發表 各位有冇聽過"癥瘕病"呢個名?
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 21:50 發表 9:00pm 食完飯都早呀 ?
男爵府
積分: 7342
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 21:56 發表 我無聽過....乜野病黎架??? 有無高人解答到呢?
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 21:52 發表 你真係關心我 你又食乜呀? 咁快食完飯又玩完fb 先上黎
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 21:53 發表 發現有d人??? 你講我呀 ....我屋企部電腦24hrs架, 有時上咗黎...但無人係位睇架。 哈哈哈~~~其他人我就唔知啦。 但要賣野...唔24hrs online好似唔得woo, 好似便利店咁...咁方便一定有客路啦。 ...
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 21:55 發表 而家好多中醫都係一樽樽藥粉, 再每樣畢d 配俾你地架. 唔係唔足料~
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 22:03 發表 係呀~~我好似你咁...咁熱心, 你為人人...人人為你麻。 我今日Lunch食咗担担麵+たこ焼き, 夜晚仲肚飽飽...只係食豆腐咋。 仲有呀....我地習慣好早食飯架啦。 ...
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 22:00 發表 遲下亞仔有功課唔識都叫佢上黎請教下 d 高人先得, 橫掂佢地咩都識, 咩都答一餐, 但係岩唔岩就唔喇, 始終都係道聽途說, 聽埋聽埋 .. ...
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 22:06 發表 miffy .... 果然大師級!! 連中醫都識....係呢, 你有無打算開一個hp, 除咗賣d仔之外...仲可以同人解答疑難....仲有...新開topic中醫問題解答。 正呀~~~一定可以上top 10呀。 ...
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 22:05 發表 都好犀利喎 , 24hrs 電腦都on-line 唔駛俾佢抖下呀 你講緊我呀 我都好似你咁, 有時on-line 但個人唔係位, 行開左.... 不過就無 24hrs ...
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 22:07 發表 真係好, 可以早食飯 .... 我就慘, 晚晚放工返到黎仲要煮, 煮得黎 都 8:30PM / 8:45PM先食飯
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy