想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


361#
發表於 09-10-21 21:49 |只看該作者
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 21:12 發表
我起初都以為係!


係囉...話明藥粉麻...唔係睇好ec啦, 佢地照藥方摩d藥粉比我地架咩?? 如果係咁....咁睇ec咪唔足料囉?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


362#
發表於 09-10-21 21:50 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-10-21 21:31 發表

咁早食飯




9:00pm 食完飯都早呀 ?


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


363#
發表於 09-10-21 21:50 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 21:12 發表



梗係要放工啦, 唔通24小時係 MON 前咩 而家食完飯.



哈哈哈~~~你今晚食乜餸呀。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


364#
發表於 09-10-21 21:50 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 21:46 發表


拿~~~我地預埋你架啦。

哦哦


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


365#
發表於 09-10-21 21:52 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 21:50 發表



哈哈哈~~~你今晚食乜餸呀。




你真係關心我 你又食乜呀? 咁快食完飯又玩完fb 先上黎


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


366#
發表於 09-10-21 21:53 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 21-10-2009 21:50 發表




9:00pm 食完飯都早呀 ?

睇錯時間


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


367#
發表於 09-10-21 21:53 |只看該作者
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 21:16 發表
係呀! 頭先6pm放工啦!

我都有發現, 有d人真係永遠在線, 好厲害呢! 我發現比較少上網的時間係sunday. 唔通佢地個個都係home office?


發現有d人??? 你講我呀 ....我屋企部電腦24hrs架, 有時上咗黎...但無人係位睇架。 哈哈哈~~~其他人我就唔知啦。 但要賣野...唔24hrs online好似唔得woo, 好似便利店咁...咁方便一定有客路啦。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


368#
發表於 09-10-21 21:55 |只看該作者
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 21:18 發表
食緊飯都可以睇post同打字回答, 好犀利, 佩服!



Luckyee我都得架...你唔讚埋我。 我可以攞住碗飯對住電腦架。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


369#
發表於 09-10-21 21:55 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 21:49 發表


係囉...話明藥粉麻...唔係睇好ec啦, 佢地照藥方摩d藥粉比我地架咩?? 如果係咁....咁睇ec咪唔足料囉?




而家好多中醫都係一樽樽藥粉, 再每樣畢d 配俾你地架. 唔係唔足料~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


370#
發表於 09-10-21 21:56 |只看該作者
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 21:20 發表
各位有冇聽過"癥瘕病"呢個名?


我無聽過....乜野病黎架??? 有無高人解答到呢?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


371#
發表於 09-10-21 21:58 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 21:50 發表




9:00pm 食完飯都早呀 ?


其實我想知.....miffy 你d細路幾大架??? 我見香港好多媽咪都會幫d細路睇功課, 你呢?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 7342


372#
發表於 09-10-21 22:00 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 21:56 發表


我無聽過....乜野病黎架??? 有無高人解答到呢?


遲下亞仔有功課唔識都叫佢上黎請教下 d 高人先得, 橫掂佢地咩都識, 咩都答一餐, 但係岩唔岩就唔喇, 始終都係道聽途說, 聽埋聽埋 ..



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


373#
發表於 09-10-21 22:03 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 21:52 發表




你真係關心我 你又食乜呀? 咁快食完飯又玩完fb 先上黎


係呀~~我好似你咁...咁熱心, 你為人人...人人為你麻。 我今日Lunch食咗担担麵+たこ焼き, 夜晚仲肚飽飽...只係食豆腐咋。
仲有呀....我地習慣好早食飯架啦。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


374#
發表於 09-10-21 22:05 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 21:53 發表


發現有d人??? 你講我呀 ....我屋企部電腦24hrs架, 有時上咗黎...但無人係位睇架。 哈哈哈~~~其他人我就唔知啦。 但要賣野...唔24hrs online好似唔得woo, 好似便利店咁...咁方便一定有客路啦。 ...




都好犀利喎 , 24hrs 電腦都on-line 唔駛俾佢抖下呀

你講緊我呀 我都好似你咁, 有時on-line 但個人唔係位, 行開左.... 不過就無 24hrs


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


375#
發表於 09-10-21 22:06 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 21:55 發表




而家好多中醫都係一樽樽藥粉, 再每樣畢d 配俾你地架. 唔係唔足料~


miffy .... 果然大師級!! 連中醫都識....係呢, 你有無打算開一個hp, 除咗賣d仔之外...仲可以同人解答疑難....仲有...新開topic中醫問題解答。 正呀~~~一定可以上top 10呀。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


376#
發表於 09-10-21 22:07 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 22:03 發表


係呀~~我好似你咁...咁熱心, 你為人人...人人為你麻。 我今日Lunch食咗担担麵+たこ焼き, 夜晚仲肚飽飽...只係食豆腐咋。
仲有呀....我地習慣好早食飯架啦。 ...




真係好, 可以早食飯 .... 我就慘, 晚晚放工返到黎仲要煮, 煮得黎 都 8:30PM / 8:45PM先食飯


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


377#
發表於 09-10-21 22:08 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 22:00 發表


遲下亞仔有功課唔識都叫佢上黎請教下 d 高人先得, 橫掂佢地咩都識, 咩都答一餐, 但係岩唔岩就唔喇, 始終都係道聽途說, 聽埋聽埋 .. ...


哈哈哈....上網問功課。 大頭蝦你咁樣可以慳返唔少奶粉錢Woo!!
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


378#
發表於 09-10-21 22:10 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 22:06 發表


miffy .... 果然大師級!! 連中醫都識....係呢, 你有無打算開一個hp, 除咗賣d仔之外...仲可以同人解答疑難....仲有...新開topic中醫問題解答。 正呀~~~一定可以上top 10呀。 ...




sorry, 我唔識野, 乜野叫 hp ? 中醫我唔識喎, 只係偶然唔舒服, 有時食藥粉, 見醫師係果樽度每樣畢少少咁咋.

同埋又見過同事食中藥粉, 都係1包包細包藥粉(幾包) 咁咋


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


379#
發表於 09-10-21 22:11 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 22:05 發表




都好犀利喎 , 24hrs 電腦都on-line 唔駛俾佢抖下呀

你講緊我呀 我都好似你咁, 有時on-line 但個人唔係位, 行開左.... 不過就無 24hrs ...


我老細24hrs online dl 野既....而且我地屋企無野多....最多係電腦。哈~~
抖??? 你都唔抖啦....電腦洗乜抖呀!!

我唔洗返工臭仔就話啫.....你又要返工; 又要臭仔...又要賣d仔...你邊黎咁多時間呀?? 老實講...你分配時間真係好叻。 比個字你...............勁。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


380#
發表於 09-10-21 22:13 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 22:07 發表




真係好, 可以早食飯 .... 我就慘, 晚晚放工返到黎仲要煮, 煮得黎 都 8:30PM / 8:45PM先食飯


但你又好野Woo.....差唔多上親bk就見你online, 唔通你一直用住notebook上網....行到邊notebook緊係手上?

你咁夜仲要煮?? 叫你老公煮麻....你話佢知你要上網...唔係好多時間煮餸。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo