在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 22


361#
發表於 05-5-10 16:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

bb用蕎麥殼的枕頭係唔係好好架, 我見到要賣118元一個, 值唔值呀


伯爵府

積分: 17559


362#
發表於 05-5-10 17:08 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

PinkyFung77

bb用蕎麥殼的枕頭係唔係好好架, 我見到要賣118元一個, 值唔值呀...............會唔會太硬?


男爵府

積分: 7378


363#
發表於 05-5-10 17:49 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

而家先得閒上來游吓, :-(
剛剛處理完一個學生(中三),佢係2樓扔把umbrella俾操場的同學,你話係咪傻o架!
cathy


大宅

積分: 1725


364#
發表於 05-5-10 17:53 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi 寫道:
PinkyFung77

bb用蕎麥殼的枕頭係唔係好好架, 我見到要賣118元一個, 值唔值呀...............會唔會太硬?
>>>>> mud dong dong ?-( ?-(


大宅

積分: 1725


365#
發表於 05-5-10 17:54 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!


Cathyneo 寫道:
而家先得閒上來游吓, :-(
剛剛處理完一個學生(中三),佢係2樓扔把umbrella俾操場的同學,你話係咪傻o架!
cathy


子爵府

積分: 10930


366#
發表於 05-5-10 17:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo 寫道:
而家先得閒上來游吓, :-(
剛剛處理完一個學生(中三),佢係2樓扔把umbrella俾操場的同學,你話係咪傻o架!
cathy


而傢ga細路真係不知死


民房

積分: 22


367#
發表於 05-5-10 17:57 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我唔知呀聽講呢枕頭好, 諗著比個女用下


大宅

積分: 1725


368#
發表於 05-5-10 18:03 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我覺得睇下個實物先決定好d
PinkyFung77 寫道:
我唔知呀聽講呢枕頭好, 諗著比個女用下


子爵府

積分: 10930


369#
發表於 05-5-10 18:15 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~~

放工啦,byebye


男爵府

積分: 7378


370#
發表於 05-5-11 08:09 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Good morning!

cathy


大宅

積分: 1725


371#
發表於 05-5-11 09:52 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo

good morning!

做 mud 笑得咁開心, :mrgreen: 琴日個學生仔點呀


子爵府

積分: 10930


372#
發表於 05-5-11 10:03 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

各位mami,

good morning! :lol:


侯爵府

積分: 23932


373#
發表於 05-5-11 10:18 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

GOOD MORNING


男爵府

積分: 7378


374#
發表於 05-5-11 10:28 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb
唔開心點得,EQ低d都唔掂,唔係每日對住啲馬騮會
個學生仔咪罰佢作文,「三思而後行的重要性」。

cathy


侯爵府

積分: 23932


375#
發表於 05-5-11 10:35 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

,「三思而後行的重要性」.........作文,橙過體罰,你教中文架
Cathyneo 寫道:
Emily_bb
唔開心點得,EQ低d都唔掂,唔係每日對住啲馬騮會
個學生仔咪罰佢作文,「三思而後行的重要性」。

cathy


子爵府

積分: 10930


376#
發表於 05-5-11 10:43 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~
而傢不可以體罰ga,會比人告ga

三思而後行的重要性....會寫dmudongdong.....個學生仔


伯爵府

積分: 17559


377#
發表於 05-5-11 10:49 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb
蕎麥殼枕頭..................mud dong dong

本草綱木中記載:蕎麥殼平、寒的特性,使其具備排熱除濕的功效,可使人體陰陽平衡。

蕎麥打坐墊特性為:殼與殼之間自由的滾動,形成無數完美的透氣通道,可使打坐調整到舒適的角度,緩解皮膚和骨骼的壓力,使筋絡和神經完全放鬆,確保血脈暢通,人體達到陰陽平衡。

透氣的坐墊,長時間的打坐也可保持身體舒服乾爽,以達到最佳狀態,特別適於炎熱、潮濕地區的人們使用。


男爵府

積分: 7378


378#
發表於 05-5-11 10:50 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

點止體罰唔得,罰抄都唔得,大聲d都話唔得。所以叫佢作文反省好過。
我教數,不過要做中三班主任,所以都練到成仙。
cathy


男爵府

積分: 7050


379#
發表於 05-5-11 10:52 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo 寫道:
點止體罰唔得,罰抄都唔得,大聲d都話唔得。所以叫佢作文反省好過。
我教數,不過要做中三班主任,所以都練到成仙。
cathy

啊~~~原來係為人師表, 失敬哂~~

家陣o的細路係咪惡教好多呢?
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


伯爵府

積分: 17559


380#
發表於 05-5-11 10:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

PinkyFung77

枕頭好 睡眠安 為寶寶選個合適枕頭

 一歲以內是嬰兒頭部發育的重要階段。適宜的枕頭有利于頭部血液循環,促進生長發育。如果選擇不當,不僅影響頭頸部生理功能,還可能造成某些發育畸形。那么,怎樣正確選擇和使用枕頭呢?

  剛出生的嬰兒平躺睡覺時,背和后腦勺在同一平面上,頸、背部肌肉自然松馳。嬰兒頭大,几乎與肩同寬,側臥時頭與身體也在同一平面。因此,沒有必要使用枕頭。

  孩子3個月后開始學抬頭,脊柱頸段出現向前的生理彎曲。因此,為了維持生理彎曲,保持體位舒適,嬰兒出生后3個月開始使用枕頭。

  嬰兒枕頭高度以3─4厘米為宜,并根據嬰兒發育狀況,逐漸調整枕頭的高度﹔枕頭的長度與嬰兒的肩部同寬最為適宜。

  枕芯質地應柔軟、輕便、透氣、吸濕性好。可選擇燈芯草、蒲絨等作為材料填充。民間常用的蕎麥皮也是很好的填充物,也可將泡過的廢茶葉收集起來晒干,做枕芯材料,枕頭與頭部接觸區可盡量做成與頭顱后部相似的形狀,枕套可選用半新的棉布制作。

  有的家長誤認為嬰兒睡硬一些的枕頭可以使頭骨長得結實,腦袋的外形長得好看,其實這是不對的。小兒顱骨較軟,囪門和顱骨縫還未完全閉合,長期使用質地過硬的枕頭,易造成頭顱變形,或一側臉大,一側臉小,影響外形美觀。

  小兒新陳代謝旺盛,頭部出汗較多,睡覺時容易浸濕枕頭,汗液和頭皮屑混合易使致病微生物粘附在枕面上,極易誘發顏面濕疹及頭皮感染。因此,嬰兒的枕芯要經常在太陽底下暴晒,枕套要常洗常換,保持清潔。

《健康時報》

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo