想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1367


361#
發表於 11-3-11 15:30 |只看該作者
都冇乜特別, 同依家果醫生差不多,

仲咩咁問既??
原帖由 史迪仔 於 11-3-10 19:24 發表
kitty2011,
我想問下你記唔記得之前睇Dr.蘇,佢做iui嘅過程係點架?Thanks!


大宅

積分: 1367


362#
發表於 11-3-11 15:31 |只看該作者
唔覺有效係因為你身體好好呀 ^^
原帖由 MimiKwan 於 11-3-10 22:03 發表
我有睇埋中醫架.不過我唔覺有效囉.原本做完iui當日都有諗過針炙.不過c6唔同意.所以放棄了.


大宅

積分: 1367


363#
發表於 11-3-11 15:49 |只看該作者
的士太,

HEHE.... 係咪太多JM 記錯左呀, 我下星期尾先放精呀.... 明天我記著飲熱雞精先 ^^
原帖由 的士太 於 11-3-11 10:35 發表
我係早上返工前係屋企飲架, 不過我只會係M完之後&排卵前飲的, 妳明天放精, 今晚又有花膠食, 唔洗飲啦


大宅

積分: 1138


364#
發表於 11-3-11 16:56 |只看該作者
嘩哈哈哈哈, 唔好意思, 我個人實在太失魂了

不過如果妳之前未飲過, 妳唔好日日飲啊, 因為我見好似有啲版友話飲完反而無排卵啊 ~ 我飲係因為我知自己潺仔強, 同埋上一個月試過第一次照太細粒, 飲咗3日再照大好多, 所以我今個月先再飲的啊 !

原帖由 kitty2011 於 11-3-11 15:49 發表
的士太,

HEHE.... 係咪太多JM 記錯左呀, 我下星期尾先放精呀.... 明天我記著飲熱雞精先 ^^


別墅

積分: 711


365#
發表於 11-3-11 18:15 |只看該作者
各位jm,你们总共打左几只针才放精,同埋是day几放?我打左6支150iu,1支300iu,仲有2支300iu明后天打。星期一day13再返去睇dr,我想叫救命啦。


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


366#
發表於 11-3-11 18:39 |只看該作者

回覆 12# MimiKwan 的文章

我其實係放精後1、2日就開始胸脹痛+容易攰+下腹間中扯住痛,又冇話打完針再有咩唔同,不過你話有機會子宮有併發症,所以都有啲擔心 > <


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


367#
發表於 11-3-11 18:51 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-11 14:50 發表
係呀, 一提流口水, 心思思又想去食...哈哈

希望你黎近呢10個月都"食唔到"啦 ~~

嘻嘻,忍口呀,你分分鐘都要戒口10個月架 XD


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


368#
發表於 11-3-11 18:55 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-11 16:56 發表
嘩哈哈哈哈, 唔好意思, 我個人實在太失魂了

不過如果妳之前未飲過, 妳唔好日日飲啊, 因為我見好似有啲版友話飲完反而無排卵啊 ~ 我飲係因為我知自己潺仔強, 同埋上一個月試過第一次照太細粒, 飲咗3日再照大好多, 所 ...

我就係其中一個飲 > <不過唔會冇排卵,而係響平時m到日子先排卵 ==
雖然唔知有冇關系,如果大家都受唔到雞精,做iui時唔好打咁勁分量呀,我就係打75iu都好大反應


大宅

積分: 4134


369#
發表於 11-3-11 19:42 |只看該作者
因為我未做過iui,咁啱知你搵過蘇醫生做過iui,所以先想問下你佢做嘅過程好唔好!

原帖由 kitty2011 於 11-3-11 15:30 發表
都冇乜特別, 同依家果醫生差不多,

仲咩咁問既??


大宅

積分: 4134


370#
發表於 11-3-11 19:52 |只看該作者
今日同老公去咗蘇醫生度做檢查,醫生話我老公基本都ok,話可以唔便驗精等洗精時都有報告(因我老公上年年頭有驗過),跟住醫生比埋我上次驗血嘅報告比我,天啊!全部正常,只係FSH偏高,我有14.1呀!我而家先31,FSH就偏高,醫生仲話我唔使打針,咁我今次嘅iui咪衰緊囉?其實FSH偏高有乜嘢方法解決架?


大宅

積分: 1138


371#
發表於 11-3-11 22:07 |只看該作者
我係
day2~6 食排卵藥
day8~9 打排卵針 @75iu/day
day10 打破卵針
day11 放精

原帖由 Charliesnoopy 於 11-3-11 18:15 發表
各位jm,你们总共打左几只针才放精,同埋是day几放?我打左6支150iu,1支300iu,仲有2支300iu明后天打。星期一day13再返去睇dr,我想叫救命啦。


別墅

積分: 711


372#
發表於 11-3-11 22:16 |只看該作者
Tq,的士太。我都唔明点解我要打甘多支,又甘多分量。sigh!肚皮花晒,又扯住扯住痛。


男爵府

積分: 5503


373#
發表於 11-3-11 23:07 |只看該作者

回覆 7# chu.c9 的文章

唔係.我話驚子宮有事.其實係驚卵巢有問題.(如再打安胎針,因為會刺激倒卵巢)
我呢幾日乳頭好硬/有點痛.但周圍都無乜嘢.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


374#
發表於 11-3-12 08:42 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

好搞笑, 我尋晚發夢我下腹痛, 跟住夜晚又有扎醒啦, 但果刻我都分唔到我係咪真係痛醒定係發完夢形住~~
第一次打針又係, 個姑娘提我D藥好貴要練好抽藥果part (佢畀多支針同裝水o既樽我練), 我果晚發夢就搵真藥練點知真係打埋D藥出黎 XD
我以為自己已經好放鬆, 點知D夢又出賣左我


大宅

積分: 1138


375#
發表於 11-3-12 10:46 |只看該作者
我都唔係好識呀,不過我估係因應不同嘅 case 同醫生嘅習慣吧。總之跟住醫生指示,又上網睇下資料,唔明就問醫生,我哋可以做嘅就只有咁 ...
原帖由 Charliesnoopy 於 11-3-11 22:16 發表
Tq,的士太。我都唔明点解我要打甘多支,又甘多分量。sigh!肚皮花晒,又扯住扯住痛。


大宅

積分: 2316


376#
發表於 11-3-12 12:42 |只看該作者
HI, 的士太

我都睇左DR SIU, 但今個月因為打針卵多得滯STOP左, 想問下你之前食左幾多個月排卵藥? 今次有幾多旦? 係咪平時CYCLE都短所以D11就放到精?? 因為我都想參考下DR SIU 的做法, THANKS^^

原帖由 的士太 於 11-3-11 22:07 發表
我係
day2~6 食排卵藥
day8~9 打排卵針 @75iu/day
day10 打破卵針
day11 放精


大宅

積分: 1138


377#
發表於 11-3-12 15:33 |只看該作者
我十二月底嗰個cycle 食第一次排卵做natural iui , 之後一月底快新年,所以要自已試。跟住今次係第二次食,就做 iui 喇! 今次我有兩粒大的同2-3 粒細的。
我之前係 28~34 days 一個 cycle 的,之後食咗兩樽卵子維生素後就變咗 28 日左右,可能我食咗幾日雞精,所以今之快大咗,我都無諗過咁快 day 11 就做得架。
原帖由 Dediamond 於 11-3-12 12:42 發表
HI, 的士太

我都睇左DR SIU, 但今個月因為打針卵多得滯STOP左, 想問下你之前食左幾多個月排卵藥? 今次有幾多旦? 係咪平時CYCLE都短所以D11就放到精?? 因為我都想參考下DR SIU 的做法, THANKS^^

...


男爵府

積分: 5503


378#
發表於 11-3-12 22:25 |只看該作者

回覆 1# 的士太 的文章

我就係day 10(上星期六)放(都真係好早下).今日放了頭尾8日.頭先小便時見有分泌(唔係塞藥果d). 唉.咁即係點呢.
我唔要見倒m小姐, 我要10個月都戒口呀.


大宅

積分: 1138


379#
發表於 11-3-13 09:20 |只看該作者
原來妳都係咁早放精㗎, 我自已驚咁早放,内膜會未夠厚。咁妳係幾點打破卵針同幾點放精㗎?
有分泌咁咪有機囉! 咁重有無肚脹、胸脹嗰啲呀? 妳就好啦,咁順利。我好似乜都無,只係乳頭好敏感咋 ...
係呢我想問定,iui 係咪可以連續咁做㗎? 還是要格月做嘅呢? 唉 ~ 問定都係時候喇我 ...
原帖由 MimiKwan 於 11-3-12 22:25 發表
我就係day 10(上星期六)放(都真係好早下).今日放了頭尾8日.頭先小便時見有分泌(唔係塞藥果d). 唉.咁即係點呢.
我唔要見倒m小姐, 我要10個月都戒口呀. ...


男爵府

積分: 5503


380#
發表於 11-3-13 10:12 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-13 09:20 發表
原來妳都係咁早放精㗎, 我自已驚咁早放,内膜會未夠厚。咁妳係幾點打破卵針同幾點放精㗎?
有分泌咁咪有機囉! 咁重有無肚脹、胸脹嗰啲呀? 妳就好啦,咁順利。我好似乜都無,只係乳頭好敏感咋 ...
係呢我想問定,iui 係咪可以 ...

我上星期5上晝打破卵針.星期六上晝11點幾放精.
有肚脹,嗰d只係因為d藥刺激同o唔ok係無關係. 我第1次時的症狀又係咁.咪一樣又係failed.
我係連續2次做iui.第3次因為撞正xmas同cny所以delay到今次先做.
所以連續做iui係無問題的.只係你自己想唔想.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo