想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1585


361#
發表於 11-7-24 13:58 |只看該作者
kk327 發表於 11-7-24 07:30
唔記得放相

恭喜你呀!!
你就好啦, 我都係23/6 day1, 但我呢2日feel到就m到, 又係咩都冇感覺呀...

點評

MW148  X2,我連胸痛都無!  發表於 11-7-25 01:26


別墅

積分: 874


362#
發表於 11-7-24 14:16 |只看該作者

引用:Day+29,尋晚feel到一陣谷m的肚疼,乳頭又有

原帖由 kk327 於 11-07-24 發表
Day 29,尋晚feel到一陣谷m的肚疼,乳頭又有d痛,以為快來m.今朝量體溫36.77,將屋企所有棒棒都拎晒出黎,中 ...
公起晒,都話你得架啦




別墅

積分: 874


363#
發表於 11-7-24 14:19 |只看該作者

引用:24/7+day1 各位jm繼續加油.. +

原帖由 樂遙BB 於 11-07-24 發表
24/7 day1
各位jm繼續加油..
我都係,大家一齊努力啦




大宅

積分: 1369


364#
發表於 11-7-24 18:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kk327+於+11-07-24+發表Day+2

原帖由 kathytong801 於 11-07-24 發表
公起晒,都話你得架啦
多謝你啊,下一個就到你,加油!





大宅

積分: 1369


365#
發表於 11-7-24 18:06 |只看該作者

引用:Quote:kk327+發表於+11-7-24+07:30+唔記得

原帖由 sandy997 於 11-07-24 發表
恭喜你呀!!
你就好啦, 我都係23/6 day1, 但我呢2日feel到就m到, 又係咩都冇感覺呀...
...
多謝啊,其實感覺就係谷m咁,祝你bingo^^




別墅

積分: 932


366#
發表於 11-7-24 19:44 |只看該作者
回覆 kk327 的帖子

恭喜你呀!好開心呀!


別墅

積分: 932


367#
發表於 11-7-24 19:47 |只看該作者
今朝(DAY 29)一早起身用綠d,唉,白雪雪一片...
下午就變成DAY 1,又新一個cycle,真係準成咁... 各位戰友,加油呀!


大宅

積分: 2708


368#
發表於 11-7-25 00:39 |只看該作者

kk327 congratulations!

本帖最後由 smile_w99 於 11-7-25 00:48 編輯

Congratulation!


大宅

積分: 2708


369#
發表於 11-7-25 00:53 |只看該作者
M小姐arrive exactly on time!
24/7 day 1 lar!


大宅

積分: 3643


370#
發表於 11-7-25 00:53 |只看該作者
回覆 kk327 的帖子

Congratulation!!!

我都仲係响道等運到,遲咗兩日啦,CHECK咗紅綠D又白雪雪,不過紅綠D過晒期架啦!唔知道過咗期就唔得呢?但係又作嘔作悶,頭暈等等,仲係食咗無耐又食再食嘢,個子宮痛痛地...........唉!好想再買紅綠D,但如果真係中咗咪浪費囉!所以都只好再等多一個星期有無M到!


你中咗都要好好休息,休息都真係好重要架!


大宅

積分: 3643


371#
發表於 11-7-25 00:57 |只看該作者
回覆 胖媽媽 的帖子

Congratulation!!!


好清楚的紅綠D呀!真係睇到都開心埋一份!希望快啲到我!


大宅

積分: 3520


372#
發表於 11-7-25 08:25 |只看該作者

回覆:smile_w99 的帖子

Today day 1 再努力!




大宅

積分: 1369


373#
發表於 11-7-25 09:32 |只看該作者
好多謝大家的祝福。 今次係我第4個 cycle, 第一次正式量體溫 及 用 排卵試紙 (秀兒),我也想跟大家分享一下 :

我 cycle 約 32 日,以前一向好準的,近呢半年都不太準,有時30日、有時36日先黎。 所以我由 day 11 開始用排卵試紙

Day 11, 36.29 ,排卵紙得個控
Day 12, 36.25 ,約25%粗
Day 13, 36.21 ,約25%粗
Day 14, 36.31 ,約50%粗, do do
Day 15, 36.28 ,約75%粗,有哈哈笑, do do
Day 16, 36.41 ,約75%粗,有哈哈笑, do do
Day 17, 36.40 ,排卵紙得個控
Day 18, 36.61 ,約50%粗
Day 19, 36.50 ,約25%粗
Day 20, 36.96 ,開始病, 感冒發燒
Day 21, 36.48 ,感冒發燒中,食左退燒藥
Day 22, 36.98
Day 23, 36.86
Day 24, 36.68
Day 25, 37.00,排卵紙得個控
Day 26, 36.68,排卵紙淺線,但比昨日深少少
Day 27, 36.68,排卵紙淺線,但比昨日再深少少
Day 28, 36.60 ,排卵紙深粗,約75%
Day 29, 36.77 ,用晨尿check 驗孕,有綫線
Day 30, 36.81


我的體溫並不能作準,好飄忽的,因為排卵後我感冒及發燒。
Day 20 開始有胃氣,頂住食唔到野,接著就開始胃痛、肚痾,睇完醫生話係腸胃炎。 食左2日藥又無晒胃氣,加上我完全沒有谷M的感覺,所以以為自己無機的。 到 day 28 排卵紙深粗,加上有谷m的肚痛,第二日就用驗孕試紙,見到有淺線,真係唔敢相信。 下午再用秀兒 + clearblue check ,都係有線 及 顯示 1- 2 weeks .... 真係開心到傻左!!!

day 29 check 到 bingo後,開始口淡淡,條腰仲有少少痛。


我真係推薦大家用秀兒,其實我未用過 david 牌,不過聽 jm 講,綠d 好遲先驗到有線。 我自己就覺得秀兒好sensitive,同1日用晨尿及中午 (有飲水) 都驗到有線。

希望大家都早日 binog ,一齊做龍媽媽 ^__^


大宅

積分: 1369


374#
發表於 11-7-25 09:38 |只看該作者
回覆 ltbaby 的帖子

多謝啊~你都要加油,好快到你


別墅

積分: 874


375#
發表於 11-7-25 12:27 |只看該作者
kk327 發表於 11-7-25 09:32
好多謝大家的祝福。 今次係我第4個 cycle, 第一次正式量體溫 及 用 排卵試紙 (秀兒),我也想跟大家分享一下 ...

thx for your sharing ar.

好詳細呀 ^^ 希望下個cycle 到我bingo 啦 :)

其實我諗緊, 會唔會係我等bingo其間有 swimming & tennis, 令到痴唔實, 著床失敗呢?:;pppp:


大宅

積分: 1369


376#
發表於 11-7-25 14:44 |只看該作者
kathytong801 發表於 11-7-25 12:27
thx for your sharing ar.

好詳細呀 ^^ 希望下個cycle 到我bingo 啦 :)

我估太激烈的就要避免,我等 bingo 期間都有去游水 及 行山,希望小寶寶無事!

我想問下如果去政府醫院生,係咪要 6 weeks 先接受登記?


子爵府

積分: 12237


377#
發表於 11-7-25 14:53 |只看該作者
回覆 kathytong801 的帖子

23/6 day 1 , 17/07 乜左 , 會唔會有機會bingo ? 因我通常會遲來的


男爵府

積分: 8819


378#
發表於 11-7-25 14:59 |只看該作者
回覆 kathytong801 的帖子

我有時在家仲會跳下鬆下的肋骨,我平時係個唔停得的人,個心同你一樣諗緊是咪自已做運動而遲遲唔得!


別墅

積分: 932


379#
發表於 11-7-25 15:39 |只看該作者
回覆 kathytong801 的帖子

下... swimming都有影響,宜家天氣咁熱,我一星期swim 2次喎!


男爵府

積分: 9834


380#
發表於 11-7-25 20:44 |只看該作者
ltbaby 發表於 11-7-24 19:47
今朝(DAY 29)一早起身用綠d,唉,白雪雪一片...
下午就變成DAY 1,又新一個cycle,真係準成咁... 各位戰友 ...

我岩岩驗又係白雪雪,,,,,得個控,,,,好淺色,,,,,,,,,,,,,,,
用紅D又係咁,,,,,,,,,,,,,,,,,,>_<,....'
M小姐又未黎,,,,我都等緊下一CYCLE

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo