想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3575


361#
發表於 11-7-21 16:09 |只看該作者

引用:尋日終於呢左m,可能第1次食排卵葯,又塞葯,

原帖由 lovekenken 於 11-07-21 發表
尋日終於呢左m,可能第1次食排卵葯,又塞葯,攪到谷唔出m好耐,谷到病左,喉嚨發炎,尋日那那聲請假睇醫生,要快d ...
再努力過, 加油




翡翠宮

積分: 87388


362#
發表於 11-7-21 16:32 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

我同你一樣,20/7有少少啡,不過今日先見紅,所以21/7 DAY 1~~~

我反而好開心,因為今次遲左成10日,驗左唔中,想M快D黎,又可以開始新一個cycle嘛!!!

點評

izumiwai  一齊加油! 一齊bingo!  發表於 11-7-21 21:45
lovekenken  right, 如果驗左唔中真係快d呢m再努力好過  發表於 11-7-21 17:50
arhanhan  一齊新一ROUND 再黎過, 加油  發表於 11-7-21 16:37


男爵府

積分: 9634


363#
發表於 11-7-21 16:34 |只看該作者

回覆:izumiwai 的帖子

我今日都開始食排卵藥啦




男爵府

積分: 7674


364#
發表於 11-7-21 17:30 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-21 11:22
我上個月應該冇卵排, 但又冇m…… 咁即係點…

去西醫度照下, 睇下有無卵排
照會清楚d


大宅

積分: 3575


365#
發表於 11-7-21 18:50 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我尋日開始食排卵藥了!今個cycle,大家加油!




子爵府

積分: 10259


366#
發表於 11-7-21 18:54 |只看該作者

引用:我都來了!20/7+day1 +

原帖由 scytsin 於 11-07-21 發表
我都來了!20/7 day1
我仲未來呀!day 40 




男爵府

積分: 6375


367#
發表於 11-7-21 20:37 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

大家幫吓眼,好似無進展lor
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6375


368#
發表於 11-7-21 20:41 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-21+11:22+我

原帖由 rcbaby 於 11-07-21 發表
去西醫度照下, 睇下有無卵排
照會清楚d
我兩星期前睇咗,佢話未排,我話擔心卵巢有事,佢話我有d似多襄性卵巢,我問呢個係咩時,佢叫我返屋企上網搵資料。




子爵府

積分: 10259


369#
發表於 11-7-21 20:53 |只看該作者

引用:大家幫吓眼,好似無進展lor++ +

原帖由 siuangel1 於 11-07-21 發表
大家幫吓眼,好似無進展lor
好似深左呀




大宅

積分: 3575


370#
發表於 11-7-21 21:48 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-7-21 16:34
我今日都開始食排卵藥啦

其實我地d cycle真係差唔多, 大家一齊努力, 我地呢個cycle一齊bingo 啦!


大宅

積分: 3575


371#
發表於 11-7-21 21:49 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-21 20:41
我兩星期前睇咗,佢話未排,我話擔心卵巢有事,佢話我有d似多襄性卵巢,我問呢個係咩時,佢叫我返屋企上網 ...

你有冇check埋體溫呀? 同埋有冇拉絲分泌?


男爵府

積分: 9634


372#
發表於 11-7-21 22:35 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-7-21 21:48
其實我地d cycle真係差唔多, 大家一齊努力, 我地呢個cycle一齊bingo 啦!
好呀,我都好希望我地可以一齊bingo


男爵府

積分: 9634


373#
發表於 11-7-21 22:42 |只看該作者
今個cycle要打肚皮


男爵府

積分: 6375


374#
發表於 11-7-22 00:43 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-21+20:41+我

原帖由 izumiwai 於 11-07-21 發表
你有冇check埋體溫呀? 同埋有冇拉絲分泌?
有量體溫,醫生都睇過體溫表,所以佢話未排。但就冇拉絲分泌




子爵府

積分: 10259


375#
發表於 11-7-22 08:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-07-21+發表你

原帖由 siuangel1 於 11-07-22 發表
有量體溫,醫生都睇過體溫表,所以佢話未排。但就冇拉絲分泌
今日37.01 !高溫11天!等....




子爵府

積分: 10404


376#
發表於 11-7-22 08:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-07-22+發表

原帖由 bear88 於 11-07-22 發表
今日37.01 !高溫11天!等....
我今日係第16日高溫!不過好大機會係塞藥影響!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


377#
發表於 11-7-22 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+11-07-22+發表今日

原帖由 K.K.NG 於 11-07-22 發表
我今日係第16日高溫!不過好大機會係塞藥影響!
Kk check 了未?幾時check 得?有乜吾舒服?




子爵府

積分: 10259


378#
發表於 11-7-22 08:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+11-07-22+發表今日

原帖由 K.K.NG 於 11-07-22 發表
我今日係第16日高溫!不過好大機會係塞藥影響!
我都係無乜感覺!我估我仍然等m come !




子爵府

積分: 10404


379#
發表於 11-7-22 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-22+發表我今

原帖由 bear88 於 11-07-22 發表
Kk check 了未?幾時check 得?有乜吾舒服?
27號先check得呀,唸住唔黎又無跌溫就驗囉!我都無乜感覺呀!我就覺得等m到囉!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


380#
發表於 11-7-22 08:53 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

當大家等m come 時,我就等排卵




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo