想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17022


361#
發表於 11-8-3 17:32 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-3 17:18
唔知幾時真相大白,好期待
我估到16-18weeks應該可以confirm


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


362#
發表於 11-8-3 17:34 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 17:32
我估到16-18weeks應該可以confirm

咁我地係咪可以開個賭盤


伯爵府

積分: 17022


363#
發表於 11-8-3 17:41 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+17:17+係啦~

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
我都要8月中先會知道係仔仔定女女...hehe...好想知你個個係仔定女囉...
希望你係仔




大宅

積分: 4028


364#
發表於 11-8-3 17:41 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 16:00
係貴~~不過好work
我朋友上星期又係窒咗又發燒
不過好過奶廠倒閉嗎~~
我間奶廠就快倒閉喇..依家每日泵一次,得番40ml...


伯爵府

積分: 17022


365#
發表於 11-8-3 17:41 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+17:32+我估

原帖由 黃二少奶 於 11-08-03 發表
咁我地係咪可以開個賭盤
估中請你食飯




珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


366#
發表於 11-8-3 17:42 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 15:15
我覺得我個case同你老公個朋友既case係兩回事囉!
佢係因為出世時冇去母嬰健康院做登記, 人哋唔幫佢就bb應 ...

政府係咁架啦.


大宅

積分: 4028


367#
發表於 11-8-3 17:43 |只看該作者
small531 發表於 11-8-3 17:20
我都要8月中先會知道係仔仔定女女...hehe...好想知你個個係仔定女囉...
我估係仔呀
因為今次既反應同上次咁唔同


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


368#
發表於 11-8-3 17:45 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 15:32
好呀!謝謝你。麻煩你幫我問下。因為我都唔知邊針,幾時要返私家,我怕我miss左 or 重複左d針。私家個姑娘 ...

問左,姑娘話佢地都唔知=.="

你唔好JOIN PACKAGE,一支支打,6合1 &5合1C+, 13價都係一支支打,我估你都係最多比錢打1-2支,因為依家都8月啦,年底前一定有得打13價.MMR 就健康院.水豆就一定要C+,健康院冇.


大宅

積分: 4028


369#
發表於 11-8-3 17:46 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 17:32
我估到16-18weeks應該可以confirm
咁你呢幾個星期忍下手,唔好買女仔野住


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


370#
發表於 11-8-3 17:50 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 16:20
d大6人成日唔booking都鍾去健康院啦!你帶埋bb去,叫曬救命咁,實有人黎幫你。

但我地d HK人係做唔出lee d ...

真係勁多大陸人...sigh...10個有8個係講普通話.
仲要最後等BOOKING時,前面個大陸男人....我聽到人地話1月21日,佢就話,下...就黎新年,我想早D,人地話唔得...佢地2公婆又講呢日呢,果日呢...攪左成10分鐘,我等個BOOKING,等左30分鐘,好彩我叫姐姐帶BELEBL返屋企先者,佢地返到屋企,我都未等到個BOOKING....

但我只可以自我安慰,唔駛錢係咁架啦,算啦.....哈哈....要有服務埋比錢囉.......我唔想比錢,埋等囉...


大宅

積分: 4028


371#
發表於 11-8-3 17:50 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 11:53
戒咗夜奶就好喇!! 遲吓有鐘點幫手, 你就會冇咁緊張, 瞓得好D
BB夜晚嗰餐幾點食?
...
夜晚嗰餐11點食呀
叮叮唔算瘦呀,我亞b下個星期就5個月,都係得13磅咋...每餐都係食得4安,每日六餐


伯爵府

積分: 17022


372#
發表於 11-8-3 17:57 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-3 17:46
咁你呢幾個星期忍下手,唔好買女仔野住

主攻粉藍色野先


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


373#
發表於 11-8-3 17:59 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 15:32
好呀!謝謝你。麻煩你幫我問下。因為我都唔知邊針,幾時要返私家,我怕我miss左 or 重複左d針。私家個姑娘 ...

放心...一定無可能會重複的...因為無論私家定政府...都係用同一張針咭的...

打左會吸印...好清楚, 無針咭無得打...

我走去搵番kinetic個表比你睇....好似之前都share過..好清楚....呢間都好多人去打.....

http://www.kinetics.hk/download/bb2.pdf

至於13價, 我問過姑娘, 佢話最快要年底...即11, 12月個d喎....


大宅

積分: 4028


374#
發表於 11-8-3 18:07 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-3 17:59
放心...一定無可能會重複的...因為無論私家定政府...都係用同一張針咭的...

打左會吸印...好清楚, 無針咭 ...
fyi

我join呢間既package,果時$6788...依家bb展有優惠,都要$6,988,不過有多d gift送
http://www.we-healthcare.com/bacterin_details.php?id=25


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


375#
發表於 11-8-3 18:08 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 13:11
同大家講兩件激氣事~

1) 我工人整爛咗我張餐枱

1) 我都無同你地講..我工人瞓裂左張床..我又要駛多筆去換床....仲有整爛咗好多估到估唔到既野...

2) 我真係第1次聽話可以去健康院搵姑娘按番通佢..真係得架?? 咁佢地咪好唔得閒?? 周不時都好多人塞架喎........我聽過既方法...都不外乎係沖勁熱水涼+用熱水樽look...叫老公按.....食gnc個隻pills..... 我自己都試過塞得好甘, 用熱水look, 勁按, 勁pump...搞搞下就得...你自己試左先啦....

至於bb打針...對於佢地黎講係好flexible..絕對可以推遲, 係我地覺得唔得啫..... 我地個邊有d媽媽都成5個月先幫佢打4個月針呀....(因為又係改期問題...)



大宅

積分: 4028


376#
發表於 11-8-3 18:09 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 17:57
主攻粉藍色野先
你地係咪去bb展呀?到時一定買到停唔到手


大宅

積分: 4028


377#
發表於 11-8-3 18:13 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-3 18:08
1) 我都無同你地講..我工人瞓裂左張床..我又要駛多筆去換床....仲有整爛咗好多估到估唔到既野... ...
我工人瞓裂左張床
邊間買架?


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


378#
發表於 11-8-3 18:13 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 14:25
健康院唔係有其他母嬰服務架咩?我見有家庭計劃服務,有嬰兒服務,又有產檢,又有餵人奶service,我都以為 ...

係有以上服務...但餵人奶service應該係你唔識餵...要教識你...但我估kiki按番通乳線應該真係唔係佢地service範圍內....

或者咁啦, 照帶叮叮去打針..到時順手問姑娘應該點按乳線.....當請教下佢咁就得..

不過其實都不外乎係打circle咁順住按......

太塞就要睇e生勒.... 我知有2個pro既..一個好似係中環..一個係cwb定灣仔....


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


379#
發表於 11-8-3 18:18 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-3+14:34+雖然

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
如果真係塞左既話...可以去萬寧買一隻gnc 既卵磷脂...呢隻野可以通返塞左既乳腺架...個時係d mama 介紹我既 ...
我都買咗,食咗三日,係舒緩咗,不過仲係有粒嘢摸落又痛又實
要食幾耐先會好番?通番之後仲要唔要keep住食?




伯爵府

積分: 17022


380#
發表於 11-8-3 18:18 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-3 18:07
fyi

我join呢間既package,果時$6788...依家bb展有優惠,都要$6,988,不過有多d gift送

$6988算幾抵~~
我朋友問過有d要$8XXX

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo