想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


361#
發表於 11-9-18 11:28 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

mama_2001, 我對上一次係33 day, 再對上一次係41 day 所以我估我應該係下星期黎架啦~ 不過之前如果我胸痛呢, 一星期內應該會到架....依家仲未到.....我都好苦惱! 不過所以jm 都係bingo左就體溫高...我咁低....應該都係食白果架啦!


別墅

積分: 794


362#
發表於 11-9-18 18:25 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-18 11:27
回覆 yipsylvia 的帖子

恭喜晒你呀!!!! 快D分享下BINGO左有咩FEEL先.....我....我估我都係唔得多架啦! 我 ...
多謝,希望"黐"穩D

勁易倦,訓得唔好,一撻落床就訓著,但通常二至四時就醒,訓唔番等天光。忙時冇痛,一坐低幾分鐘就肚少少脹痛,nipples 大左,揩下都痛。冇胃口,見到野食掉頭走,餐餐用湯撈飯夾硬倒野落肚,口味沒什改變。
樓主你都要加油呀,呢次係你喇 等你報喜!


別墅

積分: 794


363#
發表於 11-9-18 18:30 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-18 11:28
回覆 mama_2001 的帖子

mama_2001, 我對上一次係33 day, 再對上一次係41 day 所以我估我應該係下星期黎架 ...
忘了說,由造人至 BINGO 後都從未量體溫,唔好俾咁大壓力自己啦,情緒都影響體溫架,我高0喇,放鬆心情放左兩個月假乜都唔諗,只記邊日排卵就開工,隨緣。加油呀樓主!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


364#
發表於 11-9-18 21:22 |只看該作者

回覆:yipsylvia 的帖子

承你貴言!我都希望係真嘅!你要多啲休息呀!快啲睇下幾時閃閃!





別墅

積分: 794


365#
發表於 11-9-18 21:38 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-18 21:22
承你貴言!我都希望係真嘅!你要多啲休息呀!快啲睇下幾時閃閃!
共勉之
已經卜左威記,7WK照第一次,11WK照 oscar,另外卜左C家 5WK 檢查一次先,始終第一胎,年紀又大,play safe.


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


366#
發表於 11-9-18 21:54 |只看該作者

回覆:yipsylvia 的帖子

小心的確係好啲嘅!你脈搏有無比平時快呀?我聽人講bingo左,脈搏會快左㗎!




別墅

積分: 794


367#
發表於 11-9-18 21:57 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

冇呀,我當然冇刻意測脈搏,但唔覺得比平時快。基本上係極易倦同冇胃口之外,冇咩特別。不過都係果句,人人不同,我同一個好 FD 報喜,佢生左兩個,都係話頭一胎陀得好C服,第二個嘔到反艇。


別墅

積分: 794


368#
發表於 11-9-18 22:22 |只看該作者
mama_2001 發表於 11-9-18 02:02
又一個jm bingo左喇, 恭喜晒!!!

好都好想check呀, 但係排卵後先一個星期, 驚太早check唔到, 又 ...
多謝!你都要加油,等你好消息


大宅

積分: 3276

畀面勳章


369#
發表於 11-9-18 23:36 |只看該作者


男爵府

積分: 5930

育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 陪月勳章


370#
發表於 11-9-19 06:44 |只看該作者
hello~~各位~~
我last m小姐係22/8黎
唔太記得幾時dodo啦~~(應該係9月頭XD)
一向cycle都係28-30日
但到今日m小姐都未黎

有肚有少少賬,個人好攰,而且食野想嘔
唔知係咪有左,想問下我應該幾時驗下?

(我一向冇做任何記錄,怕自己大壓力>_<)


大宅

積分: 2277


371#
發表於 11-9-19 10:02 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

今個cycle失敗了




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


372#
發表於 11-9-19 10:45 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

桃桃.......m小姐黎左搵你啦?????


大宅

積分: 1683

畀面勳章


373#
發表於 11-9-19 10:45 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我同你情況都係差唔多, 胸痛左成個幾星期, 正常就應該差唔多m come.
不過我仲未check呀, 仲諗緊幾時check好.......


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


374#
發表於 11-9-19 10:50 |只看該作者
我早幾天也
去了9月中版再努力
◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


375#
發表於 11-9-19 10:50 |只看該作者
回覆 vaniw 的帖子

hello~~~~~ 如果你8月22日day 1...呢個星期六仲未到就check下啦!!!


大宅

積分: 2277


376#
發表於 11-9-19 11:13 |只看該作者

引用:回覆+桃桃+的帖子 桃桃.......m小姐黎左搵

原帖由 jocat102 於 11-09-19 發表
回覆 桃桃 的帖子

桃桃.......m小姐黎左搵你啦?????
係呀!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


377#
發表於 11-9-19 11:29 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我都係胸痛....肚痛痛地.....又唔累....又唔大食.....所以應該都係白果多架啦!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


378#
發表於 11-9-19 11:34 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

唉, 咁既日子真係好難捱,
一係就快d俾我check到bingo, 一係m就快d黎啦.........


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


379#
發表於 11-9-19 12:50 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

無錯呀~~~~一係快d俾我知道bingo...一係快d m小姐到啦! cycle 長真係好折磨架!!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


380#
發表於 11-9-21 14:12 |只看該作者
好開心又有jm bingo左.......
jocat102, 記住休息多d呀!!!
唔知幾時再有jm報喜呢???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo