立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67428
原帖由 KiKiWitch 於 11-08-23 發表 趴喺度食!?? 好高難度喎!
子爵府
積分: 10627
黃二少奶 發表於 11-8-23 14:27 我屋企本身冇風扇,但係b豬因為鼻水倒流,搞到咳兼嘔奶,總於星期日買左把風扇,而家同b豬係屋企,冇開冷氣 ...
黃二少奶 發表於 11-8-23 14:37 佢唔係EQ高,只係佢眼中得叮叮,睇你地唔到,佢理得你黑面定白面 ...
黃二少奶 發表於 11-8-23 14:38 我都唔明頂住佢肚腩佢都舒服
伯爵府
積分: 17022
原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-23 發表 連99果邊d親戚都唔知我地結咗婚-->請飲冇請佢地? 終於明白點解你地關係咁差lu... ...
原帖由 悅同 於 11-08-23 發表 我同C6拍拖到結婚咁多年都未見過(除咗喪事果日) 連99果邊d親戚都唔知我地結咗婚 Ha…………..
原帖由 KiKiWitch 於 11-08-23 發表 唔知佢有冇唔捨得喎! 又冇講出口~ 不過, 我哋斟茶俾佢, 佢喊囉!!
原帖由 KiKiWitch 於 11-08-23 發表 我99都有喊 你今日一次過聽到兩個奇聞, 哈~哈~哈~
原帖由 KiKiWitch 於 11-08-23 發表 bb真係吹吓自然風好d 不過, b豬咁怕熱, 開風扇實流晒汗 希望佢個鼻仔快d好番啦!
原帖由 KiKiWitch 於 11-08-23 發表 其實我嗰晚有出過聲話佢添~ 我話佢抱住搖高搖低, 梗係嘔奶啦 不過, 佢完全聽唔到
原帖由 黃二少奶 於 11-08-23 發表 我屋企本身冇風扇,但係b豬因為鼻水倒流,搞到咳兼嘔奶,總於星期日買左把風扇,而家同b豬係屋企,冇開冷氣 ...
侯爵府
積分: 21177
rabbitbaby1 發表於 11-8-23 12:54 我睇左calender,係呀,11月7日 我好out-dated,想問下產假期間d public holiday會唔會有得補架? ...
我都想知呀?所以post出黎問。
KiKiWitch 發表於 11-8-23 14:37 陣痛宮縮嗰時全個肚實晒, 全個都痛架!!! 唔使feel, 摸都摸得出~
明白,我都有成個肚實,每日都會好多次實曬,但唔痛!!即係又痛又實先開始計時。
黃二少奶 發表於 11-8-23 14:58 我以為佢會好熱,又冇喎,個風扇開住一度,我同佢都ok,其實醫生都話俾bb流少少汗係好嫁 ...
你比d無袖衫仔bb著,開把風扇比佢扇下,吸下鮮風,鼻仔無咁乾。希望會好d!
趁lee d機會,將個冷氣機裡面洗下佢,開太耐,可能好多細細的塵,怕對bb氣管唔好。
KiKiWitch 發表於 11-8-23 14:31 咁又係, 你home office, bb一喊就做唔到公司嘢
佢無規定我幾時做,總之係屋企,自己抽到時間完成就得。我係怕自己太眼訓,並且係屋企太耐,無心戀戰!
KiKiWitch 發表於 11-8-23 14:43 其實我嗰晚有出過聲話佢添~ 我話佢抱住搖高搖低, 梗係嘔奶啦 不過, 佢完全聽唔到
如果講都唔聽,下次要抱走bb,比佢知道唔係講下。到果時你就會見到佢黑面。:;pppp:
gangting 發表於 11-8-23 14:51 佢d親戚係大陸
你老公男女家d親戚都係大6,咁你真係完全唔使見,唔使拜年,唔使交流。
原帖由 悅同 於 11-08-23 發表 你老公男女家d親戚都係大6,咁你真係完全唔使見,唔使拜年,唔使交流。
原帖由 悅同 於 11-08-23 發表 本帖最後由 悅同 於 11-8-23 16:34 編輯
原帖由 gangting 於 11-08-23 發表 B豬會唔會有鼻敏感,所以鼻冰倒流?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy