想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6375


361#
發表於 11-9-2 12:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-02+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
我都唔識分淺線定哄Lu
有冇量體溫




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


362#
發表於 11-9-2 12:20 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 12:17
有冇量體溫
呢幾日都仍然差不多,冇高、冇低mouth:
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


363#
發表於 11-9-2 12:43 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-2+12:17+有冇

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
呢幾日都仍然差不多,冇高、冇低
咁努力開工!應該未排




珍珠宮

積分: 30303


364#
發表於 11-9-2 13:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-02+發表我36.65

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
哇!keep住!
心情複雜,點解時代越進步生bb越難咁?我阿媽生我同細佬時,都係想生就生,另外有個叔公仲生左十幾個,e+ 1個都咁難mouth:





珍珠宮

積分: 30303


365#
發表於 11-9-2 13:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
Forgot to attached tim, look
真係好似無見過咁,可能你之前食嘅藥影響,停排一個月




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


366#
發表於 11-9-2 13:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 12:43
咁努力開工!應該未排

琴日同左c6講今晚預備架喇


希望呢幾日排啦
排就做多次收工嘛
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


367#
發表於 11-9-2 13:06 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-2 12:14
我都唔識分淺線定哄Lu

係喎
今日仲係淺


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


368#
發表於 11-9-2 13:07 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-2 13:00
心情複雜,點解時代越進步生bb越難咁?我阿媽生我同細佬時,都係想生就生,另外有個叔公仲生左十幾個,e+ 1 ...

係啦
都唔明!
以前d人唔避就10個8個都有得生
依家就大把人想生都好難有


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


369#
發表於 11-9-2 13:10 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-2 13:03
真係好似無見過咁,可能你之前食嘅藥影響,停排一個月
琴日朋友比左佢之前中既data for my ref
佢係30-32 cycle
我係30 cycle @ aug, 31 cycle @ July
佢係day 21排卵

佢帶左三樣好重要既野比我

1)一直我以為排完14日就黎m,原來唔係既
2)所以排卵係可以遲過14日
3)睇我紅d既pettern 同佢既好似,只係突然有日深粗,而唔係慢慢每日遞增上去




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


370#
發表於 11-9-2 13:23 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-2 13:07
係啦
都唔明!
以前d人唔避就10個8個都有得生
以前d人十零二十歲就結婚生仔
家下d人冇30都唔考慮結婚
結左婚又唔想生住(為事業慱殺、而且經濟唔穩定,怕隨時冇左份工)
到踏入高齡先黎想生嘛

以前生仔唔洗考慮有冇錢
家下d細路好似係食錢怪咁
冇番個錢都唔敢生,怕養佢唔起
家下d細路零舍巴閉咁
又要學咩學物
d父母響仔女細細個時就要不斷強化d細路
考幼稚園、入名校
你唔比個細路學好似唔夠競爭力咁
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


371#
發表於 11-9-2 13:24 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-2+13:03+真係好似無

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
琴日朋友比左佢之前中既data for my ref
佢係30-32 cycle
我係30 cycle @ aug, 31 cycle @ July
我都係一日深架咋




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


372#
發表於 11-9-2 13:27 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 13:24
我都係一日深架咋
我得番4支紅d
仲買唔買好
最少要買幾多架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


373#
發表於 11-9-2 13:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
我都係一日深架咋
我都係d13 中午深粗,去完街返去夜晚12點左右都無乜




珍珠宮

積分: 30303


374#
發表於 11-9-2 13:32 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-2+13:24+我都

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
我得番4支紅d
仲買唔買好
最少要買幾多架
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b19540735?u=classysquare

我係買呢個




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


375#
發表於 11-9-2 13:32 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-2 13:31
我都係d13 中午深粗,去完街返去夜晚12點左右都無乜
如果訓著先黎排
真係唔知架喔

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


376#
發表於 11-9-2 13:35 |只看該作者
佢冇面交?
我急住要喔
我搵番之前買綠d果個
響旺角面交
佢$140/100條,唔記得送咩
然後$1.5/條

不過頭先聽jm講秀兒比大衛係敏感d
但要淘寶買
我等唔切喇mouth:

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


377#
發表於 11-9-2 13:41 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-2+13:32+http://hk.

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
佢冇面交?
我急住要喔
我搵番之前買綠d果個
我都係買咗紅綠d各一盒




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


378#
發表於 11-9-2 13:44 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 13:41
我都係買咗紅綠d各一盒
我有好多綠d呀
因為佢可以散買
我唔想又買100
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


379#
發表於 11-9-2 13:46 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-2+13:41+我都

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
我有好多綠d呀
因為佢可以散買
我唔想又買100
我嗰時唔諗咁多




男爵府

積分: 6375


380#
發表於 11-9-2 13:56 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

都唔咩事,工作壓力定點,呢個moment好想去massage.... 條頸好酸,頭有少痛,個人好焗咁。我唔會覺得係bingo先兆,但就好唔舒服




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo