想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5346


361#
發表於 11-9-27 13:26 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-27 13:24
Hi all,我又回來了
我仲未黎m, 下個cycle都會努力下,唔得就等下年四月先再開工



...

點解要等到出年4月先開工呀?


男爵府

積分: 5940


362#
發表於 11-9-27 13:27 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-27+13:24+Hi+all

原帖由 qwbear 於 11-09-27 發表
點解要等到出年4月先開工呀?
我唔想生細b




男爵府

積分: 5346


363#
發表於 11-9-27 13:27 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-27 13:16
唉~~剛準備今晚餐餸,一路切一路想......

嘩....唔通...............


大宅

積分: 4617


364#
發表於 11-9-27 13:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 12:12
回覆 ChanyeungC9 的帖子

下個cycle我會試下,不過一定會比c6笑我

妳問佢law..."妳要bb定笑我???"

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


365#
發表於 11-9-27 13:29 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-27 13:27
我唔想生細b

又點解呀.....???轉得重快過我呢??!!呢d係唔係生b前恐懼症!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


366#
發表於 11-9-27 13:30 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-27+13:27+我唔想

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-27 發表
又點解呀.....???轉得重快過我呢??!!呢d係唔係生b前恐懼症!!!
細仔搵學校輸蝕




大宅

積分: 4617


367#
發表於 11-9-27 13:32 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-27 13:27
嘩....唔通...............

但上次嚟M都有反胃,可能就快嚟就真!!!!如果真係中就參考我今個月有咩特徵做個對比law~~hahahaaaa......講笑咋!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


368#
發表於 11-9-27 13:33 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-27 13:30
細仔搵學校輸蝕

唔明???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5346


369#
發表於 11-9-27 13:35 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-27 13:33
唔明???

學校通常都鍾意收大仔, 因為容易教.


男爵府

積分: 6108


370#
發表於 11-9-27 13:35 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

佢點笑我都唔理佢,haha,乜都試下!!!


男爵府

積分: 6108


371#
發表於 11-9-27 13:36 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

係囉,即係9月前出世會較優勢?


男爵府

積分: 6108


372#
發表於 11-9-27 13:37 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

今晚食乜送呀


男爵府

積分: 6108


373#
發表於 11-9-27 13:38 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

咩叫大仔,咩叫細仔


男爵府

積分: 5940


374#
發表於 11-9-27 13:40 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

最好係1-5月,我仔7月都蝕蝕地




大宅

積分: 4617


375#
發表於 11-9-27 13:40 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 13:37
回覆 ChanyeungC9 的帖子

今晚食乜送呀

豬什煲....因我C6好鍾意食嫁...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


376#
發表於 11-9-27 13:42 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

如果下個月bingo,我個仔都係7月出世wo ( 又諗多左 :;pppp:)

即係話學校會揀1-5月出世ge bb???點解???


男爵府

積分: 6108


377#
發表於 11-9-27 13:43 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

學完做阿媽,又要學點做人老婆,我仲未識煮飯........


大宅

積分: 4617


378#
發表於 11-9-27 13:47 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-27 13:40
最好係1-5月,我仔7月都蝕蝕地

唔好咁喇.....我都7月出世呢~~~無蝕呀!!10月開始就蝕喇,好似我個仔10月中,最後DOWN佢多一年囉!!重要懶有愛心唔好傷佢自專心話"寶寶呀...知唔知點解MIMI要你讀多一年呀???係因為MIMI想你基礎打得好D,好似你砌船一樣船底砌得唔好會入水一樣".....所以次次d人問佢點解要讀多年,佢就照講這番話law....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


379#
發表於 11-9-27 13:49 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 如果下個月bingo,我個

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-27 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

如果下個月bingo,我個仔都係7月出世wo ( 又諗多左 )
大仔識野多d, 學校收呢d教得無咁辛苦

因為我老公想兩個b都係七月,佢又七月,3個7




男爵府

積分: 6108


380#
發表於 11-9-27 13:50 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

唔係好明
10月出世,點解要讀多一年
唔係只係9月入學時,仲差1個月先夠3歲,但點解要讀多年????



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo