跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5736


361#
發表於 05-12-9 13:16 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

你地係咪都開始食涼野啦?
唔知係咪我本身都係好寒, 我仲係唔得呀, 之前飲西洋菜湯, 飲左細半碗就暈(已經煲左好耐, d人話咁係冇咁涼啦)..
如果完全唔食涼野, 有冇問題架?有冇人好似我一樣咁寒?


男爵府

積分: 5736


362#
發表於 05-12-9 13:22 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

尋晚去左睇燈飾, 唔知係咪行得太多, 今日成個人好似散哂, 對腳又扯住(想抽咁, 但又抽唔到)


男爵府

積分: 8857


363#
發表於 05-12-9 13:32 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

pinky 寫道:
cpy:
你大頭幅畫係未賢賢大作?都好靚啊!我好鍾意!!

細b都成日夜晚才kick得我最犀利,但我都係佢有佢kick,我有我訓... 唔襯而家好好訓飽d,佢出左世我仲唔駛指意有得訓! :-( 所以我而家好enjoy緊呢兩個月最後o既自由日子!


果幅係佢係drawing class畫的.d老師教佢既.唔係佢自己渣筆自己畫.唔同kylie果幅.

係呀,我都唔理佢kick唔kick我.kick都照訓.佢出左世真係想訓都唔得啦.
該用戶已被刪除

364#
發表於 05-12-9 13:38 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9355


365#
發表於 05-12-9 13:43 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

茵茵,

咁你要好好休息下喇, 叫婆婆睇住勤勤先~


伯爵府

積分: 17643


366#
發表於 05-12-9 13:54 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

一一B 寫道:
茵茵,

咁你要好好休息下喇, 叫婆婆睇住勤勤先~


yes, 不用咁擔心啦....
星期五是無飯主婦日


大宅

積分: 3384

好媽媽勳章


367#
發表於 05-12-9 13:56 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

我都係呀, 呢2日成日去大大, 一定係超深色及好似肚痛咁feel, 但係唔係肚痛!!!

cherrian 寫道:
[quote]
jonvan 寫道:
話是話你地e排有無食完野之後有d肚痛feel去toilet個隻 我e一兩曰都有 :-( 又唔係食錯野wor, 一食完野就黎料


我今個星期開始一日要開幾次大大...
但又唔係肚痾o個隻咁lor[/quote]


男爵府

積分: 8857


368#
發表於 05-12-9 13:57 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

茵茵
咁你休息多D啦..唔好咁粗勞啦 TAKE CARE!!


男爵府

積分: 7588


369#
發表於 05-12-9 14:05 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

茵茵,

咁仲有冇見唔舒服呀?


大宅

積分: 1229


370#
發表於 05-12-9 14:15 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

茵茵,
冇事就大家都安心la, 咁你小心d la好好休息下la


男爵府

積分: 5008


371#
發表於 05-12-9 14:15 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

茵茵

乖乖地


大宅

積分: 1229


372#
發表於 05-12-9 14:18 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

[quote]
tabasco 寫道:
我都係呀, 呢2日成日去大大, 一定係超深色及好似肚痛咁feel, 但係唔係肚痛!!![quote]

係lor似肚痛 :-( 尋日又有d啡色分bay tim...不過唔係好多有d好似上次咁 不過上次e生都話冇見紅就ok


大宅

積分: 4496


373#
發表於 05-12-9 14:24 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

婕婕媽 寫道:
winn

係佢度有唔好既經歷, 係d好普通既野, 都斷錯証 , 兼每次等症都要等好c耐, 登記做第一個, 都要等個几兩個鍾 , 又成日叫人開刀


下..咁大劑...
初時我有考慮過睇張e生架, 人地comment話佢睇case睇得準, 講到邊日生喎, 又話收得平, 手勢好咁講
不過一見到話要等2-3粒鐘先睇到e生, 我就怕左
所以果時好鬼鍾意去睇余e生(沙田診所唔洗點等)
2子之母


大宅

積分: 4496


374#
發表於 05-12-9 14:27 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

茵茵:
咁你真係休息多d喇!!! 你同bb都要乖乖地先得架
2子之母


男爵府

積分: 6905

陪月勳章


375#
發表於 05-12-9 14:30 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

hi~~~~~

飲緊許留山的西瓜燕窩蜂蜜爽~

茵茵

你要多D休息呀~~~

我家有毛豆,毛毛家姐長長的,豆豆妹妹圓圓的,我愛毛豆。


男爵府

積分: 5008


376#
發表於 05-12-9 14:31 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

karly

我原本睇開dr lam, 但覺得都係重皮小小, 咁朋友介紹我去睇張國良(夠平)囉, 第一, 我有八週時睇佢, 想拿埋紙去政府登記, 佢個護士拒絕我, 話要等見到bb心跳先, 咁起碼要等到有十週先, 咁我傻下傻下咪信佢同姑娘等囉, 但我之後個陀阿囡同阿仔都係六週左右已經睇到心跳

第二, 咁....好不幸小產(佢開紙叫我入東區), 東區做完手術, 出院後諗住返去佢度做檢查, 點知佢同我講, 話個胎未清, 仲係肚入面..........個刻簡直晴天霹靂, 點解要我再受打擊, 要再做第二次括宮, 咁咪又寫紙入東區囉, 入到東區俾d高級醫生話我肚入面只係小小血塊, 會自然排出, 冇需要再做手術...但我心諗....應該私家醫生可靠d掛, 最終東區請我走 , ....但越諗就越驚, 咪


男爵府

積分: 5086


377#
發表於 05-12-9 14:33 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

茵茵:
你發生左咩事啊?見紅?可能我miss左你之前o既message...
咁你要盡量少操勞啦!gathering果日見你都仲有抱勤勤,咁會令你更容易宮縮gar!小心d...氹下佢,盡量少d抱啦!我都只係坐o係度/訓o係度時big hug阿女多d補返數!


男爵府

積分: 6905

陪月勳章


378#
發表於 05-12-9 14:33 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

[quote]
婕婕媽 寫道:
karly

我原本睇開dr lam, 但覺得都係重皮小小, 咁朋友介紹我去睇張國良(夠平)囉, 第一, 我有八週時睇佢, 想拿埋紙去政府登記, 佢個護士拒絕我, 話要等見到bb心跳先, 咁起碼要等到有十週先, 咁我傻下傻下咪信佢同姑娘等囉, 但我之後個陀阿囡同阿仔都係六週左右已經睇到心跳

第二, 咁....好不幸小產(佢開紙叫我入東區), 東區做完手術, 出院後諗住返去佢度做檢查, 點知佢同我講, 話個胎未清, 仲係肚入面..........個刻簡直晴天霹靂, 點解要我再受打擊, 要再做第二次括宮, 咁咪又寫紙入東區囉, 入到東區俾d高級醫生話我肚入面只係小小血塊, 會自然排出, 冇需要再做手術...但我心諗....應該私家醫生可靠d掛, 最終東區請我走 , ....但越諗就越驚, 咪
我家有毛豆,毛毛家姐長長的,豆豆妹妹圓圓的,我愛毛豆。


大宅

積分: 4496


379#
發表於 05-12-9 14:41 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

婕媽:
睇完你個經歷真係feel sorry
anyway, 依家快快樂樂咁等生細b! :-P
2子之母


男爵府

積分: 5008


380#
發表於 05-12-9 14:47 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

winn

我好快快樂樂就黎生埋第二個b la :-P , 三年抱兩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo