烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   167


大宅

積分: 4320


361#
發表於 12-11-15 22:55 |只看該作者

回覆:MAY_FUNG 的帖子

香甜的不得了吧!




大宅

積分: 3004


362#
發表於 12-11-15 23:31 |只看該作者

引用:求救呀!+發現浸左一星期嘅萍果,番茄酵素面

原帖由 Mius0403 於 12-11-11 發表
求救呀! 發現浸左一星期嘅萍果,番茄酵素面層出現黑色mo菌,但再落個d又冇乜事,所以就咁將發黑mo個d畢走, ...
畢走左d黑mo.過左幾日又冇事囉喎。但係番茄浸出泥唔係紅色係黃黃地色,呢個星期日收成,請問到時會唔會變番紅色呢?


大宅

積分: 1419


363#
發表於 12-11-16 18:41 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收 ...

想請教大家,其實係咪每款果酵素功效也是一樣?唔同生果係咪只係唔同味?




大宅

積分: 4320


364#
發表於 12-11-18 18:20 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

剛收成了蕃茄菠蘿,今次釀了三星期;正如JM介紹是不錯的味道喔!也有很多的汁收成呢~各位也來試一試!
1353233537481.jpg



禁止訪問

積分: 9096


365#
發表於 12-11-18 18:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4320


366#
發表於 12-11-18 19:01 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

又順手釀多樽「菠蘿芭樂」,因為兩款水果都很香!希望除了降血糖也有消滯作用吧。
1353236133094.jpg


別墅

積分: 615


367#
發表於 12-11-18 21:49 |只看該作者
請問浸咩可降血糖,我浸咗菠蘿+奇異果+檸檬,唔知有无降糖作用.


伯爵府

積分: 17463


368#
發表於 12-11-18 22:01 |只看該作者
Mius0403 發表於 12-11-15 23:31
畢走左d黑mo.過左幾日又冇事囉喎。但係番茄浸出泥唔係紅色係黃黃地色,呢個星期日收成,請問到時會唔會變番 ...

我有一樽星期四晚浸.
今朝見到黑 mo. 夾走左佢.
之後想想下, 都係倒左佢算了.
倒時樽野好香呀, 真係嘥哂.


大宅

積分: 2837


369#
發表於 12-11-18 22:43 |只看該作者
我今次浸第二次,兩次都有啲好似白色麵粉既,一達達既,上一樽倒哂,今次已經“不”左出黎,又有,正五正常呢,仲要五要得


大宅

積分: 3004


370#
發表於 12-11-18 23:17 |只看該作者

引用:Quote:Mius0403+發表於+12-11-15+23:31+畢

原帖由 Chamo 於 12-11-18 發表
我有一樽星期四晚浸.
今朝見到黑 mo. 夾走左佢.
之後想想下, 都係倒左佢算了.
係面頭有mo啫,唔洗倒左咁嘥! 我呢兩日收成,如果飲時有異樣才倒左佢都唔遲!


大宅

積分: 3004


371#
發表於 12-11-18 23:18 |只看該作者

引用:我今次浸第二次,兩次都有啲好似白色麵粉既

原帖由 jlwslinh 於 12-11-18 發表
我今次浸第二次,兩次都有啲好似白色麵粉既,一達達既,上一樽倒哂,今次已經“不”左出黎,又有,正五正常 ...
白色應該係發泡泡後的餘渣,唔係黑色就正常

點評

doggiemama01  對呀~  發表於 12-11-19 09:27


珍珠宮

積分: 44499


372#
發表於 12-11-19 22:18 |只看該作者

回覆:doggiemama01 的帖子



[img[img]


大宅

積分: 3004


373#
發表於 12-11-23 21:32 |只看該作者

引用:求救呀!+發現浸左一星期嘅萍果,番茄酵素面

原帖由 Mius0403 於 12-11-11 發表
求救呀! 發現浸左一星期嘅萍果,番茄酵素面層出現黑色mo菌,但再落個d又冇乜事,所以就咁將發黑mo個d畢走, ...
番茄平果收成啦,但係d色水唔好同埋d味得檸檬味,酒味,飲唔都有番茄味,。
1353677561862.jpg


大宅

積分: 3004


374#
發表於 12-11-24 23:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mius0403+於+12-11-11+發表求

原帖由 Mius0403 於 12-11-23 發表
番茄平果收成啦,但係d色水唔好同埋d味得檸檬味,酒味,飲唔都有番茄味,。
再接再厲,今晚浸了薑酵素,要1個月先收成
1353769217406.jpg


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


375#
發表於 12-11-26 21:43 |只看該作者

回覆:Mius0403 的帖子

近排街市有大6士多啤梨出,平好多,所以又開工啐
1353937282918.jpg



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


376#
發表於 12-11-26 21:45 |只看該作者

回覆:vane 的帖子

一曰已經出在好多汁
1353937383002.jpg



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 4320


377#
發表於 12-11-26 23:17 |只看該作者

回覆:vane 的帖子






大宅

積分: 4320


378#
發表於 12-11-26 23:18 |只看該作者

回覆:Mius0403 的帖子

係咁㗎〜




男爵府

積分: 9426


379#
發表於 12-12-5 17:39 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

我都整咗,等收成.
1354700309799.jpg


男爵府

積分: 9426


380#
發表於 12-12-5 17:40 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!


1354700415958.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo