影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


翡翠宮

積分: 93980


361#
發表於 13-3-9 08:47 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-3-9 08:45
早晨,MagMag! 原來抽票都分第一、第二轉咩?嘩,買日本con張飛都咁多程序!韓國con飛也要這麼多程序嗎?

...
我朋友說, JYJ MEMBER抽唔到, 現在要看E PLUS. 韓國應該好一D, 韓國人有身份証, 香港人應該都是去無所不能的淘寶買.mouth:


珍珠宮

積分: 40438


362#
發表於 13-3-9 08:57 |只看該作者

引用:Quote:ChrisWong+發表於+13-3-9+08:45+早晨

原帖由 MagDog 於 13-03-09 發表
我朋友說, JYJ MEMBER抽唔到, 現在要看E PLUS. 韓國應該好一D, 韓國人有身份証, 香港人應該都是去無所不能 ...
早排有天屋朋友問秘密花園攝到有天嗎,想見吓相,妳説要找找……記得嗎?我揾到呢張,應該之前妳哋post,我saved咗,妳睇吓係唔係……

(第一次用手機發相,唔知成唔成功,試試)


1362790623971.jpg


翡翠宮

積分: 93980


363#
發表於 13-3-9 10:02 |只看該作者
JYJ FIGHING 特集. MY JUNSU常常被兩個哥哥欺負..

http://video.sina.com.cn/v/b/98783876-1867630902.html


翡翠宮

積分: 93980


364#
發表於 13-3-9 10:08 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-3-9 08:57
早排有天屋朋友問秘密花園攝到有天嗎,想見吓相,妳説要找找……記得嗎?我揾到呢張,應該之前妳哋post,我 ...
CHRIS, 我現在用電腦睇圖就細D, 但睇到... 用ANDROID係咁嫁..


翡翠宮

積分: 93980


365#
發表於 13-3-9 10:17 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-3-9 10:20 編輯

OH MY GOD, SUN!!! 有天的劇多大中華的藝人捧場已經不是新鮮事, 唯獨是香港的沒有人提過. (我也不太識) 但這位EVELYN CHOY..是香港那位樣子CUTE CUTE和邦民女齊陰頭成日一齊拍廣告. 歲月神偷李治廷和她有份. (她是有錢女那位呢)

我原原本本的COPY FROM HER WEIBO...有天又免費宣傳了. 今早05:00她發出的WEIBO. 她都有29萬WEIBO FANS. 轉發有過千條..大發. 還有她有看RM啊.

@EvelynChoi蔡穎恩
我想我真的成為了一個宅女,我又看了一套韓劇,然後又愛上了那個男主角,嗚嗚嗚嗚韓國真的有太多花美男了。。。剛剛看完了「屋塔房王世子」,#朴有天# 好帥!





翡翠宮

積分: 93980


366#
發表於 13-3-9 10:25 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-3-9 10:44 編輯

你看傻B有天..雖然具體內容不太知. 但蠻豪氣, 請食高級螃蟹., 樣子很可愛.
WULI有天, JYJ還欠我一餐飯啊. 追到你瘦呀.






翡翠宮

積分: 93980


367#
發表於 13-3-9 10:34 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-3-9 10:36 編輯

2004年初的模樣..一班童工.
傻B有天在扮TITANIC 的ROSE.
後面4個都好好笑..俊秀冇變過, UKNOW未整牙但又冇MUG表情, 在中未整容, 其實個底唔差, 佢個樣好迷. ..昌岷得15歲樣子好老成啊. 有天17歲咋.


翡翠宮

積分: 93980


368#
發表於 13-3-9 10:40 |只看該作者
傻B有天, 你個PAT PAT是扁的吧. 不是尖的..坐好好!!!


翡翠宮

積分: 93980


369#
發表於 13-3-9 10:52 |只看該作者
玉春食下甜甜的雪條就好開心了吧. MY JUNSU又看到什麼呢? 好傻B的兩個.


男爵府

積分: 6888


370#
發表於 13-3-9 11:04 |只看該作者
回覆 MagDog 的帖子

總之韓國男人拍拖好浪漫好似公主一樣, 但結了婚就好似傭人一樣..

睇完

事實真係咁架?!


翡翠宮

積分: 93980


371#
發表於 13-3-9 11:10 |只看該作者
angelatin 發表於 13-3-9 11:04
回覆 MagDog 的帖子

總之韓國男人拍拖好浪漫好似公主一樣, 但結了婚就好似傭人一樣..
係..老公不是問題, 但是奶奶好多時要同住和照顧她. 不過韓國男人的人工好多時是公司直接入太太戶口的..


男爵府

積分: 6888


372#
發表於 13-3-9 11:14 |只看該作者
回覆 MagDog 的帖子

直接入落太太戶口
呢個point 幾好喎

嘻嘻...... 睇韓劇又成日見d呀ma好粗老好惡死咁對d仔女

唔知係唔係忍完奶奶

將d冤屈發落下一代到呢


大宅

積分: 2462


373#
發表於 13-3-9 11:50 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ...

Help, 我因reset I phone 程式,magic castle 的鈴聲都冇埋,有冇天屋姐妹可以俾返條link 我呀。我要儍b有天叫我聽電話呀



屋塔房王世子


大宅

積分: 2462


374#
發表於 13-3-9 11:53 |只看該作者

回覆:MagDog 的帖子

咁先至man吖嘛,I do and I like it



屋塔房王世子


珍珠宮

積分: 40438


375#
發表於 13-3-9 12:03 |只看該作者

引用:Help,+我因reset+I+phone+程式,magic+cast

原帖由 elsawong 於 13-03-09 發表
Help, 我因reset I phone 程式,magic castle 的鈴聲都冇埋,有冇天屋姐妹可以俾返條link 我呀。我要儍b有 ...
我有,但唔知点俾你,話我知。
(唔識post鈴聲,條link也忘了……)


伯爵府

積分: 15661

畀面勳章


376#
發表於 13-3-9 12:31 |只看該作者
MagDog 發表於 13-3-9 11:10
係..老公不是問題, 但是奶奶好多時要同住和照顧她. 不過韓國男人的人工好多時是公司直接入太太戶口的..

...
對, 所以我的韓國朋友吾肯回韓國居住, 盡量一家留在上海, 咁就吾洗同奶奶一齊住喇
東方曼哈頓  : Iherb 用戶首次優惠 5 美元 code GQF455


大宅

積分: 2462


377#
發表於 13-3-9 12:38 |只看該作者

回覆:ChrisWong 的帖子

Chris , 唔該晒,pm我行嗎?



屋塔房王世子


大宅

積分: 3748

hashtag影視迷勳章


378#
發表於 13-3-9 12:47 |只看該作者

引用:玉春食下甜甜的雪條就好開心了吧.+++MY+JUN

原帖由 MagDog 於 13-03-09 發表
玉春食下甜甜的雪條就好開心了吧. MY JUNSU又看到什麼呢? 好傻B的兩個.

...
呢張我諗起家有囍事入面嘅周星馳同陳淑蘭,跟住一拳打埋去

願BB身體健康


水晶宮

積分: 63456

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


379#
發表於 13-3-9 12:56 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

JYJ line 係咪賢國哥結婚?
俊秀、在中好靚仔,有天casual 左d喎!係咪費事搶新郎哥風頭?




翡翠宮

積分: 93980


380#
發表於 13-3-9 13:20 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-3-9 13:20 編輯
popocat 發表於 13-3-9 12:56
JYJ line 係咪賢國哥結婚?
俊秀、在中好靚仔,有天casual 左d喎!係咪費事搶新郎哥風頭?



...

典解我今早因為自動早起, 剛剛睡了一會, 有LINE LINE嫁..還有"找到了"聽..好感動呀..
不是賢國, 賢國細過有天..不是"MANAGER 兄" 好似是張室長..雖然我不太清楚..

但在中架名古董車搞到這樣子... 算啦, 俊秀去了RED CARPET, 另外, 原來米爺那身打扮帶黑超和頂帽是飲LOOK..在中同佢似黑幫多D.. CR. AS LOGO






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo