影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 11452


361#
發表於 13-5-9 04:25 |只看該作者

引用:因為+magmag+,+而寫下了因為有天而做的第一

本帖最後由 Octoberchu 於 13-5-9 04:57 編輯
原帖由 miu~miu 於 13-05-08 發表
因為 magmag , 而寫下了因為有天而做的第一次, 也因此而引伸到我自己對 JYJ 三子的感覺, 不知不覺就愈寫愈 ...

Miumiu,多謝你的分享,超感動呀,就借今次嘅機會,也分享我的第一次。

從小也沒有追過明星,以往聽歌,只會喜歡,覺得首歌好聽,但沒有像今次,一次有趣的經驗。

或許大家都知道,我不會中文打字,只能用手機寫,寫多了就知道自己筆順錯誤,所以有時簡單的字也不會出現,最差那次寫了10次也認不出,就連想寫的句子也會忘記,所以我多數選擇做cd rom。未入天屋前在bk的績份是800多吧,但直致今天己有58xx,哈哈,若我的銀行存款也能積聚得咁快就好了,我亦由平房搬進男爵府,勁呀。

其實留意有天是上年4月的事情,那時J2正播成均館緋聞,當時感覺有天很特別,說真的,那時不覺他帥,眼窩很深,當時我真係按pause去硏究。真正覺得有天帥是百賞時的飛機頭,當時有天仍在拍攝王世子,就加入了王世子的大家庭,現在的天屋。經magmag介紹買了神起的4巡dvd,簡直驚為天人,這5個人的live performance意如此出色,亦改觀了我対kpop那些跳舞團隊的印象。

亦被多變的有天所吸引,還有JYJ的在中和秀秀。

繼續我的第一次.......

第一次on檔追劇是王世子,download完全不明白的program,Watch OnAir Tv,因為security的問題,老爺從不讚成隨便download,但我為了有天,做了。

當晚on檔睇,第二天早上4,5奌就起床睇中字,有幾集什至即刻睇多次,早上再睇中字,更瘋癲的,當時星期3,4都不約朋友,朋友好奇的問,為何星期3,4都沒空,我的答案是有重要的約會,哈哈。

從沒有追星的經驗,所以cd都只會往Hmv買,但去到竟然只有一隻The beginning,更是台版,無奈買了,但心有不甘,因為一向買碟都要original version,經magmag介紹就第一次住信和買碟,信和一個年青人聚集的地方,每次去到都有種格格不入的感覺,但仍定時到信和,預定香港沒有的cd,dvd。

第一次一個人睇concert,一直欣賞秀秀的唱功,但身邊沒有聽kpop的朋友,尤疑一番後決定一個人欣賞,秀秀當然不負眾望,一個精彩的表演。

第一次跟陌生人參加有天深圳fm,跟自己一人睇concert一樣,沒有朋友陪伴,但深圳在我字典內真是一個陌生的地方,可以一個人出遠門,但真的有點害怕一個人上深圳,pm popo可否帶埋呢個盲毛到有天fm,友善的popo當然應承,連門票也沒有的情況下,三個連深圳underground都未撘過的人,就浩浩蕩蕩的踏上我們的旅途,"盲毛阿太北上尋天",多謝popo,多謝popo家姐,還有magmag安排的回程巴士,真的減少很多麻煩,完埸時, 有天特別向我們的方向揮手話別, 我聽到popo輕聲的回答, 哈哈.....一個幸福的晚上。

當天我們早到,就在附近的攤販選購周邊,跟popo最終選了一個攤檔,以為是正版,此終我們仍支持正版,哈哈,千選萬選,原來都是翻版,簡直笑破肚皮。

我的第一次寫故事,那時聽到有天再接拍電視劇,天屋又熱鬧起來,大家你一言,我一語的,小故事就在腦內擁現,沒有太深究就開始了,過了part 6,才認真考慮故事的方向,純愛情小品,還是警匪鬥智,當決定故事令一男主角是在中時,就決定是警匪男男鬥了,一直沒有告訴大家,在中的角色,我是參考les miserables那個警察,一生也在追捕男主角,在他的眼中只有好人跟壞人,一個相信層犯法的人,一定是壞人的警察人。至於秀秀,我以前說過,是參考Tom ford。個人討厭那種俊男,美女的故事,還有那種沒有深仇大恨,但就無聊的男2害男1,女2害女1,只希望人性本善,只有迫不得己的犯法,所以故事都是跟據這個概念而寫的。

中學畢業後就沒有再作文了,所以今次再執筆,多謝各位忍耐故事的不足,特別多謝QQ替我較対,真是書到用時方恨小,尤其我的白字,有時想寫的句子,竟然整個詞也忘記,迫不得意的轉換句子的寫法,更多謝名位的包涵,常常脫稿,因為我不會打中文,每次都要坐定定去寫,再等每個字,每個字彈出,所以有時想到要長長的寫,就會懶懶的拖遲了.......

第一次因為想擁有有天的小矮人,想跟有天見面,參加虛無飄渺的抽獎,去買從未用過的護膚品。

第一次因為想跟有天一樣穿格仔恤衫,特別去買格仔恤衫,he.hee.......完全病入膏方...

Chris,其實我也因為有天,正在跟老師正式學習某樣興趣,讀書時只是玩玩性質,沒有認真學習,今次特別找老師學習,希望學習正確的技考,只是學了幾堂,希望明年可以告訴大家吧.......

還有第一次的網上投票,真的好笑,完全不懂,起初真是手忙腳亂,更莫論天天投票,真係比上班更勤力.........

還有那次秀秀被欺負,JYJ的總統就職表演,那種由興奮變失望,心疼的感覺......

還是更多的第一次,例如上line,有天的一頻一笑,完全軒動著大家的心......

還有,還有,太多與大家一起參與的第一次,完全聽不清楚,但仍不放棄繼續聽live的JYJ return concert.......

越了解, 越喜歡JYJ.....

喜歡JYJ的多才多藝
喜歡JYJ的不屈不撓, 自強不息
喜歡JYJ的真我本色


最後, 多謝magmag的無私付出,manage天屋一奌也不輕鬆........

多謝大家一起走過,說說笑的,温暖的,還有有趣的觀鳥論.........天屋part 12,一奌也不簡單........

love you all



點評

elsawong  我都覺得好感動呀  發表於 13-5-11 01:48
miu~miu  好感動呀~~  發表於 13-5-9 13:29
Queenie_0012   HEY~ 我算得咩丫~ OCHU~勁呀~!  發表於 13-5-9 11:40
雪菜肉c    發表於 13-5-9 11:30
wing2212    發表於 13-5-9 10:39
gtc55    發表於 13-5-9 09:58
constanceng    發表於 13-5-9 09:38
vicky_hin    發表於 13-5-9 09:28


珍珠宮

積分: 40438


362#
發表於 13-5-9 06:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miu~miu+於+13-05-08+發表因

原帖由 Octoberchu 於 13-05-09 發表
本帖最後由 Octoberchu 於 13-5-9 04:57 編輯
OCHU,無瞓嗎?今黃昏還有百賞,一陣攝時間䀫一䀫喎 再一次讓我見識平易近人OCHU作家既實力喇 悄悄話,MagMag公開.不公開的稱讚妳多次文筆喇 初嚟天屋,MagMag文筆當然係第一位我欣賞的,第二位就係妳啦

傾住咁多先.. 趕出門..


男爵府

積分: 7621


363#
發表於 13-5-9 07:42 |只看該作者
各位有冇hk concert 最新情報呀?


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


364#
發表於 13-5-9 07:57 |只看該作者
本帖最後由 Queenie_0012 於 13-5-9 08:00 編輯
ChrisWong 發表於 13-5-8 23:50
今日line line完整版,有中字架

http://m.youtube.com/#/watch?v=pjlghkfLeAw&feature=youtu.be ...


幫CHRIS 轉貼先~~


點評

vicky_hin   THX~~  發表於 13-5-9 09:28
ChrisWong  錫晒妳..   發表於 13-5-9 08:42


珍珠宮

積分: 40438


365#
發表於 13-5-9 08:22 |只看該作者
今朝5:00 重復睇OCHU 分享第一次, 其實都習慣咗晨早起身到一到天屋先, 今日心情很特別, 等到有天攞第17個演技獎項, 但百賞後MagMag 就會quit..

由我開始鍾意有天, 就留意天屋.. 認真的, 以後無論是見到有關扑有天, 金在中或金俊秀的, 我都會想你, MagMag.. 因在我心中, "JYJ 和MagMag"是分不開呵..


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


366#
發表於 13-5-9 08:28 |只看該作者
本帖最後由 Queenie_0012 於 13-5-9 08:50 編輯

CHRIS, Miumiu, OCHU~ 當然仲有MAGMAG~
你地真係超勁~~~!
要我寫咁多字~ 禾會C~~ mouth:mouth:
我點列:
1) 第一次老來懷春~~聽韓星唱歌, 仲碌去韓網買碟~~~~~~朴有天
2) 第一次上網盲中中, 搵計D/L MV呀, 訪問片段呀~~~~~~~朴有天
3) 第一次撲去買埋D 唔多用O既化妝品~~~~~~~~~~~~~朴有天
4) 第一次買雞絲面, 禾唔食雞, 又唔食辣架嘛~~~~~~~~~~朴有天
5) 第一次冒C 喺手機有第二個靚仔WALLPAPER~~~~~~~~~朴有天
6) 第一次睇直播, 都唔好話佢係泡菜文喇~~~~~~~~~~~~~朴有天
7) 第一次佔領衣櫃門成功! 貼左米爺張海報~~~~~~~~~~~~朴有天
8) 第一次衣櫃底收埋餅餅~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~朴有天
9) 第一次買成套正版韓劇(王世子)~~~~~~~~~~~~~~~~~~朴有天

10) 第一次係BK一個POST度留咁耐~YEAH~因為有大家一齊呀~~~朴有天


如上~

好多可能係小事, 但對於我呢個C9 O既人生, 係大大件事呀~
睇完傻笑兩聲啦~
P.S. BONUS TRACK: 差D唔記得, 日日同大家閃閃眼O既, 禾人生第一條 靚仔 BK BANNER~


點評

elsawong    發表於 13-5-11 01:50
vicky_hin    發表於 13-5-9 09:29


珍珠宮

積分: 40438


367#
發表於 13-5-9 08:41 |只看該作者
Popo & Happyfarm,

就是SIUB post嗰條link喇, 之前我都post過, 宜家再post..

(1) 香港流行鋼琴協會

http://www.poppiano.org/


(2) 左面中間, 歌曲搜尋.. 我建議click「歌手」搜尋會好啲, 例如:

輸入「朴有天」, 會有「給你保留的空位」

輸入「JYJ」,「東方神起」,「白智英」..等, 會有其他心愛琴譜..

(可惜還有些朴有天音樂作品未搜尋到, 遲些都揾緊其他網站, 如找到, 再話妳哋知啦..)


(3) 下一版會叫妳哋「以Facebook登入下載」, 跟住就可以save & print 喇..


點評

雪菜肉c    發表於 13-5-9 11:27


珍珠宮

積分: 40438


368#
發表於 13-5-9 08:48 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-5-9 08:28
CHRIS, Miumiu, OCHU~ 當然仲有MAGMAG~
你地真係超勁~~~!
要我寫咁多字~ 禾會C~~
QQ, 真係次次見親妳寫既字, 我都會笑出聲架.. 妳有創意又幽默.. 佩服加欣賞..





點評

Queenie_0012  阿毛寫野失禮人~ 唔好見怪~ 見笑啱架喇~~   發表於 13-5-9 09:02


珍珠宮

積分: 40438


369#
發表於 13-5-9 08:54 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-5-9 08:28
QQ, 妳應該都知吧, 有埋4/5既cnblue concert in Bangkok song list 喎, 除咗一首無, 全部同Singapore 一樣, 咁我估Hong Kong 都一樣啦..



翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


370#
發表於 13-5-9 09:01 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-5-9 08:54
QQ, 妳應該都知吧, 有埋4/5既cnblue concert in Bangkok song list 喎, 除咗一首無, 全部同Singapore 一樣, ...

你有BANGKOK SONG LIST? 禾無呀~,
但你話一樣, 咁我就安心D, 我依家聽緊個LIST D 歌~ 我識得幾首架咋~

8月係咪JYJ CONCERT 啫? 我真係超期待呀~~~
你地做左咩步署?入左咩會~記得提我呀~我阿毛,慒盛盛架嘛~mouth: 

LINE 入面, 俊秀小朋友話會帶埋好消息, 同大家見面, 呢句又攪到我十分期待~~~ 唔知JYJ 有咩新攪作呢?!

好想佢地上綜藝呀, 接多D 訪問呀~ 最好有個HK 總部~ 嘩哈哈~~~!!



珍珠宮

積分: 40438


371#
發表於 13-5-9 09:04 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-5-9 09:01
你有BANGKOK SONG LIST? 禾無呀~,
但你話一樣, 咁我就安心D, 我依家聽緊個LIST D 歌~ 我識得幾首 ...
QQ ..




珍珠宮

積分: 40438


372#
發表於 13-5-9 09:12 |只看該作者
happyfarm 發表於 13-5-9 07:42
各位有冇hk concert 最新情報呀?
Happyfarm & QQ,


SiuB 和我已經都天天密切留意JYJ HK CONCERT 喇..

總之有乜最新情報, 大家响天屋報料啦..



點評

elsawong  Thanks, chris  發表於 13-5-11 01:51
miu~miu    發表於 13-5-9 13:38
Queenie_0012    發表於 13-5-9 11:41
vicky_hin    發表於 13-5-9 10:02


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


373#
發表於 13-5-9 09:13 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-5-9 09:04
QQ ..

嘩哈~! 你係呢度貼? 作 c 丫你, 你踩場~~~!! hahaaaaaaaa~~
罰你貼番米爺十張靚仔相同觀鳥圖呀~~~~!

講笑講笑~~ chris 同樓主唔好見怪~
咁我貼去第二個肚皮先!
thx chris~~~! 錫晒你~



珍珠宮

積分: 40438


374#
發表於 13-5-9 09:36 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-5-9 09:13
嘩哈~! 你係呢度貼? 作 c 丫你, 你踩場~~~!! hahaaaaaaaa~~
罰你貼番米爺十張靚仔相同觀 ...
QQ , 還有其他天屋姐姐睇cnblue con架..

順道講一講, 記得憑門券取應援物, 紀念品又好精美, 我估毛巾好怏賣晒 , 今年條毛巾比上年嗰條貴成倍, 吾知係吾係質料吾同呢, 明午就知喇..

詳情請隔離看QQ既"CNBLUE"啦..

(我估天屋姐姐已比我知得更多更快鳥)


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


375#
發表於 13-5-9 10:53 |只看該作者
Octochchu 發表於 13-59 04:25
Miuu,多謝你的分享,超感動呀,就借今次嘅機會,也分享我的第一次。

從小也沒有追過明星,以往聽歌, ...



很好千字文呀ochu,不暇于你的有天故事,寫到我的感覺,特别北上尋天,還記我哋在場完見面那刻,印象好深呀我


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


376#
發表於 13-5-9 10:58 |只看該作者
下午係咪有直播呀?請報料


珍珠宮

積分: 40438


377#
發表於 13-5-9 11:09 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-5-9 00:46
你等得就等我星期五或下個禮拜返黎整俾你
SIUB, 換咗心愛頭像, 笨nana喎..

今日妳好忙呀..

(今日妳都吾得閒嚟天屋)


水晶宮

積分: 58988

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


378#
發表於 13-5-9 11:11 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-5-8 23:20
Popo,有呀,我明天先至俾妳啦,屋企部电腦相公仲修理ing ,我要佢今晚点都要搞定,不能無得睇明天 ...
可唔可以比埋禾


珍珠宮

積分: 40438


379#
發表於 13-5-9 11:20 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 13-5-9 11:11
可唔可以比埋禾



肉c, 妳睇過喇.. Anyway, 請看樓上 367# ..


水晶宮

積分: 58988

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


380#
發表於 13-5-9 11:27 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-5-9 07:57
幫CHRIS 轉貼先~~
笑c 禾,
JS 講野同禾蕃薯一樣...................茅厘頭

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo