立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 114380
原帖由 janjan28 於 14-09-06 發表 eclass有咩用?我都未研究
禁止發言
積分: 70805
原帖由 janjan28 於 14-09-07 發表 我睇過我有喎,係星期三派架,eclass密碼應該個個唔同架
janjan28 發表於 14-9-7 13:05 另外一張通告黎架,3/9派的
男爵府
積分: 7731
原帖由 girlbear 於 14-09-06 發表 e class apps 即手機可以睇張智能卡結餘 小朋友返學放學紀錄 仲話遲啲用嚟睇學校通告同埋答覆通告
複式洋房
積分: 213
jessicaso 發表於 14-9-9 23:33 你們好!我的小兒來年上小一,現想問以下問題: 請問五邑鄒振䣭小學的中文科是用廣東話還是用普通話教呢? ...
伯爵府
積分: 16535
girlbear 發表於 14-9-7 14:27 OH ! THX!! 書包真係無 放完假返學 搵班主任問下先
wyk 發表於 14-9-12 10:37 我係小五家長, 請問你搵到 e Class 密碼? 我可能幫到你.
大宅
積分: 2939
janjan28 發表於 14-9-18 18:41 請問各位小一媽媽適應哂未呀? 我每日睇手冊功課簡寫,有d都唔知係咩黎睇到頭暈暈
積分: 4590
積分: 5941
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy