跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18124


361#
發表於 06-12-1 17:14 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

sayonara 啊~ sayonara 啊~


公爵府

積分: 28259


362#
發表於 06-12-1 17:15 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

駛唔駛做埋 leon 果炒送手勢架?

[quote]
BaByQ113 寫道:
sayonara 啊~ sayonara 啊~
[/url]


男爵府

積分: 8509


363#
發表於 06-12-1 17:25 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

好呀
mayken1612 寫道:
[quote]
Mrswong1998 寫道:
peggy

我地今次唔"坤" 你架! 食lunch 要成嚿水我地都食過唔止一次


真架, 搵日不如一齊去食.......[/quote]
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


364#
發表於 06-12-1 17:32 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

黃太,
上次9月同joanne去食已經加左價, 要成 $14X
[quote]
Mrswong1998 寫道:
peggy

我地今次唔"坤" 你架! 食lunch 要成


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


365#
發表於 06-12-1 17:37 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

陰功
mayken1612 寫道:
[quote]
蝦蝦 寫道:
唔緊要, 呢期病過既小朋友, 多數都奀晒, 但好快又 bump 返漲卜卜, 唔好 :-( 至於你做左奀媽, 我都想呀, 可以當減肥


瑤瑤病左幾日, 連小小包包面都無埋........... :cry: [/quote]


水晶宮

積分: 58802


366#
發表於 06-12-1 18:11 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

:-( :-(
瑤瑤快d食返多d野啦
[quote]
mayken1612 寫道:

瑤瑤病左幾日, 連小小包包面都無埋........... :cry:


侯爵府

積分: 22642


367#
發表於 06-12-1 18:15 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

sammifanlp 寫道:
:-( :-(
瑤瑤快d食返多d野啦


而家仲係無咩胃口, :-( :-( 搞到我都無心機食野.........


水晶宮

積分: 58802


368#
發表於 06-12-1 18:35 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

頭先婆婆都打來, 話佢唔肯食奶, 有時真係俾佢地激c
[quote]
mayken1612 寫道:
而家仲係無咩胃口, :-( :-( 搞到我都無心機食野


侯爵府

積分: 22642


369#
發表於 06-12-1 19:41 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

我而家見到亞女唔肯食粥, 含住唔吞, 就好鬼忟, , 亞女又唔肯被佢老斗餵, 係都要我餵, 人地老斗又唔明, 仲話我唔好, 話我咩都要急, 要亞女食, 想我點喎, 由得亞女唔食咩, 又唔知唔叫佢食, 亞女唔會主動食, 成日都無一句好說話講, 成日都話咩都唔知, 好q激氣.


侯爵府

積分: 22642


370#
發表於 06-12-1 19:50 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

成日都覺得湊亞女好易, 又唔知我半夜成日無教好訓, 亞女成日富被, 一晚起幾次身, 好累, 日頭淨係湊瑤瑤食奶, 食粥, 暗訓都要用我好多細胞, 究竟佢明唔明, 我知佢要返工, 佢要去隔離房大教訓, 我都無出聲喇. 我都有壓力, 我唔想次次帶完瑤瑤返出黎再返yl, 婆婆第一句就話瑤瑤瘦左, 我都想次次都帶個包包面返yl, :-( :-(


男爵府

積分: 8509


371#
發表於 06-12-1 23:43 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

MAY

唔好 :-( :-( 啦! 男人係粗心大意d! 你有冇將你worry d 野話佢知呀? d男人要畫公仔畫出腸架!
瑤瑤踢被你試吓用睡袋, 好好架! 背心形架! 冇咁易冷親.
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


372#
發表於 06-12-2 09:01 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

含住唔食 -- 真係迫唔到喎
mayken1612 寫道:
我而家見到亞女唔肯食粥, 含住唔吞, 就好鬼忟, , 亞女又唔肯被佢老斗餵, 係都要我餵, 人地老斗又唔明, 仲話我唔好, 話我咩都要急, 要亞女食, 想我點喎, 由得亞女唔食咩, 又唔知唔叫佢食, 亞女唔會主動食, 成日都無一句好說話講, 成日都話咩都唔知, 好q激氣.


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


373#
發表於 06-12-2 09:02 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

[size=x-large]早晨


水晶宮

積分: 58802


374#
發表於 06-12-2 09:03 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

佢地未試過當然唔知啦
[quote]
mayken1612 寫道:
我而家見到亞女唔肯食粥, 含住唔吞, 就好鬼


水晶宮

積分: 58802


375#
發表於 06-12-2 09:05 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

唔好咁啦, 你慢慢找d 瑤瑤喜歡食既野佢食. 佢現在大左, 食少d奶應該唔係太大問題.
e.g. 鮮奶, cake, 飯仔.............
你一定得架
[quote]
mayken1612 寫道:
成日都覺得湊亞女好易, 又唔知我半夜成日無教好訓, 亞女成日富被, 一晚起幾次身, 好累, 日頭淨係湊瑤瑤食奶, 食粥, 暗訓都要用我好多細胞, 究竟佢明唔明, 我知佢要返工, 佢要去隔離房大教訓, 我都無出聲喇. 我都有壓力, 我唔想次次帶完瑤瑤返出黎再返yl, 婆婆第一句就話瑤瑤瘦左, 我都想次次都帶個包包面返yl, :-( :-(


水晶宮

積分: 58802


376#
發表於 06-12-2 09:05 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

早晨


民房

積分: 64


377#
發表於 06-12-2 09:26 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

早晨,甘多位.


公爵府

積分: 28259


378#
發表於 06-12-2 09:31 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

[size=large]早晨 ~
[/url]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


379#
發表於 06-12-2 09:31 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

你好呀, 呢排公司搬又病, 所以都冇同你打招呼呢
家有小魔怪 寫道:
早晨,甘多位.


侯爵府

積分: 22642


380#
發表於 06-12-2 11:05 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 22)

morning~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo