跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1207


361#
發表於 07-3-7 10:29 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

edmondshirley / sizrachel :

我囝囝昨日沒發燒了但看不見有出疹現象,是否不是出玫瑰疹而是出牙的原因。我囝囝出2隻下門牙是沒發燒的,是否今次出上門牙而發燒 因剛剛看到牙仔出了少少及昨日有5次便便但不是水狀

我囝囝一食藥就 :-( , 咪實個嘴及用2隻下門牙頂住唔食,好似打仗咁

YOYO 上次出牙係咪咁架 細佬又有冇咁架


禁止發言

積分: 3833


362#
發表於 07-3-7 12:01 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2138


363#
發表於 07-3-7 16:43 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

唔該晒你地教我用魚湯煲粥比bb食, 而家佢肯食啦, 無物封口+喊 --> 可能之前steam魚太腥, d粥又無味, 所以佢唔肯食...而家用埋d湯&魚渣落d粥...佢好肯食

來緊我想比bb試豬肉, 甘係咪又係煲豬肉&骨湯, d湯用來煲粥, d料就搞爛放粥甘呀 ?


大宅

積分: 2555


364#
發表於 07-3-7 18:25 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SweetBaby2006 & sizrachel :

bb 而家無燒就好喇 ~ 祝你地既 bb 快d好番晒喇 ~

張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


365#
發表於 07-3-7 18:28 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Emen :

我未煲過豬骨粥比yoyo食. 其實豬骨會吾會太肥膩呢 ?? 我只係煲瘦肉加菜蓉粥. 瘦肉... 我仲會整走晒d肥膏再攪碎黎煲既.
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


別墅

積分: 880


366#
發表於 07-3-7 23:11 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

唔洗用豬骨煲粥..
你可以放多少少瘦肉一齊煲粥,用番少少瘦肉攪爛加埋其他材料落d粥到俾亞b食.
Emen 寫道:
唔該晒你地教我用魚湯煲粥比bb食, 而家佢肯食啦, 無物封口+喊 --> 可能之前steam魚太腥, d粥又無味, 所以佢唔肯食...而家用埋d湯&魚渣落d粥...佢好肯食

來緊我想比bb試豬肉, 甘係咪又係煲豬肉&骨湯, d湯用來煲粥, d料就搞爛放粥甘呀 ?


大宅

積分: 2138


367#
發表於 07-3-8 09:32 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

又係wor, 太肥膩...甘我唔用豬骨lu ~

edmondshirley 寫道:
Emen :

我未煲過豬骨粥比yoyo食. 其實豬骨會吾會太肥膩呢 ?? 我只係煲瘦肉加菜蓉粥. 瘦肉... 我仲會整走晒d肥膏再攪碎黎煲既.


大宅

積分: 2138


368#
發表於 07-3-8 09:34 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

甘個湯底係咪仍然用魚湯, 而粥料就用瘦肉? ?-(

[quote]
SharonFu 寫道:
唔洗用豬骨煲粥..
你可以放多少少瘦肉一齊煲粥,用番少少瘦肉攪爛加埋其他材料落d粥到俾亞b食.
[quote]


大宅

積分: 2138


369#
發表於 07-3-8 09:37 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

琴日叫工人整左:

1. 薯仔, 西蘭花, 紅三魚粥
2. 雪耳, 雪梨, 萍果水

比bb食...佢好鐘意食, 放工返到屋企, 無見bb1日, 佢好似又大隻左


大宅

積分: 3198


370#
發表於 07-3-8 10:07 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

我想問下大家煲粥係落幾多米 ar? 工人用一湯匙半的米煲成大半碗(大人碗)咁多嘅粥+料, 我亞囡掃哂之餘仲要補2-3oz 奶, 但我又驚米太多會"結"得滯!
仲有肉&菜磨好咗會放幾多入粥仔到ar?
一家四口


大宅

積分: 3198


371#
發表於 07-3-8 10:10 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

所利 所利 ! 我仲有問題問! 煲"雪耳, 雪梨, 萍果水"係咪當水飲 ar?
一家四口


別墅

積分: 880


372#
發表於 07-3-8 10:27 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

唔洗用魚湯做粥底.
你煲粥時放多少少瘦肉一齊煲等d粥會甜d咋..煲好d粥時再攞少少瘦肉同其他材料一齊攪爛去(淨番d瘦肉你可以自己食咗去或唔要).再放番落d粥到滾一滾.

[quote]
Emen 寫道:
甘個湯底係咪仍然用魚湯, 而粥料就用瘦肉? ?-(


禁止發言

積分: 3833


373#
發表於 07-3-8 10:32 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 880


374#
發表於 07-3-8 10:37 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

我通常會放半杯米煲(我一次過煲晒2歺).
d肉約半湯匙,菜蓉約1.5湯匙. (每歺份量)

今日細佬食:
瘦肉南瓜+菜蓉粥...
湯:椰子,海底椰合掌瓜煲西施骨.
生果: 啤梨
skchiu 寫道:
我想問下大家煲粥係落幾多米 ar? 工人用一湯匙半的米煲成大半碗(大人碗)咁多嘅粥+料, 我亞囡掃哂之餘仲要補2-3oz 奶, 但我又驚米太多會"結"得滯!
仲有肉&菜磨好咗會放幾多入粥仔到ar?


別墅

積分: 880


375#
發表於 07-3-8 10:49 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel,
細佬食晒d藥未呀..食晒你可以試吓煲d竹蔗水俾吓佢飲..
或者你睇吓佢d脷苔厚唔厚..可能病咗幾日d脷苔多咗影响食欲.
另我想問吓..d脆肉瓜你有會點揀o架..我有陣時買到d脆肉瓜係苦o架.所以無俾細佬食過.

sizrachel 寫道:
HI ; 我會用三湯匙的米用三碗水 , 用珍米 .......今日煲了脆肉瓜豆腐豬肉粥 ..... 豬肉我會買柳梅, 會滑D ,,,
YO YO 是不是食森永呀 ? 如是有事想問下你 ......THANKS 你們關心細佬 , 今天好好了 , 但還是沒有胃口 , 他不食粥 ,,,,,只食了小小 ,,, 他好醒合實口仔 , 他想Q他也Q不開 , 真沒有辦法, 只好再加奶奶給他飲 .....


大宅

積分: 2555


376#
發表於 07-3-8 11:11 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

YOYO 今日食瘦肉+紅羅白+豆腐+星星粉
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2138


377#
發表於 07-3-8 11:12 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

係, 當水飲, 1 日飲150ml, 分2次飲晒...

skchiu 寫道:
所利 所利 ! 我仲有問題問! 煲"雪耳, 雪梨, 萍果水"係咪當水飲 ar?


大宅

積分: 2138


378#
發表於 07-3-8 11:14 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

甘使唔使搞爛d生肉先放入粥樹煮 ?

SharonFu 寫道:
唔洗用魚湯做粥底.
你煲粥時放多少少瘦肉一齊煲等d粥會甜d咋..煲好d粥時再攞少少瘦肉同其他材料一齊攪爛去(淨番d瘦肉你可以自己食咗去或唔要).再放番落d粥到滾一滾.

[quote]
Emen 寫道:
甘個湯底係咪仍然用魚湯, 而粥料就用瘦肉? ?-(


大宅

積分: 2555


379#
發表於 07-3-8 11:15 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SharonFu 寫道:
sizrachel,
細佬食晒d藥未呀..食晒你可以試吓煲d竹蔗水俾吓佢飲..
或者你睇吓佢d脷苔厚唔厚..可能病咗幾日d脷苔多咗影响食欲.
另我想問吓..d脆肉瓜你有會點揀o架..我有陣時買到d脆肉瓜係苦o架.所以無俾細佬食過.


sizrachel :

可能細佬食藥食到條脷苔厚左, 你可以同佢洗下條脷呀.

Sharon :

我又未試過買脆肉瓜會苦喎, 會吾會已經壞左呀 ?! 我平時會擇d脆肉瓜比較青綠果d..... (仲有呀, 細細聲講比你知呀, 我買果時仲會用手指夾, 吉一吉個瓜, 夠水份果d, 我先買架..... 記得細細聲呀~~~~~)
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2138


380#
發表於 07-3-8 11:16 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

甘快食粉, 怕唔怕哽親架

edmondshirley 寫道:
YOYO 今日食瘦肉+紅羅白+豆腐+星星粉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo