Re: BB今日食D咩 ?!
SharonFu 寫道:
sizrachel,
細佬食晒d藥未呀..食晒你可以試吓煲d竹蔗水俾吓佢飲..
或者你睇吓佢d脷苔厚唔厚..可能病咗幾日d脷苔多咗影响食欲.
另我想問吓..d脆肉瓜你有會點揀o架..我有陣時買到d脆肉瓜係苦o架.所以無俾細佬食過.
sizrachel :
可能細佬食藥食到條脷苔厚左, 你可以同佢洗下條脷呀.
Sharon :
我又未試過買脆肉瓜會苦喎, 會吾會已經壞左呀 ?! 我平時會擇d脆肉瓜比較青綠果d..... (仲有呀, 細細聲講比你知呀, 我買果時仲會用手指夾, 吉一吉個瓜, 夠水份果d, 我先買架..... 記得細細聲呀~~~~~)
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg