跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3781#
發表於 08-11-6 15:03 |只看該作者
原文章由 <i>一一B</i> 於 08-11-6 12:37 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=28455093&ptid=1046824" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />

<br />

<br />
早呀~<br />
<br />
又想八下大家多數去邊到買送多? 會唔會去萬有? 幫趁過一兩次, 印象麻麻, 尤其有檔賣豬肉的. <img src="images/smilies/bb1.gif" smilieid="71" border="0" alt="" /> <br />
<br />
而家想星期六出一轉楊屋道, 大手買多d... 又平d, 唔駛煩. <img src="images/smilies/bb17.gif" smilieid="80" border="0" alt="" /> ...
<br />


男爵府

積分: 9355


3782#
發表於 08-11-6 15:07 |只看該作者
原文章由 jk923 於 08-11-6 13:31 發表

可能我買熟左,多數係萬有買。


oic, 我諗如果唔出去買, 都要習慣下萬有. mouth:


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3783#
發表於 08-11-6 15:16 |只看該作者
點解 BK 成日都 SHORT SHORT 地??????


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3784#
發表於 08-11-6 15:17 |只看該作者
印印都係在樓下買送, 我唔會比佢出去, 費事佢玩到唔識返屋企!!

不過星期六我就會同老公係荃灣買 D 凍肉返屋企, 因為荃灣真係平 D, 同埋多 D 款揀!!


男爵府

積分: 9355


3785#
發表於 08-11-6 15:36 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 15:16 發表
點解 BK 成日都 SHORT SHORT 地??????


係啦, 成日都出怪獸...


男爵府

積分: 9355


3786#
發表於 08-11-6 15:39 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 15:17 發表
印印都係在樓下買送, 我唔會比佢出去, 費事佢玩到唔識返屋企!!

不過星期六我就會同老公係荃灣買 D 凍肉返屋企, 因為荃灣真係平 D, 同埋多 D 款揀!!


係啦, 我暫時都唔想比工人出去買, 一來唔想佢行行下去左d賓shop蒲, 二來佢帶住細仔, 咪o勒~~

而家都係我放工時買返去, 有時星期六日買d儲備囉.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3787#
發表於 08-11-6 15:47 |只看該作者
真係黑人憎, 一 quote 文出黎就無晒 d 野, 變晒怪獸!!



原文章由 一一B 於 08-11-6 15:36 發表


係啦, 成日都出怪獸...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3788#
發表於 08-11-6 15:50 |只看該作者
或者你可以星期六叫埋佢出黎, 一次過係荃灣買多 d 存貨!!

我好多時都買定 d 雞翼, 豬排, 雞排, 丸類, 魚柳, 蟹柳..... 係屋企作儲備架!!



原文章由 一一B 於 08-11-6 15:39 發表


係啦, 我暫時都唔想比工人出去買, 一來唔想佢行行下去左d賓shop蒲, 二來佢帶住細仔, 咪o勒~~

而家都係我放工時買返去, 有時星期六日買d儲備囉. ...


男爵府

積分: 9355


3789#
發表於 08-11-6 15:55 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 15:50 發表
或者你可以星期六叫埋佢出黎, 一次過係荃灣買多 d 存貨!!

我好多時都買定 d 雞翼, 豬排, 雞排, 丸類, 魚柳, 蟹柳..... 係屋企作儲備架!!


睇黎都要喇! 的埋個工人去拎野, 唔知駛唔駛買部買送車比姐姐駕呢.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3790#
發表於 08-11-6 15:58 |只看該作者
我就無呀, 可能我屋企都係人少, 就算話買儲備都唔會話好多野, 我咪叫佢帶兩個大小小既環保袋去羅, 買完行去搭村巴都唔係好遠者, 拉住架車坐村巴我覺得仲麻煩呀!!



原文章由 一一B 於 08-11-6 15:55 發表


睇黎都要喇! 的埋個工人去拎野, 唔知駛唔駛買部買送車比姐姐駕呢.


男爵府

積分: 9355


3791#
發表於 08-11-6 16:00 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 15:58 發表
我就無呀, 可能我屋企都係人少, 就算話買儲備都唔會話好多野, 我咪叫佢帶兩個大小小既環保袋去羅, 買完行去搭村巴都唔係好遠者, 拉住架車坐村巴我覺得仲麻煩呀!!



...


我諗住去楊屋道街市... 咪好遠囉... 搭村巴.. 你去邊個街市多呀? 等我plan下工人個行程先.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3792#
發表於 08-11-6 16:08 |只看該作者
搭村巴可以係街市街個街市落車, 跟住一條路咁行落去, 有幾遠者!!

如果凍肉我會係佳寶買羅!! 如果楊屋道就會去藥房買野, 洗頭水, 皂液, 洗潔精, 漂白水.... 呢 d 野平過麗城藥房好多架!!




原文章由 一一B 於 08-11-6 16:00 發表


我諗住去楊屋道街市... 咪好遠囉... 搭村巴.. 你去邊個街市多呀? 等我plan下工人個行程先.


子爵府

積分: 12757


3793#
發表於 08-11-6 16:16 |只看該作者
你地知吾知荃灣邊度有平平地晚裝租/買ar?


男爵府

積分: 9355


3794#
發表於 08-11-6 16:19 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 16:08 發表
搭村巴可以係街市街個街市落車, 跟住一條路咁行落去, 有幾遠者!!

如果凍肉我會係佳寶買羅!! 如果楊屋道就會去藥房買野, 洗頭水, 皂液, 洗潔精, 漂白水.... 呢 d 野平過麗城藥房好多架!!




...


嘻~ 我要check下街市街o係邊先.... 同埋好似唔係每班村巴都經街市街呢... 要check下個時間表先得.

收到收到, 一定要出荃灣大手入貨先得. 我o係舊居都係幫趁開佳寶架, 荃灣o個間仲大間d添呀! 正呀!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3795#
發表於 08-11-6 16:27 |只看該作者
印象中南豐中心商場二樓屈人寺附近好似有間有晚裝和, 貴唔貴同有無得租就唔知啦!!



原文章由 szewan 於 08-11-6 16:16 發表
你地知吾知荃灣邊度有平平地晚裝租/買ar?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3796#
發表於 08-11-6 16:29 |只看該作者
下~~~ 你唔知邊個叫街市街街市????

你有無搭過村巴??? 只要架村巴係去街市既, 咁一落車咪就係羅!!



原文章由 一一B 於 08-11-6 16:19 發表


嘻~ 我要check下街市街o係邊先.... 同埋好似唔係每班村巴都經街市街呢... 要check下個時間表先得.

收到收到, 一定要出荃灣大手入貨先得. 我o係舊居都係幫趁開佳寶架, 荃灣o個間仲大間 ...


男爵府

積分: 9355


3797#
發表於 08-11-6 16:40 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 16:29 發表
下~~~ 你唔知邊個叫街市街街市????

你有無搭過村巴??? 只要架村巴係去街市既, 咁一落車咪就係羅!!


原諒我只係搬左黎2星期都無啦.... 未試過搭村巴去街市街嘛.... 多數去到荃灣mtr就落左車架喇.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3798#
發表於 08-11-6 16:47 |只看該作者
咁就唔洗用原諒咁誇張!!

你睇下個時間表, 如果係星期日佢全日都去街市架, 我諗你要試下啦, 好方便架!!!



原文章由 一一B 於 08-11-6 16:40 發表


原諒我只係搬左黎2星期都無啦.... 未試過搭村巴去街市街嘛.... 多數去到荃灣mtr就落左車架喇.


男爵府

積分: 9355


3799#
發表於 08-11-6 16:51 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 16:47 發表
咁就唔洗用原諒咁誇張!!

你睇下個時間表, 如果係星期日佢全日都去街市架, 我諗你要試下啦, 好方便架!!!


我驚你以為我扮傻嘛, 哇哈哈~ 因為我真係初來步到, 唔知頭唔知路, 要大家教下我呀.

雖然細個都係o係荃葵青打滾, 不過日常d detail野, 真係要問地膽先知. <<所以我都識楊屋道o係邊樹架~


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3800#
發表於 08-11-6 16:54 |只看該作者
希~~ 我又點會咁諗和!!

不過你又怪 d , 識楊屋道, 唔識街市街街市, 咁你識唔識荃灣麥當奴呀??



原文章由 一一B 於 08-11-6 16:51 發表


我驚你以為我扮傻嘛, 哇哈哈~ 因為我真係初來步到, 唔知頭唔知路, 要大家教下我呀.

雖然細個都係o係荃葵青打滾, 不過日常d detail野, 真係要問地膽先知. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo