跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5896


3781#
發表於 09-3-5 11:46 |只看該作者
仲欠咩服裝..睇下幫唔幫到手


原帖由 maggielau0705 於 09-3-4 21:02 發表

佢今次做垃圾虫呀~
我地講環保,用波兒做主角呀~ 下星期一排練啦~
背景音樂同道具都攪掂啦,欠件服裝咋~


水晶宮

積分: 74100


3782#
發表於 09-3-5 16:59 |只看該作者
bk成個pm都上唔到


男爵府

積分: 6570


3783#
發表於 09-3-5 23:36 |只看該作者
果然快手.
原帖由 maggielau0705 於 09-3-4 21:02 發表

佢今次做垃圾虫呀~
我地講環保,用波兒做主角呀~ 下星期一排練啦~
背景音樂同道具都攪掂啦,欠件服裝咋~


水晶宮

積分: 74100


3784#
發表於 09-3-6 10:56 |只看該作者


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


3785#
發表於 09-3-6 15:28 |只看該作者
原帖由 catcatchong 於 09-3-5 11:46 發表
仲欠咩服裝..睇下幫唔幫到手


咪買布做波兒件衫囉,加楠負責做,我買布~ 記得幫手儲垃圾~



男爵府

積分: 6570


3786#
發表於 09-3-6 17:56 |只看該作者
妳學校對面咪大把咯.
原帖由 maggielau0705 於 09-3-6 15:28 發表


咪買布做波兒件衫囉,加楠負責做,我買布~ 記得幫手儲垃圾~


男爵府

積分: 6570


3787#
發表於 09-3-6 17:57 |只看該作者
咁認真既.
原帖由 maggielau0705 於 09-3-6 15:28 發表


咪買布做波兒件衫囉,加楠負責做,我買布~ 記得幫手儲垃圾~


男爵府

積分: 6570


3788#
發表於 09-3-6 17:58 |只看該作者
d小朋友淨係聽到隻歌都興奮啦.
原帖由 maggielau0705 於 09-3-4 21:02 發表

佢今次做垃圾虫呀~
我地講環保,用波兒做主角呀~ 下星期一排練啦~
背景音樂同道具都攪掂啦,欠件服裝咋~


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


3789#
發表於 09-3-6 23:09 |只看該作者
原帖由 fanfung 於 09-3-6 17:58 發表
d小朋友淨係聽到隻歌都興奮啦.


係呀~ 背景音樂都錄好左啦~



大宅

積分: 4026


3790#
發表於 09-3-7 17:37 |只看該作者
係呀~係呀~~

另外我地決定做番你地舊年既劇目呀! (狼&羊果套呀!)
唔知D戲服/道具還在嗎? 想借來用用呀! THX~~

原帖由 fanfung 於 09-3-6 17:58 發表
d小朋友淨係聽到隻歌都興奮啦.


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


3791#
發表於 09-3-7 22:02 |只看該作者
原帖由 tammyuen 於 09-3-7 17:37 發表
係呀~係呀~~

另外我地決定做番你地舊年既劇目呀! (狼&羊果套呀!)
唔知D戲服/道具還在嗎? 想借來用用呀! THX~~


狼和七仔小羊?
我地帶頭套用真人扮渦~



大宅

積分: 4026


3792#
發表於 09-3-7 22:54 |只看該作者
係呀! 就係七隻小羊又係以真人扮演形式的....劇本剛剛打好, 不過諗D道具/服飾既問題囉~ 唔知你地仲有無留番呀?


原帖由 maggielau0705 於 09-3-7 22:02 發表


狼和七仔小羊?
我地帶頭套用真人扮渦~


男爵府

積分: 5896


3793#
發表於 09-3-7 23:45 |只看該作者
應該仲係度架...D道具全部都係學校..不過詳細要問老師..可能主席都會知放係邊

原帖由 tammyuen 於 09-3-7 22:54 發表
係呀! 就係七隻小羊又係以真人扮演形式的....劇本剛剛打好, 不過諗D道具/服飾既問題囉~ 唔知你地仲有無留番呀?


水晶宮

積分: 74100


3794#
發表於 09-3-9 11:36 |只看該作者


水晶宮

積分: 74100


3795#
發表於 09-3-11 10:26 |只看該作者

打敗仗tim


男爵府

積分: 5896


3796#
發表於 09-3-11 15:37 |只看該作者
你去左邊樹打扙呀


原帖由 fw5775 於 09-3-11 10:26 發表

打敗仗tim


男爵府

積分: 6570


3797#
發表於 09-3-11 16:02 |只看該作者
乜妳唔舒服咩? 放完假一返工就病啦?
原帖由 fw5775 於 09-3-11 10:26 發表

打敗仗tim


水晶宮

積分: 74100


3798#
發表於 09-3-11 16:04 |只看該作者
被阿女之前傷風傳染左
原帖由 catcatchong 於 09-3-11 15:37 發表
你去左邊樹打扙呀


水晶宮

積分: 74100


3799#
發表於 09-3-11 16:05 |只看該作者
前晚半夜開始啦...訓訓吓鼻塞, 尋日都ok既, 今日就成個喉嚨唔多妥
原帖由 fanfung 於 09-3-11 16:02 發表
乜妳唔舒服咩? 放完假一返工就病啦?


男爵府

積分: 6570


3800#
發表於 09-3-11 16:16 |只看該作者
但我頭先見到晴晴好精神,冇乜野喎.
原帖由 fw5775 於 09-3-11 16:04 發表
被阿女之前傷風傳染左

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo