跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3763


3781#
發表於 08-10-2 23:25 |只看該作者
我已經比晒錢油麻地旅遊啦, 咁即係無得用master card settle payment, 即係無得攞so

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:17 發表

仲有去到記住用 MasterCard settle payment...

MasterCard 做緊 promo...

XXXXXXXXXX
By presenting your Master Card and the hotel package passport, at Apothecary (Shop 1036b), and you will
rec ...


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3782#
發表於 08-10-2 23:27 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 23:21 發表
我諗佢指果張金卡, 就係入埋會囉~~ 佢話一仟對碼就有船飛, 之後你唔賭, 可以去賭場換返錢!!


如果係泥碼。。。。好似係唔可以直接換返$$$ 架。。。


大宅

積分: 3763


3783#
發表於 08-10-2 23:28 |只看該作者
你好醒呀

咁我都試下send email比佢地睇下可唔可reserve a free baby crib比我先.

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:25 發表


我直接contact 威記。佢話有 wor...佢 email replied 我架"Also we can provide free baby crib for your baby"。。。

雖然話就話唔 guarantee 一定有... 但我諗 ok 掛。。。


...


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3784#
發表於 08-10-2 23:30 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-10-2 23:25 發表
我已經比晒錢油麻地旅遊啦, 咁即係無得用master card settle payment, 即係無得攞so




complain 佢唔俾 baby crib 兼呃你訂bella.. 睇吓佢點。。。

暫時我經 internet book 威記。。。DSuite Reservation Office D 人都好 nice.. within 24 hours 一定覆我。。。


子爵府

積分: 10880


3785#
發表於 08-10-2 23:30 |只看該作者
我姑9咁講得, 應該唔係泥碼! 不過若果係泥碼, 就要用D時間囉... 一邊買庄, 一邊買閒兌換返囉!!!

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:27 發表


如果係泥碼。。。。好似係唔可以直接換返$$$ 架。。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3786#
發表於 08-10-2 23:31 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 23:30 發表
我姑9咁講得, 應該唔係泥碼! 不過若果係泥碼, 就要用D時間囉... 一邊買庄, 一邊買閒兌換返囉!!!


哇。。。。賭神出場。。。。


大宅

積分: 3763


3787#
發表於 08-10-2 23:32 |只看該作者
joyjoy,

你去到威記幫手打探下吖, 跟住睇下你得唔得閒18/10晚出post報料 (因為我19/10一早就過大海)

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:27 發表


如果係泥碼。。。。好似係唔可以直接換返$$$ 架。。。


子爵府

積分: 10880


3788#
發表於 08-10-2 23:33 |只看該作者
都係人地教咋~~~

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:31 發表


哇。。。。賭神出場。。。。


大宅

積分: 3763


3789#
發表於 08-10-2 23:34 |只看該作者
唉~~~ 等我同c6講, 睇下佢點先

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:30 發表




complain 佢唔俾 baby crib 兼呃你訂bella.. 睇吓佢點。。。

暫時我經 internet book 威記。。。DSuite Reservation Office D 人都好 nice.. within 24 hours 一定覆我。。。 ...


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3790#
發表於 08-10-2 23:34 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-10-2 23:32 發表
joyjoy,

你去到威記幫手打探下吖, 跟住睇下你得唔得閒18/10晚出post報料 (因為我19/10一早就過大海)


未必得呀。。。。返嚟肯定已經散晒。。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3791#
發表於 08-10-2 23:36 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-10-2 23:34 發表
唉~~~ 等我同c6講, 睇下佢點先


唔緊要啦。。。錢多左小小姐。。。

不過,快D send email 問 hotel free crib 先緊要。。。


子爵府

積分: 10880


3792#
發表於 08-10-2 23:36 |只看該作者
sure la........ 果兩日我有澳門個工人幫手揍住燊燊, 我都散洒啦!mouth:

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:34 發表


未必得呀。。。。返嚟肯定已經散晒。。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3793#
發表於 08-10-2 23:39 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 23:36 發表
sure la........ 果兩日我有澳門個工人幫手揍住燊燊, 我都散洒啦!mouth:


係呀。。。所以咪星期五去。。星期六返。。。等星期日抖吓。。


子爵府

積分: 10880


3794#
發表於 08-10-2 23:40 |只看該作者
算你醒目!!!

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:39 發表


係呀。。。所以咪星期五去。。星期六返。。。等星期日抖吓。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3795#
發表於 08-10-2 23:44 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 23:40 發表
算你醒目!!!
pro


多謝....

要瞓喇...明早返工.....呢排 resume 左個大 project.. 都好忙...




大宅

積分: 3763


3796#
發表於 08-10-3 00:23 |只看該作者
咁唔緊要啦

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 23:34 發表


未必得呀。。。。返嚟肯定已經散晒。。。


男爵府

積分: 8233


3797#
發表於 08-10-3 00:24 |只看該作者
咁你咪一味答佢, "好呀, 我諗諗佢啦", 咪算囉~~

原文章由 kawaiimama 於 08-10-2 15:46 發表

咁又係...!對上嗰次見佢, 係柔柔啱啱出世嗰陣...!
平均半年見一次, 一次一個月...!
但係好驚佢成日都比好多方案我...e.g.嗱嗱林生多個/出嚟做嘢/同個女去加拿大坐移民監入籍.........etc.......
但係佢問我想點, 我 ...


男爵府

積分: 8233


3798#
發表於 08-10-3 00:26 |只看該作者
我book左13-14號呀~~

原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:26 發表
會住邊? 我朋友住過威XC, 間房好大, 好好咁喎, 講到我心郁郁!


大宅

積分: 3763


3799#
發表於 08-10-3 00:27 |只看該作者
Bonnie,
嘜咁夜至出現呀


大宅

積分: 3763


3800#
發表於 08-10-3 00:28 |只看該作者
拿拿聲襯生日追番個女啦

原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 00:26 發表
我book左13-14號呀~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo