原帖由 adakitty 於 09-2-10 15:19 發表
和花亭..好食呀..agree..
食壽司果d飯反而食到..食普通白飯唔係好食到..
奇唔奇呢..呵呵
我諗我一個月食一至兩次到啦..因為通常都返阿媽屋企dinner, 係lunch 既時候先食到japanes food..
我記得餵人奶果時..初初都 ...
所以我覺得餵人奶好方便! 係大女3/4個月大果陣麻煩些, 成個蕉女咁, 出邊有d動靜就探個頭出來望, 我上奶上得好急, 佢一蕉果陣, d奶就噴到周圍都係! 等佢大少少就飲得好定lor!