懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3781#
發表於 09-2-10 14:58 |只看該作者
你留意下醫生照你邊個位..你係果個位摸下咪知囉...

原帖由 mincola 於 09-2-10 01:52 PM 發表
adakitty,

我依家連bb大概在我個肚邊個位都唔知, 我諗我摸唔到佢心跳lu......


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3782#
發表於 09-2-10 14:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 788


3783#
發表於 09-2-10 15:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2941

畀面勳章


3784#
發表於 09-2-10 15:00 |只看該作者
原帖由 5566 於 09-2-10 14:21 發表


攪錯d人咁衰架......如果下次再係有咁既情況, 不如你開聲同佢講話你好唔舒服, 見暈, 可唔可以讓個位比你坐.......


好過暈左係度時, 都唔知點好.... ...


係呀,D人見到都當睇唔到,真係勁衰,好彩我老公今朝一齊坐車咋,如果唔係都唔知點算!


禁止發言

積分: 788


3785#
發表於 09-2-10 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3786#
發表於 09-2-10 15:05 |只看該作者
而家好少人要讓位架..除非自己都做過大肚婆or爸爸..
如果唔係..都幾難lu..

原帖由 lemonkennis 於 09-2-10 02:25 PM 發表


宜家 d 人, 真係無乜愛心架,
上次我搭巴士見到個女人抱住個小朋友, 由九龍灣去大埔,
都無人肯讓座呀, 一 d 就訓覺, 有 2 公婆就係咁傾計,
睇見都眼火爆呀~ ...


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3787#
發表於 09-2-10 15:06 |只看該作者
日本,正呀

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 14:44 發表
jelly and mincola

哈哈. both of me and husband birthday in March too.真巧合....我過多2日知result.如果無事..我地會去日本.帶埋阿仔!!
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


伯爵府

積分: 15067


3788#
發表於 09-2-10 15:07 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-10 12:23 發表
我生第一胎既時候都照食..到生完餵人奶..當然都係照食啦..
只要你唔食咁多就ok 架啦..當然..要搵間可靠既壽司店食啦..所以我死都唔去元綠..哈哈.

三文魚有好多omega 3 架..對bb個腦發展好有幫助..
我大仔咩事都冇, ...


陀大女&餵人奶的時候就忍到口, 唔食魚生... 不過呢胎真係忍唔到口, 勁想食日本野, 個個星期都食!
元綠/元氣我一向都唔去... 和花亭就幾好!


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3789#
發表於 09-2-10 15:08 |只看該作者
忍唔到口架..食得既我都會照食..
我生第一個都冇乜點介口, 第二個都唔會..
不過凍野唔食咁多囉..仲有唔食荀同鵝囉..

其他都照食..本身都冇咩胃口..仲刻意介既..bb就冇啖好食
架啦..

原帖由 lemonkennis 於 09-2-10 02:19 PM 發表


好犀利呀, 咁多好節目~
出門萬事小心呀, 台灣咁多美食, 你忍唔忍口呀???


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3790#
發表於 09-2-10 15:09 |只看該作者
我bb係係我個肚臍既右手邊...

原帖由 siukoko2 於 09-2-10 02:08 PM 發表


我都係,我都唔知佢o係邊個位...hehe


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3791#
發表於 09-2-10 15:13 |只看該作者
都幾慘喎...你食唔食美式野架?
ruby tuesday 食 ribs 都幾好丫..酸酸甜甜..

我反而食到牛排 同魚生..但係唔係好食到飯..

原帖由 BigPig阿花 於 09-2-10 12:43 PM 發表
情人節,阿媽生日,老公生日,係我每年2月連續3日的慶祝活動,老公都問我想食咩,唉,都冇胃口,都唔知食咩,又驚去食好野比左錢又嘔番晒出黎wor,而且老公都話如果去食果d野只有佢自己食得又好冇引

加上我地同緊屋企人住, ...


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3792#
發表於 09-2-10 15:14 |只看該作者
我的bb都係係右手邊...

原帖由 adakitty 於 09-2-10 15:09 發表
我bb係係我個肚臍既右手邊...


大宅

積分: 2941

畀面勳章


3793#
發表於 09-2-10 15:14 |只看該作者
原帖由 5566 於 09-2-10 15:03 發表



有左之後一焗就好容易暈, 加埋e+d天氣, 大家要小心d..


我咁大個女都未試過咁o既情況,我仲要死撐住,如果唔係一早訓左o係地lu…
不過真係睇到而家d香港人真係…唉!


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


3794#
發表於 09-2-10 15:16 |只看該作者
已做左oscar既sister, 有乜野特別野要問醫生架???? 定係好似平時照u/s甘架乍???thx~~~
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3795#
發表於 09-2-10 15:19 |只看該作者
有一次我見暈, 我唔理, 大聲d, 但好有禮貌咁叫人比個位我坐, 個男人拿拿臨起身比我坐, 不過, 最後都係頂唔順, 落車搵月台服務員, 佢地用輪椅推左我去休息室...仲問我要唔要call 白車, 不過休息左半個鐘, 老公就接我走, 驚險呀!


原帖由 siukoko2 於 09-2-10 15:14 發表


我咁大個女都未試過咁o既情況,我仲要死撐住,如果唔係一早訓左o係地lu…
不過真係睇到而家d香港人真係…唉!


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3796#
發表於 09-2-10 15:19 |只看該作者
和花亭..好食呀..agree..
食壽司果d飯反而食到..食普通白飯唔係好食到..
奇唔奇呢..呵呵

我諗我一個月食一至兩次到啦..因為通常都返阿媽屋企dinner, 係lunch 既時候先食到japanes food..
我記得餵人奶果時..初初都要入d toliet呀
育嬰房餵, 後來有次食回轉壽司, 好唔開心..個個都係度食,而阿b又夠鐘食奶..跟住我就唔理3,7,21..
用條巾摭住, 一路食一路餵..bb又滿足..我又滿足..又可以
慢慢食..自此之後..食親飯都冇走開餵..唔埋人地望.
(通常佢地望我, 我都會望到佢唔敢望番我,呵呵).


原帖由 jjtseung 於 09-2-10 03:07 PM 發表


陀大女&餵人奶的時候就忍到口, 唔食魚生... 不過呢胎真係忍唔到口, 勁想食日本野, 個個星期都食!
元綠/元氣我一向都唔去... 和花亭就幾好!


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3797#
發表於 09-2-10 15:29 |只看該作者
和花亭...我未食過呀.樓下有間板前.前日先食完.我都勁食日本嘢.生嘢.seafood. 不過.睇下呢幾日點先囉.如果result negative.我乜都無心機食啦!!!

日本...我估我多數會去....因為今次唔去唔知幾時有機會去!!!





原帖由 adakitty 於 09-2-10 15:19 發表
和花亭..好食呀..agree..
食壽司果d飯反而食到..食普通白飯唔係好食到..
奇唔奇呢..呵呵

我諗我一個月食一至兩次到啦..因為通常都返阿媽屋企dinner, 係lunch 既時候先食到japanes food..
我記得餵人奶果時..初初都 ...


大宅

積分: 2941

畀面勳章


3798#
發表於 09-2-10 15:29 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-10 15:19 發表
有一次我見暈, 我唔理, 大聲d, 但好有禮貌咁叫人比個位我坐, 個男人拿拿臨起身比我坐, 不過, 最後都係頂唔順, 落車搵月台服務員, 佢地用輪椅推左我去休息室...仲問我要唔要call 白車, 不過休息左半個鐘, 老公就接我 ...


我老公都問我駛唔駛叫月台職員o黎,不過我見坐左o係通風o既地方好左d,所以就冇!我諗係太焗太多人!


子爵府

積分: 13105


3799#
發表於 09-2-10 15:35 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 14:44 發表
jelly and mincola

哈哈. both of me and husband birthday in March too.真巧合....我過多2日知result.如果無事..我地會去日本.帶埋阿仔!!


Cow C9如果小b冇事,唔好去玩la,同阿仔去住吓迪迪尼算啦.你要多多休息,唔好比个傷口感染呀! 我舊年6月帶咗阿仔同c6去北海道玩,好happy.我地plan咗出年7月,細b差不多1歲,一家人去英國玩


伯爵府

積分: 15067


3800#
發表於 09-2-10 15:38 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-10 15:19 發表
和花亭..好食呀..agree..
食壽司果d飯反而食到..食普通白飯唔係好食到..
奇唔奇呢..呵呵

我諗我一個月食一至兩次到啦..因為通常都返阿媽屋企dinner, 係lunch 既時候先食到japanes food..
我記得餵人奶果時..初初都 ...


我同你的口味差不多... 工人煮or去99度食飯, 我都係食得好少, 唔好中菜! 壽司果d多多都食到!

我周圍餵人奶, 用sling or 件衫遮一遮, 邊食邊餵, 神不知鬼不覺! 所以我覺得餵人奶好方便! 係大女3/4個月大果陣麻煩些, 成個蕉女咁, 出邊有d動靜就探個頭出來望, 我上奶上得好急, 佢一蕉果陣, d奶就噴到周圍都係! 等佢大少少就飲得好定lor!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo