跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

3781#
發表於 05-5-18 16:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 62


3782#
發表於 05-5-18 16:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位5月媽咪你地好呀!
我係新加入嫁!仲係新到尋晚心血來潮時加入黎玩下!
不過其實我睇左你地留言好耐嫁喇!
我都係5月媽咪, 預產期係5月25號, 但到今日都未生, 好心急呀! :lol:


翡翠宮

積分: 75533


3783#
發表於 05-5-18 18:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

BanMama :
Hi!我都係呢兩日預產期,但係都係等等等.....

係wo,可能smallfish真係入左院,好少唔見佢出黎的。


民房

積分: 62


3784#
發表於 05-5-18 18:41 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923,
真係等到頸都長埋呀!
仲有一個星期就到預產期喇!我好驚囡囡佢遲到呀!
因為產假真係好寶貴, 好想之後對佢耐d先番工呀! :-P


珍珠宮

積分: 34740


3785#
發表於 05-5-18 18:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

banmama:

你係第幾胎呀?


翡翠宮

積分: 75533


3786#
發表於 05-5-18 18:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

BanMama :
我果個都係女黎嫁,第二胎啦,真係好想佢快d出黎呀!!!


民房

積分: 62


3787#
發表於 05-5-18 18:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^0^ & jk923,
我果個係女黎嫁!係第一胎黎!
係咪俾我個名誤導左,以為係第二胎呢?
本來我想用 “笨媽媽“ 呢個名,但好似有人用左,
所以用左英文 “BanMama" 囉!


洋房

積分: 279


3788#
發表於 05-5-18 20:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,

所謂"合併針", 第一針係初生的乙型肝炎, 第二至四針係'六合一', 第五針係'五合一'即可. 連小兒麻痺糖都唔洗食, 而且可以免咗6針咁多, 我估應該唔錯, 因為除了皮肉之苦外, 又可以免除針後併發症. 不過未聽過效果, 有d擔心. ?-(


別墅

積分: 812


3789#
發表於 05-5-18 21:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kyleung,
唔該晒你呀, 終於整倒啦.... 原來張相咁大張...


男爵府

積分: 8810


3790#
發表於 05-5-18 22:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

cindy
我冇再去江e生到啦,仲有我決定係政府生,所以~~
19/5會去政府到檢查,唔知佢地會唔會約埋期做催生呢
CindyMak 寫道:
[quote]
Christy 寫道:
我都過左預產期啦,亞女仲未肯出世呀 :tongue: :tongue: :tongue:

我昨晚訓訓下諗起你,好似唔係好見你,重以為你生添!江e生有冇話會同你崔生之類,佢重有9日就放假喎。[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3791#
發表於 05-5-18 22:13 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)


Zukina 寫道:
kyleung,
唔該晒你呀, 終於整倒啦.... 原來張相咁大張...


大宅

積分: 2529


3792#
發表於 05-5-18 22:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all
我今日同媽咪去左國際母乳會主辦的母乳餵哺聚會,topic係坐月期間餵母乳的準備和飲食。其實當中的飲食係其次,家人的support才是最重要。(雖然到最後也要自己面對。)
我同媽咪一齊去呢個聚會主要係想比佢知我想比最好o既野BB。因為我記得我第一次同媽咪講,我想餵人奶,佢的反應係,"o下!你打算餵人奶?!身材會走樣,你會唔夠訓喎。。。(好多discouraging的說話)"。但佢去完呢個聚會之後,好似轉變左。(當中有D媽咪會分享佢地的寶貴經驗)佢反而話"到時我會remind你同埋安慰你架!"
原來等家人知多D都幾重要架!

想知佢地其它聚會時間,可以睇下呢個topic:
Breastfeeding Support, Information & Encouragement (國際母乳會主辦母乳餵哺講座)


複式洋房

積分: 127


3793#
發表於 05-5-19 00:13 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear All Mama,

好耐無見大家!我的小舒雅返屋企已經第四日啦!看著她每天都有改變,充滿奇妙感覺!

等我跟大家分享入院經歷......
10/5日見紅、陣痛,我中午入仁安,不過陣痛不規律,要駁機監察,BB心跳有一段不太好,故需留院觀察。我當時已開始擔心。晚上開始禁飲食。翌日早上,由於我堅持自然分娩,醫生為我放葯嘗試開宮頸。他告知我,如果催生成功不大,便要開刀。於是,我由上午到下午都繼續禁飲食。此時,陣痛大約五至十分鐘一次,我亦有一絲希望可以催生成功。豈料,醫生為我檢查兩次,宮頸仍然未開,無法穿水。到了晚上,醫生擔心若產程拖延太久,會影響胎盤血液供應,必須立即開刀。我當時真的十分擔憂及害怕, :-( 哭著對醫生說:「拜託你了!」當時是晚上七時半。冼醫生真的很好人,他安慰我,隨即告知我已找到一個要好的麻醉師會跟我邊做手術邊跟病人傾計,著我放心。九時正我便進入了手術室,接受半身麻醉的開刀手術,戰兢的我躺在手術床上等待,幸好醫生准許丈夫在旁陪伴著我。
不久,BB拿了出來,當我聴到她的嚎哭,淚水便湧了出來。見到BB健康,自己的痛真的不算什麼...在手術室內,麻醉師還為我一家三口影了廿多張相片呢!
最後,我仍記得麻醉師的說話:「Be a happy mother, have a happy daughter!」我和我丈夫實在很感激冼醫生!
各位媽媽你們也要努力呀!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


別墅

積分: 606


3794#
發表於 05-5-19 04:41 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

(可能真係眼訓得滯, 之前post錯左去另一個topic... :mrgreen: )

各位媽咪:

我終於有少少時間上黎報告啦....

我o係5月14日開刀生左小b仔(浸會), 本來擇好晒時辰(夜晚7-9點), 結果小b自己"揀"左下午1點58分出世, 俾佢激死...

我一直都陀得ok, 又未試過假宮縮, 點知5月14日晨咁早開始肚痛, 本來以為係假宮縮, 點知痛得又密又急, 仲見埋紅, 嚇到即刻入院, 已經開左1度.... 最後要緊急call e生開刀, 本來改下午2點半, 最後都要提早到下午1點半, 因為我痛得太密(every 3-5 mins), 要聞止痛氣. 結果我要承受雙重痛楚 -- 5個幾鐘陣痛 + 開刀傷口o既痛 .... 嗚嗚..... :-(

我同小b仔尋日出院,小b仔出世時38w3d, 重 6lbs 15oz, 而家成為屋企裏面o既"惡爺", 舞到我同老公成晚無得訓...
真係好忙呀....

要番去take care小b仔啦, 有空再上黎報告啦!


珍珠宮

積分: 34740


3795#
發表於 05-5-19 10:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen:
半身麻醉恐怖嗎?我有d驚,因仲未知老公可唔可以陪產.

kitsumyuen/angelhair:
你地都要take care!


翡翠宮

積分: 75533


3796#
發表於 05-5-19 11:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen/angelhair:
你地要好好坐月啊,睇到你地講bb出世o既過程真係好感動呀!
我一陣要走兩場覆診呀!見到個天咁真係唔想出街!我尋日開始覺得唔知係咪'此'骨痛,個肚又好'聚,尋晚每次轉身同起身都痛呀,宮縮又密,我成日都形住有無痛,搞到尋晚成晚訓得唔好,當然空歡喜啦!i............小b你幾日肯出黎呀!


大宅

積分: 3674


3797#
發表於 05-5-19 11:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

尋日留言去左另一個topic添!

終於有時間上黎一陣,揍bb真係好忙,好少時間休息...今日去健康院都攪了半日。bb仲有黃,都有d擔心,聽日要再去健康院見醫生。 傷口仲有少少陰陰痛,去健康院都係用慢動作。

尋日餵人奶餵到喊!!真係好痛! 之前都係人奶再補奶粉。我會繼續努力的!

生左/未生的mami,

大家繼續努力呀!




男爵府

積分: 8810


3798#
發表於 05-5-19 12:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位
今朝我有少少啡色分泌,而家個肚有少少痛,咁啱今日要去e院檢查,唔知佢地會唔會唔比我走tim!!


大宅

積分: 3674


3799#
發表於 05-5-19 12:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,

半身麻醉一d都唔恐怖,一d痛都冇,5分鐘已經拎左阿b出黎! 不過麻醉一過當然有排痛!


珍珠宮

積分: 34740


3800#
發表於 05-5-19 12:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

christy:

我諗你要生了.smallfish果日又係話有啡色分泌,之後第二日就冇上黎了.你留意下個肚每隔幾耐痛一次,mark低佢,可能係開始宮縮呢!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo