跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5531


3781#
發表於 05-10-21 23:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

六,2pm後ok,
曰,whole day ok
wing1016 寫道:
六日囉 [quote]
snowman 寫道:
你下個禮拜邊日得閒先


男爵府

積分: 5447


3782#
發表於 05-10-21 23:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

好肚餓添


男爵府

積分: 6998


3783#
發表於 05-10-21 23:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

thx
如果佢對我個琴冇興趣,我個fd有部u1想賣呀~~不過要$9000
esa 寫道:
我有個学生想買琴,我try下問佢mami


男爵府

積分: 5531


3784#
發表於 05-10-21 23:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

好味
wing1016 寫道:
好肚餓添


男爵府

積分: 6998


3785#
發表於 05-10-21 23:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

29/10日我都ok喎....
esa 寫道:
六,2pm後ok,
曰,whole day ok [quote]
wing1016 寫道:
六日囉 [quote]
snowman 寫道:
你下個禮拜邊日得閒先
[/quote]


男爵府

積分: 7735


3786#
發表於 05-10-21 23:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


有冇見人人


男爵府

積分: 5447


3787#
發表於 05-10-21 23:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

煮唔煮個方便麵食好呢


男爵府

積分: 5447


3788#
發表於 05-10-21 23:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

冇 :-( :-( :-(
Elainecnc 寫道:

有冇見人人


男爵府

積分: 6998


3789#
發表於 05-10-21 23:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

雪人已經享受緊好美味o既串燒, 再加串炸大魚強... (我係hbb)


男爵府

積分: 5531


3790#
發表於 05-10-21 23:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

wow,
做乜你地個個都捨棄piano :-( :-(
snowman 寫道:
thx
如果佢對我個琴冇興趣,我個fd有部u1想賣呀~~不過要$9000
[quote]
esa 寫道:
我有個学生想買琴,我try下問佢mami
[/quote]


男爵府

積分: 5531


3791#
發表於 05-10-21 23:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

hbb
snowman 寫道:
雪人已經享受緊好美味o既串燒, 再加串炸大魚強... (我係hbb)


男爵府

積分: 6998


3792#
發表於 05-10-21 23:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

你有e麵咪得law
wing1016 寫道:
煮唔煮個方便麵食好呢


男爵府

積分: 5447


3793#
發表於 05-10-21 23:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

SA SA

比你搞到我好想BBQ添


男爵府

積分: 5531


3794#
發表於 05-10-21 23:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

no nono no no no no no no no no no no no no no no ar
wing1016 寫道:
煮唔煮個方便麵食好呢


伯爵府

積分: 17618


3795#
發表於 05-10-21 23:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

你地班c po,有乜好溫書ar
溫幾溫又見到個sbb打幾版la


男爵府

積分: 5447


3796#
發表於 05-10-21 23:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

snowman 寫道:
雪人已經享受緊好美味o既串燒, 再加串炸大魚強... (我係hbb)


男爵府

積分: 5447


3797#
發表於 05-10-21 23:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

點解唔好喎
esa 寫道:
no nono no no no no no no no no no no no no no no ar[quote]
wing1016 寫道:
煮唔煮個方便麵食好呢
[/quote]


男爵府

積分: 6998


3798#
發表於 05-10-21 23:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

sa sa.....你唔明白我地呢d出黎做野先學琴係還自己一個心願,學到五級已經好叻,再加上要嫁人,所以........割愛 :cry: :cry:


男爵府

積分: 5447


3799#
發表於 05-10-21 23:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

ritaor66 寫道:
你地班c po,有乜好溫書ar
溫幾溫又見到個sbb打幾版la


伯爵府

積分: 17618


3800#
發表於 05-10-21 23:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

嘩~~好味ar
我都想食
snowman 寫道:
雪人已經享受緊好美味o既串燒, 再加串炸大魚強... (我係hbb)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo