想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


伯爵府

積分: 15109


3781#
發表於 12-9-26 23:02 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-26+22:46+所以

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
平訓果D好似係初生嫁咋
可以用到3歲呀,不過睇吓阿b大得快唔快啦




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3782#
發表於 12-9-26 23:04 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 22:46
所以我要可以平瞓果隻,bb會舒適d

我就諗住用揹巾...可以初生開始用


大宅

積分: 3571


3783#
發表於 12-9-26 23:06 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 23:02
可以用到3歲呀,不過睇吓阿b大得快唔快啦

好似係平訓就初生, 到佢大左就第2個揹法咁呀?


大宅

積分: 2893


3784#
發表於 12-9-26 23:10 |只看該作者

引用:Quote:CHLORIS^^+發表於+12-9-26+22:43+我

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
而家先知?? 我好似捐血果時知
我唔夠膽捐血呀!我最怕打針架!之前做bodycheck唔記得問,所以到而家先知!



大宅

積分: 3571


3785#
發表於 12-9-26 23:20 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-9-26 23:10
我唔夠膽捐血呀!我最怕打針架!之前做bodycheck唔記得問,所以到而家先知!

...

我媽媽捐我咪去捐, 捐得多, 練大左打針的膽子, 不過反而我做BODY CHECK 又唔覺有寫喎


伯爵府

積分: 15109


3786#
發表於 12-9-26 23:23 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-26+23:02+可以

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
好似係平訓就初生, 到佢大左就第2個揹法咁呀?
係呀,有幾種揹法架




伯爵府

積分: 15109


3787#
發表於 12-9-26 23:24 |只看該作者

引用:Quote:CHLORIS^^+發表於+12-9-26+23:10+我

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
我媽媽捐我咪去捐, 捐得多, 練大左打針的膽子, 不過反而我做BODY CHECK 又唔覺有寫喎 ...
body check個報告有寫架,我同c6試過唔同化驗所做都有




伯爵府

積分: 15109


3788#
發表於 12-9-26 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-09-26+發表而

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-09-26 發表
我唔夠膽捐血呀!我最怕打針架!之前做bodycheck唔記得問,所以到而家先知!

...
我好想捐血但唔捐得,因為當年瘋牛症時間係英國,呢世都唔捐得




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3789#
發表於 12-9-26 23:30 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 23:28
我好想捐血但唔捐得,因為當年瘋牛症時間係英國,呢世都唔捐得



...

我都未成功過...因為做完問卷..個姑娘就叫我下次先


伯爵府

積分: 15109


3790#
發表於 12-9-26 23:32 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-26+23:28+我好

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
我都未成功過...因為做完問卷..個姑娘就叫我下次先
我係無下次,姑娘俾張紙我寫明原因,永久不適




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3791#
發表於 12-9-26 23:35 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 23:32
我係無下次,姑娘俾張紙我寫明原因,永久不適

其實我都算放棄咗架...因為次次個姑娘都話我唔夠瞓...唔俾捐架...我諗可能要等我退咗休先捐得啦


伯爵府

積分: 15109


3792#
發表於 12-9-26 23:37 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-26+23:32+我係

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
其實我都算放棄咗架...因為次次個姑娘都話我唔夠瞓...唔俾捐架...我諗可能要等我退咗休先捐得啦 ...
唔夠瞓都係原因?




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3793#
發表於 12-9-26 23:42 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 23:37
唔夠瞓都係原因?
係呀...因為張問卷有好多問題...次次我都唔合格架...連拮手指頭既機會都未試過呀


伯爵府

積分: 15109


3794#
發表於 12-9-26 23:42 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

各位我瞓嘞



點評

doristws  GOODNIGHT  發表於 12-9-26 23:43


大宅

積分: 3571


3795#
發表於 12-9-27 06:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CHLORIS^^+於+12-09-26+發表

原帖由 Purybaby 於 12-09-26 發表
我好想捐血但唔捐得,因為當年瘋牛症時間係英國,呢世都唔捐得



...
點解嘅?




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3796#
發表於 12-9-27 07:08 |只看該作者

引用:Quote:siujanjan+發表於+12-9-26+22:12+我

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
我買左4件幾得意的, 之後就收左手, 因為我直覺唔會用好多, 有咩大問題就要換衫, 不過如果要再買, 我會去玩 ...
我囡係用紗巾多呀


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3797#
發表於 12-9-27 07:10 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-9-26+22:23+但係

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
呢樣我都諗過, 主要係我地覺得bb 坐揹帶對腳咁樣好唔舒服, 所以冇咩好感
我反而覺得揹佢似抱住,佢會鐘意,有安全感


伯爵府

積分: 15109


3798#
發表於 12-9-27 07:33 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

各位早晨呀!




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3799#
發表於 12-9-27 07:39 |只看該作者

引用:各位早晨呀! +

原帖由 Purybaby 於 12-09-27 發表
各位早晨呀!
班長早晨。一陣返醫院產檢,見醫生,下晝返工又要開會,快啲過埋今日啦。

點評

doristws  產檢順利  發表於 12-9-27 08:58


伯爵府

積分: 15109


3800#
發表於 12-9-27 07:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-26+發表我

原帖由 misstree 於 12-09-27 發表
點解嘅?
因為瘋牛症佢地定左個年期,果段時間係果邊生活過佢都當你有潛在風險,咁啱我係個年期最後果年過去架囉




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo