立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9355
原文章由 cc0524 於 08-11-6 16:54 發表 希~~ 我又點會咁諗和!! 不過你又怪 d , 識楊屋道, 唔識街市街街市, 咁你識唔識荃灣麥當奴呀??
水晶宮
積分: 74390
原文章由 一一B 於 08-11-6 16:58 發表 路標大部份我都知架, 如果街道名就真係要諗下... 荃灣老麥.. 係咪近小巴站o個間呀? 楊屋道, 細個時蚊阿媽衫尾去買送, 咪知囉. ...
原文章由 cc0524 於 08-11-6 17:07 發表 係呀, 咁街市街街市就係隔離呀!!
原文章由 一一B 於 08-11-6 17:10 發表 oic, 原來咁近架咋...
原文章由 cc0524 於 08-11-6 17:18 發表 係呀!! 你快 d 呢個星期出去探下路啦!!
大宅
積分: 1653
原文章由 一一B 於 08-11-6 17:29 發表 要喇~ 多謝提點~
原文章由 little.sheep 於 08-11-6 21:32 發表
別墅
積分: 931
原文章由 cc0524 於 08-11-7 08:52 發表 如果真係個印印夾埋人入屋咁又好 d 和, 起碼係個別事件, 而唔係治安差呀!!! 原文章由 cc0524 於 08-11-5 08:58 發表 咁你個夾萬咪要上左係牆上面羅?? [ ...
原文章由 Royston 於 08-11-7 09:48 發表 早晨呀. 我都係咁話呀, 成日驚後門有人喱埋. 我呢兩日返屋企都拿拿聲入屋呀.
原文章由 cc0524 於 08-11-7 09:53 發表 早晨呀!! 不過我覺得佢如果係要係度等你返屋企, 你點避都避唔到羅!!! 根本都無得小心!!
原文章由 一一B 於 08-11-7 10:04 發表 早晨~ 發生入屋行刧單野當日同隻佬講, 佢都懷疑係個工人作故仔喎.... 如果警方都懷疑, 我估好大機會係!! 呢d工人真係無本心!!
積分: 1508
原文章由 Edith.C 於 08-11-7 15:20 發表 想問下 我有兩 set ABC 地墊 (即 52塊), 日本城買既, 有 d 細小 part 會無左, 有無人啱用, 要搬屋, 無人要就會掉架.
子爵府
積分: 12757
原文章由 cc0524 於 08-11-7 15:36 發表 咦.... Edith 你搬屋咩??? 搬去邊呀???
原文章由 szewan 於 08-11-8 12:24 發表 唉! 今日我去街市間新茶餐廳試下la, 原來係自己買"飛"再排隊取食物, 人己經吾多, 果2個亞叔令黎令去搞到頭大, 得果3,2 個客都要截單 , 見住佢整我個餐---煎蛋係正常 , "6"米粉好求其, 2 件豬扒係骨, 至攞命係塊餐包, ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy