跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9355


3801#
發表於 08-11-6 16:58 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 16:54 發表
希~~ 我又點會咁諗和!!

不過你又怪 d , 識楊屋道, 唔識街市街街市, 咁你識唔識荃灣麥當奴呀??


路標大部份我都知架, 如果街道名就真係要諗下...

荃灣老麥.. 係咪近小巴站o個間呀?
楊屋道, 細個時蚊阿媽衫尾去買送, 咪知囉.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3802#
發表於 08-11-6 17:07 |只看該作者
係呀, 咁街市街街市就係隔離呀!!


原文章由 一一B 於 08-11-6 16:58 發表


路標大部份我都知架, 如果街道名就真係要諗下...

荃灣老麥.. 係咪近小巴站o個間呀?
楊屋道, 細個時蚊阿媽衫尾去買送, 咪知囉. ...


男爵府

積分: 9355


3803#
發表於 08-11-6 17:10 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 17:07 發表
係呀, 咁街市街街市就係隔離呀!!


oic, 原來咁近架咋...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3804#
發表於 08-11-6 17:18 |只看該作者
係呀!! 你快 d 呢個星期出去探下路啦!!





原文章由 一一B 於 08-11-6 17:10 發表


oic, 原來咁近架咋...


男爵府

積分: 9355


3805#
發表於 08-11-6 17:29 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-6 17:18 發表
係呀!! 你快 d 呢個星期出去探下路啦!!


要喇~ 多謝提點~


大宅

積分: 1653


3806#
發表於 08-11-6 21:32 |只看該作者
[/quote]原文章由 cc0524 於 08-11-5 08:58 發表
咁你個夾萬咪要上左係牆上面羅??



[/quote]

無上係牆上面,但就上左係實木櫃內,其實都是以防阿姐姐順手牽羊,話時話,報紙話警方懷疑入屋行劫單case可能另有別情,因個印傭說話吞吐.mouth:


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3807#
發表於 08-11-7 08:51 |只看該作者
唔好咁客氣啦!!



原文章由 一一B 於 08-11-6 17:29 發表


要喇~ 多謝提點~


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3808#
發表於 08-11-7 08:52 |只看該作者
如果真係個印印夾埋人入屋咁又好 d 和, 起碼係個別事件, 而唔係治安差呀!!!



原文章由 little.sheep 於 08-11-6 21:32 發表
原文章由 cc0524 於 08-11-5 08:58 發表
咁你個夾萬咪要上左係牆上面羅??



[/quote]

無上係牆上面,但就上左係實木櫃內,其實都是以防阿姐姐順手牽 ... [/quote]


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3809#
發表於 08-11-7 08:53 |只看該作者
咁多位早晨~~


別墅

積分: 931


3810#
發表於 08-11-7 09:48 |只看該作者
早晨呀.
我都係咁話呀, 成日驚後門有人喱埋.
我呢兩日返屋企都拿拿聲入屋呀.

原文章由 cc0524 於 08-11-7 08:52 發表
如果真係個印印夾埋人入屋咁又好 d 和, 起碼係個別事件, 而唔係治安差呀!!!



原文章由 cc0524 於 08-11-5 08:58 發表
咁你個夾萬咪要上左係牆上面羅??



[ ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3811#
發表於 08-11-7 09:53 |只看該作者
早晨呀!!

不過我覺得佢如果係要係度等你返屋企, 你點避都避唔到羅!!! 根本都無得小心!!


原文章由 Royston 於 08-11-7 09:48 發表
早晨呀.
我都係咁話呀, 成日驚後門有人喱埋.
我呢兩日返屋企都拿拿聲入屋呀.


別墅

積分: 931


3812#
發表於 08-11-7 09:57 |只看該作者
咁就係啦, 真係睇你好唔好彩 ~

原文章由 cc0524 於 08-11-7 09:53 發表
早晨呀!!

不過我覺得佢如果係要係度等你返屋企, 你點避都避唔到羅!!! 根本都無得小心!!


男爵府

積分: 9355


3813#
發表於 08-11-7 10:04 |只看該作者
早晨~

發生入屋行刧單野當日同隻佬講, 佢都懷疑係個工人作故仔喎.... 如果警方都懷疑, 我估好大機會係!! 呢d工人真係無本心!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3814#
發表於 08-11-7 10:06 |只看該作者
早晨呀~~

係啦, 佢地真係唔驚死既~~




原文章由 一一B 於 08-11-7 10:04 發表
早晨~

發生入屋行刧單野當日同隻佬講, 佢都懷疑係個工人作故仔喎.... 如果警方都懷疑, 我估好大機會係!! 呢d工人真係無本心!!


大宅

積分: 1508


3815#
發表於 08-11-7 15:20 |只看該作者
想問下
我有兩 set ABC 地墊 (即 52塊), 日本城買既, 有 d 細小 part 會無左, 有無人啱用, 要搬屋, 無人要就會掉架.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3816#
發表於 08-11-7 15:36 |只看該作者
咦.... Edith 你搬屋咩??? 搬去邊呀???


原文章由 Edith.C 於 08-11-7 15:20 發表
想問下
我有兩 set ABC 地墊 (即 52塊), 日本城買既, 有 d 細小 part 會無左, 有無人啱用, 要搬屋, 無人要就會掉架.


子爵府

積分: 12757


3817#
發表於 08-11-8 12:24 |只看該作者
唉! 今日我去街市間新茶餐廳試下la, 原來係自己買"飛"再排隊取食物, 人己經吾多, 果2個亞叔令黎令去搞到頭大, 得果3,2 個客都要截單 , 見住佢整我個餐---煎蛋係正常 , "6"米粉好求其, 2 件豬扒係骨, 至攞命係塊餐包, 果個成頭油淰淰ga亞叔, 當塊餐包好似毛巾甘抹上扶落先放上碟, 我從來未試過淨係食隻蛋,2啖硬米粉,2口豬扒就收手甘浪費, 連杯咖啡都係冇咖啡味又得個酸字, 仲要那那林返屋企刷牙去酸味, 真係.........我果$18 真係死得慘


大宅

積分: 1508


3818#
發表於 08-11-9 17:46 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-7 15:36 發表
咦.... Edith 你搬屋咩??? 搬去邊呀???


cc,

我地由 jk 隔離搬去 szewan 隔離, 對面街 jel, 都係麗城媽咪, 況且恩臨已經收左 Vian la, 我地唔會去得遠 la. 放心.
有無人高價 收購現住單位呀, 或租 la.


大宅

積分: 1508


3819#
發表於 08-11-9 18:10 |只看該作者
原文章由 szewan 於 08-11-8 12:24 發表
唉! 今日我去街市間新茶餐廳試下la, 原來係自己買"飛"再排隊取食物, 人己經吾多, 果2個亞叔令黎令去搞到頭大, 得果3,2 個客都要截單 , 見住佢整我個餐---煎蛋係正常 , "6"米粉好求其, 2 件豬扒係骨, 至攞命係塊餐包, ...


早兩日叫外賣, 諗住試下呢間, 點知 Vian 攞左張紙唔比返我, 叫左吉野家, 咪好彩 law.


大宅

積分: 1508


3820#
發表於 08-11-9 18:14 |只看該作者
我朋友星期一至三又係南豐(係盞記對住個舖)擺檔賣衫, 經過上次經驗, 佢地話唔入 d 咁細 size lu. 佢地話 10am-4pm 最多人, 我應承左落去幫手, 不過都要睇情況, 因為 Vian sick, 三日都至少落去幫一日既. 你地有時間落去睇睇 la.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo