跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8233


3801#
發表於 08-10-3 00:40 |只看該作者
唔好嚇我啦~~~~
等我同c6分床訓先~~~

原文章由 BiscuitBB 於 08-10-3 00:28 發表
拿拿聲襯生日追番個女啦


男爵府

積分: 8233


3802#
發表於 08-10-3 00:40 |只看該作者
今晚去左博覽館睇concert呀~~

原文章由 BiscuitBB 於 08-10-3 00:27 發表
Bonnie,
嘜咁夜至出現呀


男爵府

積分: 7796


3803#
發表於 08-10-3 00:42 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 00:24 發表
咁你咪一味答佢, "好呀, 我諗諗佢啦", 咪算囉~~

我冇答佢啊...!淨係笑咋....!mouth:


男爵府

積分: 7796


3804#
發表於 08-10-3 00:42 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 00:40 發表
今晚去左博覽館睇concert呀~~

有咩睇啊...?



男爵府

積分: 8233


3805#
發表於 08-10-3 00:44 |只看該作者
你唔答佢, 一陣又比人話你冇禮貌架啦~~

原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 00:42 發表

我冇答佢啊...!淨係笑咋....!mouth:


男爵府

積分: 8233


3806#
發表於 08-10-3 00:45 |只看該作者
陳奕信 x 張震嶽 x 楊乃文

原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 00:42 發表

有咩睇啊...?


男爵府

積分: 8233


3807#
發表於 08-10-3 00:47 |只看該作者


男爵府

積分: 7796


3808#
發表於 08-10-3 01:14 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 00:44 發表
你唔答佢, 一陣又比人話你冇禮貌架啦~~

唔會掛...!!唉...好煩啊............................
佢又成日等我c6唔o係度嗰時問我喎......


男爵府

積分: 7796


3809#
發表於 08-10-3 01:15 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 00:45 發表
陳奕信 x 張震嶽 x 楊乃文

嘩...頭兩個好正
不過第三個唔識


大宅

積分: 4180


3810#
發表於 08-10-3 09:20 |只看該作者
係呀, 我媽媽都入會做member ... 好似係有FREE TICKET ...詳程就唔知LU.

JOYJOY, 係咪BOOK房時, 要講要BB床, 定CHECK-IN先講都OK? 咁大間HOTEL, "應該"有好多BB野PROVIDE既, 好似BB浴盆, BB床 ...

原文章由 BiscuitBB 於 08-10-2 23:17 發表
我睇magazine話去金沙 or 威記入會做member, 就可以每日攞2張船飛喎, 不過唔知真定假
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


3811#
發表於 08-10-3 09:36 |只看該作者
興趣梗有, 但C6又唔想攞假, 我爸爸又剛剛先出院, D報告又未出 本來諗住去見下我公公婆婆嘛 .........

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:41 發表
又茅興趣呀>>>????:ilovei ...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 10880


3812#
發表於 08-10-3 15:13 |只看該作者
早~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 10880


3813#
發表於 08-10-3 19:21 |只看該作者
我地明天聚會, 是否確定改期呀???


大宅

積分: 2838


3814#
發表於 08-10-3 20:35 |只看該作者
追返啲post啦,呢排太忙,又病咗,見到你地話去澳門,你地就happy啦,我仲有排做呀


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3815#
發表於 08-10-3 20:42 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-3 19:21 發表
我地明天聚會, 是否確定改期呀???


Yes.....Yes...


大宅

積分: 3763


3816#
發表於 08-10-3 22:50 |只看該作者
YYZ,

我問左威尼c人啦, 酒店replied只提供baby crib & baby stroller.

原文章由 YYZ 於 08-10-3 09:20 發表
係呀, 我媽媽都入會做member ... 好似係有FREE TICKET ...詳程就唔知LU.

JOYJOY, 係咪BOOK房時, 要講要BB床, 定CHECK-IN先講都OK? 咁大間HOTEL, "應該"有好多BB野PROVIDE既, 好似BB浴盆, BB床 ...

...


子爵府

積分: 11870


3817#
發表於 08-10-3 23:00 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-3 19:21 發表
我地明天聚會, 是否確定改期呀???

你甘out呀,改左日子啦........................
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3818#
發表於 08-10-3 23:01 |只看該作者
冇左公仔既???
hihi~~~lady


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3819#
發表於 08-10-3 23:01 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:00 發表

你甘out呀,改左日子啦........................

咩日子呀~??


子爵府

積分: 11870


3820#
發表於 08-10-3 23:10 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:01 發表

咩日子呀~??

去joyjoy到玩呀,你點呀甘耐無上黎吹
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo