懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13105


3801#
發表於 09-2-10 15:38 |只看該作者
原帖由 siukoko2 於 09-2-10 15:14 發表


我咁大個女都未試過咁o既情況,我仲要死撐住,如果唔係一早訓左o係地lu…
不過真係睇到而家d香港人真係…唉!


我間中你地鉄都会想暈同嘔,所以c6有時車我返工


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3802#
發表於 09-2-10 15:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3803#
發表於 09-2-10 15:41 |只看該作者
原帖由 5566 於 09-2-10 15:00 發表


點解我照oscar時, 好似冇幫我照鼻骨既?


其實最初我都無為意. 之前睇o的單張, 都好似無提及 oscar 要睇鼻骨. 當日個醫生睇下 bb 手手腳腳, 數埋手指仔, 我仲以為睇鼻骨都只係順便. 但係睇呢度o的討論, 又好似有o的關係咁.

不過當日醫生話其實亞洲人有時鼻骨會較遲生長, 12 週未見鼻骨唔算唔常見, 西方人就通常早o的.

[ 本帖最後由 tucuxi 於 09-2-10 15:44 編輯 ]


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3804#
發表於 09-2-10 15:45 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-10 14:29 發表


無事吖嘛, 我朋友之前都係咁樣呀,
醫生話孕婦 d 分泌多左, 要勤 d 換護墊先得呀.....
同埋, 我宜家都仲用緊個 d 陰部清潔液黎洗, (廖碧兒賣廣告) 個隻, 好似都幾好喎..... ...


但係唔係話唔好用d咩陰部清潔液黎洗? 好似會洗左你自己本身既保護層, 仲易感染到細菌, 唔係咁好



侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3805#
發表於 09-2-10 15:46 |只看該作者
嘩..你好幸福呀.去uk..開心ccc
我...幾年無去過玩...真係想去玩下..其實...無事我真係好想去呀...因為我陀呢胎其實又無乜唔c服嘅....

不過講真.hubby d假都未firm. 睇下佢ok唔ok先啦.


原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 15:35 發表


Cow C9如果小b冇事,唔好去玩la,同阿仔去住吓迪迪尼算啦.你要多多休息,唔好比个傷口感染呀! 我舊年6月帶咗阿仔同c6去北海道玩,好happy.我地plan咗出年7月,細b差不多1歲,一家人去英國玩 ...


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3806#
發表於 09-2-10 15:47 |只看該作者
原帖由 BigPig阿花 於 09-2-10 14:45 發表
其實有冇諗過連護墊都唔好用呢?

我讀10幾歲時,成日都有念珠菌發架,因為果時成日著打底褲,焗得濟,跟住去左睇醫生,當然叫我唔好再咁樣,同埋叫我用d女性消毒清潔野沖下面

果時我都有用下護墊架,點知間唔中都有發,再去 ...


我都係唔用得諼墊, 用左就好唔c服


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3807#
發表於 09-2-10 15:48 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 15:35 發表


Cow C9如果小b冇事,唔好去玩la,同阿仔去住吓迪迪尼算啦.你要多多休息,唔好比个傷口感染呀! 我舊年6月帶咗阿仔同c6去北海道玩,好happy.我地plan咗出年7月,細b差不多1歲,一家人去英國玩 ...


我上年 9 月尾都兩公婆去北海道呀, 好令人懷念. 而家有 bb, 食又要就住, 玩又要就住, 到 bb 出世, 又要照顧佢, 唔知幾時先可以再去旅行了 :(


子爵府

積分: 13105


3808#
發表於 09-2-10 15:50 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 15:46 發表
嘩..你好幸福呀.去uk..開心ccc
我...幾年無去過玩...真係想去玩下..其實...無事我真係好想去呀...因為我陀呢胎其實又無乜唔c服嘅....

不過講真.hubby d假都未firm. 睇下佢ok唔ok先啦.


...


你去一次日本=去一次英國架,依家d Yen咁貴英磅咁平,一條數咋.


子爵府

積分: 13105


3809#
發表於 09-2-10 15:52 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 15:48 發表


我上年 9 月尾都兩公婆去北海道呀, 好令人懷念. 而家有 bb, 食又要就住, 玩又要就住, 到 bb 出世, 又要照顧佢, 唔知幾時先可以再去旅行了 :(


我同阿仔去玩時,佢得15个月,都ok好玩. don't worry


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3810#
發表於 09-2-10 15:52 |只看該作者
我結左婚後同老公成日去旅行, 一年4次左右啦, 舊年就去左6次, 好開心, 有左bb就唔諗住啦, 如果要3年抱兩就真係有排等啦...


原帖由 tucuxi 於 09-2-10 15:48 發表


我上年 9 月尾都兩公婆去北海道呀, 好令人懷念. 而家有 bb, 食又要就住, 玩又要就住, 到 bb 出世, 又要照顧佢, 唔知幾時先可以再去旅行了 :(


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3811#
發表於 09-2-10 15:53 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 15:41 發表


其實最初我都無為意. 之前睇o的單張, 都好似無提及 oscar 要睇鼻骨. 當日個醫生睇下 bb 手手腳腳, 數埋手指仔, 我仲以為睇鼻骨都只係順便. 但係睇呢度o的討論, 又好似有o的關係咁.

不過當日醫生話其實亞洲人有 ...


我做oscar時only同我講小b個鼻係邊, 冇同我睇手手腳腳....更冇數手指腳指...


子爵府

積分: 13105


3812#
發表於 09-2-10 15:55 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-10 15:45 發表


但係唔係話唔好用d咩陰部清潔液黎洗? 好似會洗左你自己本身既保護層, 仲易感染到細菌, 唔係咁好


全對,我上胎中期都有念珠菌,pad係越用越衰,可以用藥,冇影響既,最緊要自己抵抗力好,咁就少d感染


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3813#
發表於 09-2-10 15:55 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-10 15:53 發表


我做oscar時only同我講小b個鼻係邊, 冇同我睇手手腳腳....更冇數手指腳指...


我係o係威爾斯做o架, 三月都係返威爾斯照, 然後再過一星期又去瑪嘉烈照結構.


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3814#
發表於 09-2-10 15:57 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 15:52 發表


我同阿仔去玩時,佢得15个月,都ok好玩. don't worry


請問你o地係跟團定自由行? 我o地過往都唔跟團o架, 上次去北海道係自由行 8 日, 都唔夠喉.


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3815#
發表於 09-2-10 15:57 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-10 15:52 發表
我結左婚後同老公成日去旅行, 一年4次左右啦, 舊年就去左6次, 好開心, 有左bb就唔諗住啦, 如果要3年抱兩就真係有排等啦...




真係幸福啊...我只同c6去過一次旅行, 就係7年前去韓國, 果時都未結婚....本來上年12月去thai, 點知撞岩果幾日thai機場closed, 咁諗住2月去啦...根住就發現有左小b, 依家都咪洗諗c6會同我去旅行了......


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3816#
發表於 09-2-10 15:59 |只看該作者
9月去完北海道, 本來都想12月去韓國或北京. 但其實去完北海道, 覺得韓國同北京都唔靚, 加上11月尾就知道有bb, 就無去了.


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3817#
發表於 09-2-10 16:00 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 15:55 發表


我係o係威爾斯做o架, 三月都係返威爾斯照, 然後再過一星期又去瑪嘉烈照結構.


我都係去威爾斯做oscar ga, 上個星期5.....個醫生只同我講左幾句野:

1. 呢個係bb個pat pat....呢個係頭
2. 呢個係鼻
3. 就來做完
4. 你走得喇

照左15mins左右


禁止發言

積分: 788


3818#
發表於 09-2-10 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3819#
發表於 09-2-10 16:02 |只看該作者
我明天去仁安做oscar, 唔知會唔會好d呢? 有冇媽媽係仁安做?


原帖由 雨晴B 於 09-2-10 16:00 發表


我都係去威爾斯做oscar ga, 上個星期5.....個醫生只同我講左幾句野:

1. 呢個係bb個pat pat....呢個係頭
2. 呢個係鼻
3. 就來做完
4. 你走得喇

照左15mins左右 ...


子爵府

積分: 13105


3820#
發表於 09-2-10 16:07 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 15:57 發表


請問你o地係跟團定自由行? 我o地過往都唔跟團o架, 上次去北海道係自由行 8 日, 都唔夠喉.


梗係自由行啦,跟团唔掂架,会比人白眼,又話你慢又話阿b嘈....自己去,free d.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo