跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2529


3801#
發表於 05-5-19 12:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

christy
BB好快出黎同你見面la!
你要加油呀!祝一切順利!


大宅

積分: 2529


3802#
發表於 05-5-19 13:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923 寫道:
kitsumyuen/angelhair:
你地要好好坐月啊,睇到你地講bb出世o既過程真係好感動呀!
我一陣要走兩場覆診呀!見到個天咁真係唔想出街!我尋日開始覺得唔知係咪'此'骨痛,個肚又好'聚,尋晚每次轉身同起身都痛呀,宮縮又密,我成日都形住有無痛,搞到尋晚成晚訓得唔好,當然空歡喜啦!i............小b你幾日肯出黎呀!

我尋晚都係呀,訓到半夜矇矇矓矓禁宮縮肚痛,個肚又好"聚",恥骨位又好似好腫唔舒服。今朝5:00左右又宮縮,痛左成分幾兩分鐘,痛到成個人硬哂,郁都郁唔到。只能夠用微弱的聲線同老公講"老...公...好...肚....痛...."懷疑自己開始陣痛,點知又唔係。又成日形住自己穿水。搞到訓得4個鐘左右。
唔知我地的BB會唔會同日出世呢?


大宅

積分: 2529


3803#
發表於 05-5-19 16:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all
我剛剛見紅啦!
好似有D period的感覺,去toilet水淡淡地的血一齊出。唔知係咪即係穿左水呢?移家等老公回來同我一齊入院!
有D緊張呀!Wish me luck!!
該用戶已被刪除

3804#
發表於 05-5-19 17:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1515


3805#
發表於 05-5-19 17:46 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CindyMak

快啦! 我見紅第2日就生啦! 祝你生時順利!


複式洋房

積分: 127


3806#
發表於 05-5-19 19:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Cindy Mak,
先預祝您一切順利安好!若果情況許可,食少少野!
加油呀!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


子爵府

積分: 13747


3807#
發表於 05-5-19 20:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

cindy

等你好消息啦!

真係心情矛盾。好期望快啲有生產徵兆,但又好害怕再面對生產嘅痛楚。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


複式洋房

積分: 127


3808#
發表於 05-5-19 21:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

[quote]
^O^ 寫道:
kitsumyuen:
半身麻醉恐怖嗎?我有d驚,因仲未知老公可唔可以陪產.

多謝您們的問候!
對於我,由少從未試過做手術、聯針,對做手術當然有恐懼,更何況是清醒?
幸好醫生的安慰、麻醉師不斷的傾談、加上姑娘好好,我有多D勇氣!而加想返,最驚驚係聽到醫護人員準備手術刀工具的聲音。整個過程,我聽住八十年代的歌分娩!
不過,只要見到女兒一眼,之前的擔心一掃而空!
傷口會很痛,要臥床一天,最難捱是掛住見個女!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


別墅

積分: 606


3809#
發表於 05-5-19 21:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,

唔駛驚, 半身麻醉唔恐怖架. 當初我都好驚, 因為只係唔痛, 但係都會feel 到e生幫你做緊手術, 我好怕feel 到e生切我呀, 聯緊針呀.... o個d感覺. 不過實情係你下身係"痺"晒, 無晒力(好似腳痺咁), 根本唔會有咁仔細o既feel, 只係feel 到有人o係你個肚度搞下搞下, e生唔講我都唔知佢已經切緊.

半身麻醉都唔係好痛, 麻醉e生好快手, 幾下手勢已經幫我o係脊骨度打左止痛針同插左落麻醉藥條管. 後來我仲同e生 & 麻醉e生o係度吹水添, 又講大長今幫人開刀生仔....

好似hellora 所講, 其實最難捱反而係個傷口o既痛.....特別係麻醉之後一兩日...

hellora,

係呀, 我都餵唔掂人奶, 小b仔一埋身就大喊. hospital d nurse 話我個nipple 形狀唔夠長, 小b仔比較難埋身食. 同埋小b仔好猴擒, 啜兩啜就發抆... 所以我而家唯有pump 人奶再補奶粉.

other 未生o既mami,

繼續加油呀 !!








禁止訪問

積分: 46216


3810#
發表於 05-5-19 21:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75533


3811#
發表於 05-5-19 21:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙:
恭喜你呀!
cindy:
我地個小b唔可以同一日出世啦,但我會係度支持你嫁!加油呀!
各位:
今日去完覆診,胡醫生話小b已落低左d,已經有7.5磅! 佢叫我唔洗再返去,快d生就好啦!


大宅

積分: 1308


3812#
發表於 05-5-19 22:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,
恭喜晒! 15分鐘好快wor... 你結果都係催生?
同埋你好似入院冇耐... 咁快出院既??


複式洋房

積分: 208


3813#
發表於 05-5-19 22:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear 沙沙,

恭喜你!
同我一樣用咗十幾分鐘就生咗!好痛,但痛得短!

Why你咁快出院?定係手提電腦上網?


禁止訪問

積分: 46216


3814#
發表於 05-5-19 22:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


3815#
發表於 05-5-19 22:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear 沙沙,

穿水痛嗎?有無止痛???


禁止訪問

積分: 46216


3816#
發表於 05-5-19 23:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14426


3817#
發表於 05-5-19 23:50 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,
你好叻女呀! 十幾分鐘就生左小B出來, 如果我可以好似你咁就好LU


複式洋房

積分: 127


3818#
發表於 05-5-20 00:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,
厲害!
congratualtions!!!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


複式洋房

積分: 127


3819#
發表於 05-5-20 11:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,

只要有心理準備和知道程序,就唔會好似我咁擔心。
提提您,您可以要求麻醉左先插尿喉,感覺會舒服D!臥床一日後,就可以行多少少,排多D惡露。
戴住腰封行,自己傷口會無咁痛!
你一定OK嫁!加油!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


別墅

積分: 603


3820#
發表於 05-5-20 13:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙:
我都好耐唔得閒上黎,今日一上就見你生左既好消息,恭喜你呀!!
仲有好多生左我又未恭賀既媽媽,祝大家既小b健康活潑,快高長大!!

近日來餵奶好忙呢,大家努力呀!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo