立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25476
原帖由 irene0410 於 09-9-1 16:42 發表 仲有,悠悠呢張唔係證件相,只係申請入學用咋~~
男爵府
積分: 5810
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:43 發表 ching ching, irene, 唔係影得差 or 好貴呀 係fotomax做梗dis $28/16張..我去fotomax影用左80蚊/16張..重要冇同我講可以+5蚊做cd... 我比人扼呀))))))))))))))
積分: 6876
積分: 7310
積分: 7626
原帖由 chingching123 於 09-9-1 16:52 發表 我貴過你丫, 我係$45/8張, 加$10做碟 史, 你係邊間影架, 我坐埋車黎都抵喎
大宅
積分: 3833
原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 16:35 發表 我唔做大傻呀~ 我啋啋啋~~~~~ (做乜你無啦啦彈出黎呀??)
原帖由 nochoice83 於 09-9-1 16:54 發表 我响婆婆樓下個區議員到影,$8/16張呀(不過係4r合成相) 嘩,原來你哋個個都有新花朵,大傻同細傻,又幾貼切喎
積分: 8099
原帖由 BBEAR 於 09-9-1 16:45 發表 你做咩講scott d野出o黎呀? scott仲叻d, 佢唔係只係"想"打, 佢係真打.
積分: 4706
原帖由 心予 於 09-9-1 16:53 發表 點解要分開呢?
原帖由 lovefreecarman 於 09-9-1 16:54 發表 我係果間明珠影$35/ 12張, 都要隔日拎, 同埋係冇CD留底架~~ FOTOMAX做PROMOT呀, 等我再去影過張靚D先, 果日KIUKIU不在狀態呀!!
珍珠宮
積分: 31467
原帖由 irene0410 於 09-9-1 16:57 發表 悠悠d證件一早做晒啦
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:59 發表 証件相唔可以做入學相架
原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 16:53 發表 除左老... 仲要加埋身位......
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 16:45 發表 冇計...你個區..... 講多次我既優惠呀.....28蚊16張...加5蚊有cd.....
原帖由 manmanpetpet 於 09-9-1 17:04 發表 佢去o個間fotomax既staff應該係有啲問題! 因為間間都有做!
原帖由 manmanpetpet 於 09-9-1 16:56 發表 咁你做大傻"婆" 囉!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy