懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25476


3801#
發表於 09-9-1 16:53 |只看該作者
原帖由 irene0410 於 09-9-1 16:42 發表
仲有,悠悠呢張唔係證件相,只係申請入學用咋~~

點解要分開呢?


男爵府

積分: 5810


3802#
發表於 09-9-1 16:54 |只看該作者
我响婆婆樓下個區議員到影,$8/16張呀(不過係4r合成相)
嘩,原來你哋個個都有新花朵,大傻同細傻,又幾貼切喎
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:43 發表
ching ching, irene,
唔係影得差 or 好貴呀
係fotomax做梗dis $28/16張..我去fotomax影用左80蚊/16張..重要冇同我講可以+5蚊做cd...
我比人扼呀))))))))))))))


男爵府

積分: 6876


3803#
發表於 09-9-1 16:54 |只看該作者
我係果間明珠影$35/ 12張,
都要隔日拎, 同埋係冇CD留底架~~
FOTOMAX做PROMOT呀, 等我再去影過張靚D先,
果日KIUKIU不在狀態呀!!


原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:43 發表
ching ching, irene,
唔係影得差 or 好貴呀
係fotomax做梗dis $28/16張..我去fotomax影用左80蚊/16張..重要冇同我講可以+5蚊做cd...
我比人扼呀))))))))))))))


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3804#
發表於 09-9-1 16:55 |只看該作者
gumgum / snoopy

仲樫左幾年既証件相錢添.
:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:



MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 7626


3805#
發表於 09-9-1 16:55 |只看該作者
你同我係一樣會喇..不過我好你少少..佢同我講用credit card有9折..所以係81/16張喇..

原帖由 chingching123 於 09-9-1 16:52 發表
我貴過你丫, 我係$45/8張, 加$10做碟

史, 你係邊間影架, 我坐埋車黎都抵喎


大宅

積分: 3833


3806#
發表於 09-9-1 16:56 |只看該作者
咁你做大傻"婆" 囉!

原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 16:35 發表


我唔做大傻呀~ 我啋啋啋~~~~~
(做乜你無啦啦彈出黎呀??)
B媽:Manman(蚊蚊) B囝:Chester(假髮B)


男爵府

積分: 7626


3807#
發表於 09-9-1 16:57 |只看該作者
laura.你有冇睇錯呀..細傻呢個名同我一d都唔貼切啦..
我唔會同豆豆爭名架..哈哈


原帖由 nochoice83 於 09-9-1 16:54 發表
我响婆婆樓下個區議員到影,$8/16張呀(不過係4r合成相)
嘩,原來你哋個個都有新花朵,大傻同細傻,又幾貼切喎


男爵府

積分: 8099


3808#
發表於 09-9-1 16:57 |只看該作者
原帖由 BBEAR 於 09-9-1 16:45 發表
你做咩講scott d野出o黎呀? scott仲叻d, 佢唔係只係"想"打, 佢係真打.


但係史葛仔絶對無殺傷力, 但係................ 你知啦~
  


大宅

積分: 4706

畀面勳章


3809#
發表於 09-9-1 16:57 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-1 16:53 發表

點解要分開呢?

悠悠d證件一早做晒啦
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


男爵府

積分: 7626


3810#
發表於 09-9-1 16:58 |只看該作者
過左喇..

原帖由 lovefreecarman 於 09-9-1 16:54 發表
我係果間明珠影$35/ 12張,
都要隔日拎, 同埋係冇CD留底架~~
FOTOMAX做PROMOT呀, 等我再去影過張靚D先,
果日KIUKIU不在狀態呀!!



珍珠宮

積分: 31467


3811#
發表於 09-9-1 16:58 |只看該作者
點解個個去到明珠都不在狀態既...? 搞到我都唔好意思再推介你哋去添..!
carman, fotomax個promo完咗喇.

原帖由 lovefreecarman 於 09-9-1 16:54 發表
我係果間明珠影$35/ 12張,
都要隔日拎, 同埋係冇CD留底架~~
FOTOMAX做PROMOT呀, 等我再去影過張靚D先,
果日KIUKIU不在狀態呀!!


公爵府

積分: 25476


3812#
發表於 09-9-1 16:59 |只看該作者
原帖由 lovefreecarman 於 09-9-1 16:54 發表
我係果間明珠影$35/ 12張,
都要隔日拎, 同埋係冇CD留底架~~
FOTOMAX做PROMOT呀, 等我再去影過張靚D先,
果日KIUKIU不在狀態呀!!

阿仔影果日可能剛剛瞓醒, 坐定定郁都唔郁, 但係個樣就有少少呆


男爵府

積分: 7626


3813#
發表於 09-9-1 16:59 |只看該作者
証件相唔可以做入學相架
原帖由 irene0410 於 09-9-1 16:57 發表

悠悠d證件一早做晒啦


珍珠宮

積分: 31467


3814#
發表於 09-9-1 17:02 |只看該作者
irene既意思係咪之前影既證件相已經用晒, 所以要專登影過另一輯for入學呀?

原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:59 發表
証件相唔可以做入學相架


大宅

積分: 3833


3815#
發表於 09-9-1 17:02 |只看該作者
呢啲唔駛攤出嚟講喎,已經睇得出啦!

原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 16:53 發表


除左老... 仲要加埋身位......
B媽:Manman(蚊蚊) B囝:Chester(假髮B)


公爵府

積分: 25476


3816#
發表於 09-9-1 17:03 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:59 發表
証件相唔可以做入學相架

點解呀?因為白底?


大宅

積分: 3833


3817#
發表於 09-9-1 17:04 |只看該作者
佢去o個間fotomax既staff應該係有啲問題!
因為間間都有做!

原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 16:45 發表


冇計...你個區.....
講多次我既優惠呀.....28蚊16張...加5蚊有cd.....
B媽:Manman(蚊蚊) B囝:Chester(假髮B)


男爵府

積分: 7626


3818#
發表於 09-9-1 17:05 |只看該作者
manman就講得岩喇..係個staff既問題..唔係我既問題..

原帖由 manmanpetpet 於 09-9-1 17:04 發表
佢去o個間fotomax既staff應該係有啲問題!
因為間間都有做!


男爵府

積分: 6876


3819#
發表於 09-9-1 17:05 |只看該作者
史:
你想比frender打呀?
哈哈~~~


男爵府

積分: 8099


3820#
發表於 09-9-1 17:06 |只看該作者
原帖由 manmanpetpet 於 09-9-1 16:56 發表
咁你做大傻"婆" 囉!


:;pppp:
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo