跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5531


3801#
發表於 05-10-21 23:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

13/11 yoyo生曰,
会同佢bbq
wing1016 寫道:
SA SA

比你搞到我好想BBQ添


男爵府

積分: 5447


3802#
發表於 05-10-21 23:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

esa 寫道:
13/11 yoyo生曰,
会同佢bbq [quote]
wing1016 寫道:
SA SA

比你搞到我好想BBQ添
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


3803#
發表於 05-10-21 23:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

佢驚你變咗'肥后'ar
wing1016 寫道:
點解唔好喎[quote]
esa 寫道:
no nono no no no no no no no no no no no no no no ar[quote]
wing1016 寫道:
煮唔煮個方便麵食好呢
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5447


3804#
發表於 05-10-21 23:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

66

咁你溫到邊個湊皓B未吖


伯爵府

積分: 17618


3805#
發表於 05-10-21 23:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

有乜野比佢食,咪又係你地班大人搵藉口去bbq
[quote]
esa 寫道:
13/11 yoyo生曰,
会同佢bbq [quote]


男爵府

積分: 7735


3806#
發表於 05-10-21 23:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

hbb
有野想問你....你而家用乜儲存皓b d相?


伯爵府

積分: 17618


3807#
發表於 05-10-21 23:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
雪人.......ma :tongue: :tongue:
wing1016 寫道:
66

咁你溫到邊個湊皓B未吖


男爵府

積分: 7735


3808#
發表於 05-10-21 23:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

ritaor66 寫道:
有乜野比佢食,咪又係你地班大人搵藉口去bbq
[quote]
esa 寫道:
13/11 yoyo生曰,
会同佢bbq [quote]


男爵府

積分: 5447


3809#
發表於 05-10-21 23:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

唔驚喇
還掂都係肥架喇[quote]
ritaor66 寫道:
佢驚你變咗'肥后'ar


伯爵府

積分: 17618


3810#
發表於 05-10-21 23:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

00
你無燒碟 ?-(
Elainecnc 寫道:
hbb
有野想問你....你而家用乜儲存皓b d相?


男爵府

積分: 5531


3811#
發表於 05-10-22 00:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

邊個想去嘆夜茶,,,,,lai lai lai 報名.
時間:22/10 0時0分
location:66 home
主理:66大廚
ritaor66 寫道:
嘩~~好味ar
我都想食 [quote]
snowman 寫道:
雪人已經享受緊好美味o既串燒, 再加串炸大魚強... (我係hbb)
[/quote]


男爵府

積分: 6998


3812#
發表於 05-10-22 00:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

00, 先擺落電腦, 然後到咁上下燒DVD.
Elainecnc 寫道:
hbb
有野想問你....你而家用乜儲存皓b d相?


男爵府

積分: 7735


3813#
發表於 05-10-22 00:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

ritaor66 寫道:
00
你無燒碟 ?-( [quote]
Elainecnc 寫道:
hbb
有野想問你....你而家用乜儲存皓b d相?
[/quote]

66
有....不過d人又話cd只可keep幾年,所以唔敢delete.....


男爵府

積分: 5447


3814#
發表於 05-10-22 00:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

緊係唔係喇
皇子佢都唔知幾鍾意BBQ吖
ritaor66 寫道:
有乜野比佢食,咪又係你地班大人搵藉口去bbq
[quote]
esa 寫道:
13/11 yoyo生曰,
会同佢bbq [quote]


男爵府

積分: 7735


3815#
發表於 05-10-22 00:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

hbb 66
我地諗緊買一個external hard disk專放晴晴d相!


男爵府

積分: 5531


3816#
發表於 05-10-22 00:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

wing
你老公你生曰比咩surprise你ar
wing1016 寫道:
[quote]
esa 寫道:
13/11 yoyo生曰,
会同佢bbq [quote]
wing1016 寫道:
SA SA

比你搞到我好想BBQ添
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5447


3817#
發表於 05-10-22 00:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

[quote]
esa 寫道:
邊個想去嘆夜茶,,,,,lai lai lai 報名.
時間:22/10 0時0分
location:66 home
主理:66大廚


男爵府

積分: 7735


3818#
發表於 05-10-22 00:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

wing1016 寫道:
緊係唔係喇
皇子佢都唔知幾鍾意BBQ吖


wing
佢又唔食得....又唔識燒,佢去到做乜呀?


男爵府

積分: 5447


3819#
發表於 05-10-22 00:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

之唔係就係個SUPRISE [quote]
esa 寫道:
wing
你老公你生曰比咩surprise你ar


男爵府

積分: 6998


3820#
發表於 05-10-22 00:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

你可以直接買現成o既, 或者用個外置盒再買Hard Disk放入去,買幾大可以自己選擇, 亦可以揀5.25" 或者2.5"都得.
Elainecnc 寫道:
hbb 66
我地諗緊買一個external hard disk專放晴晴d相!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo