想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


伯爵府

積分: 15109


3801#
發表於 12-9-27 07:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-27+發表各

原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表
班長早晨。一陣返醫院產檢,見醫生,下晝返工又要開會,快啲過埋今日啦。

...
番半日好快過架,產檢順利呀




大宅

積分: 3724


3802#
發表於 12-9-27 08:20 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

各位早晨




大宅

積分: 4865


3803#
發表於 12-9-27 08:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-27+發表各

原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表
班長早晨。一陣返醫院產檢,見醫生,下晝返工又要開會,快啲過埋今日啦。

...
我同你相反,上午開會,下午返瑪嘉烈~~~



點評

doristws  產檢順利  發表於 12-9-27 08:58


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3804#
發表於 12-9-27 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-27+發表

原帖由 mrs.simple 於 12-09-27 發表
我同你相反,上午開會,下午返瑪嘉烈~~~
噢,撞唔到添



大宅

積分: 4195


3805#
發表於 12-9-27 08:47 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

Good morning ar.....
今朝早一起身,隻腳就抽筋。
個人好似好提唔起勁,唔知仲乜,又唔係唔想返工,又唔係特別想返。一早就好似想嘔想嘔,但是又無野嘔。總之就係唔知想點啦。




大宅

積分: 2776


3806#
發表於 12-9-27 08:51 |只看該作者

版主 的帖子

想問一下大家係邊照結構呀?
係咪4D可以取代結構?
同埋呢,我地食唔食得吞拿魚飽?會唔會驚放得耐多菌呀?




子爵府

積分: 13931


3807#
發表於 12-9-27 08:52 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

早晨呀~~~~好3返埋明天就放4日。去邊玩呀。我要返多半日。不過會去梅窩玩。

魚魚媽


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3808#
發表於 12-9-27 08:55 |只看該作者
各位同學早晨


大宅

積分: 3571


3809#
發表於 12-9-27 08:55 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-27 07:46
因為瘋牛症佢地定左個年期,果段時間係果邊生活過佢都當你有潛在風險,咁啱我係個年期最後果年過去架囉



...

原來係咁, 你唔講我真係唔知有咁o既事


大宅

積分: 4195


3810#
發表於 12-9-27 08:55 |只看該作者

引用:想問一下大家係邊照結構呀? 係咪4D可以取

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
想問一下大家係邊照結構呀?
係咪4D可以取代結構?
同埋呢,我地食唔食得吞拿魚飽?會唔會驚放得耐多菌呀? ...
政府唔係有結構做咩?你唔想返政府做?




大宅

積分: 3571


3811#
發表於 12-9-27 08:56 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-27 07:08
我囡係用紗巾多呀

係呀, 我買左20塊紗巾, 所以我就諗緊口水肩係唔係真係要咁多


伯爵府

積分: 15109


3812#
發表於 12-9-27 08:58 |只看該作者

引用:想問一下大家係邊照結構呀? 係咪4D可以取

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
想問一下大家係邊照結構呀?
係咪4D可以取代結構?
同埋呢,我地食唔食得吞拿魚飽?會唔會驚放得耐多菌呀? ...
照4d唔同照結構,如果醫院無安排俾你,可以揾出面醫生照,4d只係滿足你地想睇清楚bb個樣,結構係睇bb內部同一般身體結構健唔健全,結構大概20wk先照,你問左政府有無先啦,再慢慢決定




大宅

積分: 4195


3813#
發表於 12-9-27 08:58 |只看該作者

引用:想問一下大家係邊照結構呀? 係咪4D可以取

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
想問一下大家係邊照結構呀?
係咪4D可以取代結構?
同埋呢,我地食唔食得吞拿魚飽?會唔會驚放得耐多菌呀? ...
我醫生叫我唔好食吞拿魚。唔記得原因




伯爵府

積分: 15109


3814#
發表於 12-9-27 08:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-27+發表想問一

原帖由 BigBear2011 於 12-09-27 發表
政府唔係有結構做咩?你唔想返政府做?
要高0先有,唔係個個都有,有個別醫院資源有限未必有得做




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3815#
發表於 12-9-27 09:00 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-27 08:47
Good morning ar.....
今朝早一起身,隻腳就抽筋。
個人好似好提唔起勁,唔知仲乜,又唔係唔想返工 ...

我哋日日都受住D荷爾蒙影響...好多時個心情都會好飄忽下架...唔妳諗太多嘢...摸下個肚同亞B傾下計..我諗妳會好D架


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3816#
發表於 12-9-27 09:03 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

阿囡返自己房瞓兩晚喇,OK喎,仲瞓得好咗咁,我都舒服啲。


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3817#
發表於 12-9-27 09:08 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 12-9-27 08:52
早晨呀~~~~好3返埋明天就放4日。去邊玩呀。我要返多半日。不過會去梅窩玩。

...

我老公呢個星期六日要返工...所以會星期日晚先返屋企...但係1號2號多數都係留在家中玩執屋啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3818#
發表於 12-9-27 09:11 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-27 09:03
阿囡返自己房瞓兩晚喇,OK喎,仲瞓得好咗咁,我都舒服啲。

都話咗妳個囡會好乖...鍚晒妳架啦...佢真係大個女喎...抵錫


大宅

積分: 2893


3819#
發表於 12-9-27 09:12 |只看該作者

引用:Good+morning+ar..... 今朝早一起身,隻腳

原帖由 BigBear2011 於 12-09-27 發表
Good morning ar.....
今朝早一起身,隻腳就抽筋。
個人好似好提唔起勁,唔知仲乜,又唔係唔想返工 ...
我係尋晚瞓瞓吓抽筋呀!諗住叫醒c6幫我按下,點知佢瞓到隻豬咁,而家小腿仲有啲扯住痛


大宅

積分: 4239


3820#
發表於 12-9-27 09:18 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-27 08:51
想問一下大家係邊照結構呀?
係咪4D可以取代結構?
同埋呢,我地食唔食得吞拿魚飽?會唔會驚放得耐多菌呀? ...

結構係睇BB 心呀,腦呀發展得好唔好
4D 係睇BB 個樣, 唔同嫁
4D 照唔照都得, 結構就一定要照

吞拿魚怕有水銀, 兩個禮拜唔好食多過一鑵, 街果D你要自己諗下佢會唔會放好耐, 間野信唔信得過呀咁, 好難一概而論

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo