立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74390
原文章由 szewan 於 08-11-8 12:24 發表 唉! 今日我去街市間新茶餐廳試下la, 原來係自己買"飛"再排隊取食物, 人己經吾多, 果2個亞叔令黎令去搞到頭大, 得果3,2 個客都要截單 , 見住佢整我個餐---煎蛋係正常 , "6"米粉好求其, 2 件豬扒係骨, 至攞命係塊餐包, ...
原文章由 Edith.C 於 08-11-9 17:46 發表 cc, 我地由 jk 隔離搬去 szewan 隔離, 對面街 jel, 都係麗城媽咪, 況且恩臨已經收左 Vian la, 我地唔會去得遠 la. 放心. 有無人高價 收購現住單位呀, 或租 la. ...
別墅
積分: 931
原文章由 cc0524 於 08-11-10 08:26 發表 嘩~~~~ 乜差成咁????
原文章由 Royston 於 08-11-10 09:52 發表 哎吔~ 我都係星期六經過見到佢已經開咗, 聽完你咁講, 都係咪試啦.
子爵府
積分: 12757
原文章由 cc0524 於 08-11-10 09:43 發表 szewan, 有件事想請教下你, 而家百佳換緊隻 buffalo 飯壺你覺得好唔好呀?? 係唔係要換大那款先夠用?? 你用咩飯壺送飯比亞女架??
原文章由 szewan 於 08-11-10 10:03 發表 buffalo 吾好用 ,我用過隻大飯壺, 個蓋夾位入水ga,即係洗完之後隻蓋郎下郎下仲有水聲, 拎去換過都係甘,用左幾次就扔去填海la, 後尾我係西田買左2隻Tiger日本製3格壺.......UM.....我自己果隻未用, 送比人果隻佢話好 ...
原文章由 cc0524 於 08-11-10 10:07 發表 係呀??? 其實你咁近送飯比亞女係唔係唔需要用 D 咁勁保溫既飯壺呢?? 係唔係 CHEAP CHEAP 地無牌子那些就 OK 啦???
原文章由 szewan 於 08-11-10 10:14 發表 亞女係訂飯盒ga , 因為佢鐘意同同學一樣, 所以到E + 隻Tiger仲未用lor, 不過我都係會買日本製, 因為我好鐘意靚靚廚房用品ga.
原文章由 cc0524 於 08-11-10 10:27 發表 我仲以為你咁近一定會送飯比佢添!! 我見有 D 係公仔圖案幾十蚊都好靚架!!
原文章由 szewan 於 08-11-10 10:33 發表 我淨係E D 廚房野捨得買ga咋 , 其他野好姑寒ga
原文章由 cc0524 於 08-11-10 11:10 發表 Royston, 我見你都有問學游水, 你係咪諗住比亞仔去學呀?? 你打左電話問未呀??
原文章由 Royston 於 08-11-10 11:27 發表 諗住近近地咪問定先, 如果天氣,時間同價錢都OK 0既, 都有機會會學架. 你呢? 你仔仔會唔會游呀? 我仔剛剛呢個暑假, 迫住佢都可以游到大約一個橫池啦, 但姿勢就唔好攞. ...
原文章由 cc0524 於 08-11-10 11:59 發表 我都十五十六, 因為天氣又開始凍啦, 無咁方便呀, 之前熱游完水圍條毛巾就行得, 而家要換衫就麻煩好多啦!!
原文章由 Royston 於 08-11-10 12:56 發表 係啦, 怕佢凍親~ 你有無去過游水? 我未去過, 所以都唔知係點架.
原文章由 cc0524 於 08-11-10 14:17 發表 係呀, 呢 d 天氣真係要整乾個身, 穿番好 d 衫先得, 我地唔係係度住就麻煩羅!! 我都未去過架!!
原文章由 Royston 於 08-11-10 14:57 發表 係呀, 個身濕咗會好凍架. 所以我諗住問下個情況先, 再決定.
原文章由 cc0524 於 08-11-10 15:08 發表 你有進一步消息就通知聲我呀!! 唔該晒!!
原文章由 cc0524 於 08-11-10 11:08 發表 希...... 乜咁講呀!! 又無叫你請食飯!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy