跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3821#
發表於 08-11-10 08:26 |只看該作者
嘩~~~~ 乜差成咁????



原文章由 szewan 於 08-11-8 12:24 發表
唉! 今日我去街市間新茶餐廳試下la, 原來係自己買"飛"再排隊取食物, 人己經吾多, 果2個亞叔令黎令去搞到頭大, 得果3,2 個客都要截單 , 見住佢整我個餐---煎蛋係正常 , "6"米粉好求其, 2 件豬扒係骨, 至攞命係塊餐包, ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3822#
發表於 08-11-10 08:26 |只看該作者
原來係咁!!



原文章由 Edith.C 於 08-11-9 17:46 發表


cc,

我地由 jk 隔離搬去 szewan 隔離, 對面街 jel, 都係麗城媽咪, 況且恩臨已經收左 Vian la, 我地唔會去得遠 la. 放心.
有無人高價 收購現住單位呀, 或租 la. ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3823#
發表於 08-11-10 09:43 |只看該作者
szewan,

有件事想請教下你, 而家百佳換緊隻 buffalo 飯壺你覺得好唔好呀?? 係唔係要換大那款先夠用?? 你用咩飯壺送飯比亞女架??


別墅

積分: 931


3824#
發表於 08-11-10 09:52 |只看該作者
哎吔~ 我都係星期六經過見到佢已經開咗, 聽完你咁講, 都係咪試啦.

原文章由 cc0524 於 08-11-10 08:26 發表
嘩~~~~ 乜差成咁????


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3825#
發表於 08-11-10 10:03 |只看該作者
其實我連開左間新野都唔知呀!!



原文章由 Royston 於 08-11-10 09:52 發表
哎吔~ 我都係星期六經過見到佢已經開咗, 聽完你咁講, 都係咪試啦.


子爵府

積分: 12757


3826#
發表於 08-11-10 10:03 |只看該作者
buffalo 吾好用 ,我用過隻大飯壺, 個蓋夾位入水ga,即係洗完之後隻蓋郎下郎下仲有水聲, 拎去換過都係甘,用左幾次就扔去填海la, 後尾我係西田買左2隻Tiger日本製3格壺.......UM.....我自己果隻未用, 送比人果隻佢話好好用 lor.
原文章由 cc0524 於 08-11-10 09:43 發表
szewan,

有件事想請教下你, 而家百佳換緊隻 buffalo 飯壺你覺得好唔好呀?? 係唔係要換大那款先夠用?? 你用咩飯壺送飯比亞女架??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3827#
發表於 08-11-10 10:07 |只看該作者
係呀???

其實你咁近送飯比亞女係唔係唔需要用 D 咁勁保溫既飯壺呢?? 係唔係 CHEAP CHEAP 地無牌子那些就 OK 啦???



原文章由 szewan 於 08-11-10 10:03 發表
buffalo 吾好用 ,我用過隻大飯壺, 個蓋夾位入水ga,即係洗完之後隻蓋郎下郎下仲有水聲, 拎去換過都係甘,用左幾次就扔去填海la, 後尾我係西田買左2隻Tiger日本製3格壺.......UM.....我自己果隻未用, 送比人果隻佢話好 ...


子爵府

積分: 12757


3828#
發表於 08-11-10 10:14 |只看該作者
亞女係訂飯盒ga , 因為佢鐘意同同學一樣, 所以到E + 隻Tiger仲未用lor,
不過我都係會買日本製, 因為我好鐘意靚靚廚房用品ga.
原文章由 cc0524 於 08-11-10 10:07 發表
係呀???

其實你咁近送飯比亞女係唔係唔需要用 D 咁勁保溫既飯壺呢?? 係唔係 CHEAP CHEAP 地無牌子那些就 OK 啦???


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3829#
發表於 08-11-10 10:27 |只看該作者
我仲以為你咁近一定會送飯比佢添!!

我見有 D 係公仔圖案幾十蚊都好靚架!!



原文章由 szewan 於 08-11-10 10:14 發表
亞女係訂飯盒ga , 因為佢鐘意同同學一樣, 所以到E + 隻Tiger仲未用lor,
不過我都係會買日本製, 因為我好鐘意靚靚廚房用品ga.


子爵府

積分: 12757


3830#
發表於 08-11-10 10:33 |只看該作者
我淨係E D 廚房野捨得買ga咋 , 其他野好姑寒ga
原文章由 cc0524 於 08-11-10 10:27 發表
我仲以為你咁近一定會送飯比佢添!!

我見有 D 係公仔圖案幾十蚊都好靚架!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3831#
發表於 08-11-10 11:08 |只看該作者
希...... 乜咁講呀!! 又無叫你請食飯!!



原文章由 szewan 於 08-11-10 10:33 發表
我淨係E D 廚房野捨得買ga咋 , 其他野好姑寒ga


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3832#
發表於 08-11-10 11:10 |只看該作者
Royston,

我見你都有問學游水, 你係咪諗住比亞仔去學呀?? 你打左電話問未呀??



原文章由 Royston 於 08-11-10 09:52 發表
哎吔~ 我都係星期六經過見到佢已經開咗, 聽完你咁講, 都係咪試啦.


別墅

積分: 931


3833#
發表於 08-11-10 11:27 |只看該作者
諗住近近地咪問定先, 如果天氣,時間同價錢都OK 0既, 都有機會會學架. 你呢? 你仔仔會唔會游呀? 我仔剛剛呢個暑假, 迫住佢都可以游到大約一個橫池啦, 但姿勢就唔好攞.

原文章由 cc0524 於 08-11-10 11:10 發表
Royston,

我見你都有問學游水, 你係咪諗住比亞仔去學呀?? 你打左電話問未呀??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3834#
發表於 08-11-10 11:59 |只看該作者
我都十五十六, 因為天氣又開始凍啦, 無咁方便呀, 之前熱游完水圍條毛巾就行得, 而家要換衫就麻煩好多啦!!



原文章由 Royston 於 08-11-10 11:27 發表
諗住近近地咪問定先, 如果天氣,時間同價錢都OK 0既, 都有機會會學架. 你呢? 你仔仔會唔會游呀? 我仔剛剛呢個暑假, 迫住佢都可以游到大約一個橫池啦, 但姿勢就唔好攞.

...


別墅

積分: 931


3835#
發表於 08-11-10 12:56 |只看該作者
係啦, 怕佢凍親~
你有無去過游水? 我未去過, 所以都唔知係點架.

原文章由 cc0524 於 08-11-10 11:59 發表
我都十五十六, 因為天氣又開始凍啦, 無咁方便呀, 之前熱游完水圍條毛巾就行得, 而家要換衫就麻煩好多啦!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3836#
發表於 08-11-10 14:17 |只看該作者
係呀, 呢 d 天氣真係要整乾個身, 穿番好 d 衫先得, 我地唔係係度住就麻煩羅!!

我都未去過架!!



原文章由 Royston 於 08-11-10 12:56 發表
係啦, 怕佢凍親~
你有無去過游水? 我未去過, 所以都唔知係點架.


別墅

積分: 931


3837#
發表於 08-11-10 14:57 |只看該作者
係呀, 個身濕咗會好凍架.
所以我諗住問下個情況先, 再決定.


原文章由 cc0524 於 08-11-10 14:17 發表
係呀, 呢 d 天氣真係要整乾個身, 穿番好 d 衫先得, 我地唔係係度住就麻煩羅!!

我都未去過架!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3838#
發表於 08-11-10 15:08 |只看該作者
你有進一步消息就通知聲我呀!! 唔該晒!!



原文章由 Royston 於 08-11-10 14:57 發表
係呀, 個身濕咗會好凍架.
所以我諗住問下個情況先, 再決定.


別墅

積分: 931


3839#
發表於 08-11-10 15:13 |只看該作者
好呀~

原文章由 cc0524 於 08-11-10 15:08 發表
你有進一步消息就通知聲我呀!! 唔該晒!!


子爵府

積分: 12757


3840#
發表於 08-11-10 17:54 |只看該作者
講下都得掛
原文章由 cc0524 於 08-11-10 11:08 發表
希...... 乜咁講呀!! 又無叫你請食飯!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo