跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4180


3821#
發表於 08-10-3 23:10 |只看該作者
咁唯有比BB坐0係"星盤"洗白白
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3822#
發表於 08-10-3 23:18 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:10 發表

去joyjoy到玩呀,你點呀甘耐無上黎吹

我都好想上黎呀~我都忙到死喇~


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3823#
發表於 08-10-3 23:18 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:10 發表
咁唯有比BB坐0係"星盤"洗白白

星盤....咩事


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3824#
發表於 08-10-3 23:19 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:10 發表

去joyjoy到玩呀,你點呀甘耐無上黎吹

幾時幾點先~


子爵府

積分: 11870


3825#
發表於 08-10-3 23:20 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:18 發表

我都好想上黎呀~我都忙到死喇~

我都係夜晚先上到黎吹mouth: ,浩少爺識爬未?
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3826#
發表於 08-10-3 23:20 |只看該作者
講緊帶BB去馬交, 住D酒店之嘛! 唔聽書!

原文章由 日落 於 08-10-3 23:18 發表

星盤....咩事
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3827#
發表於 08-10-3 23:20 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:20 發表

我都係夜晚先上到黎吹mouth: ,浩少爺識爬未?

自己扶住野行黎行去喇,睇少眼都唔得


子爵府

積分: 11870


3828#
發表於 08-10-3 23:22 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:20 發表

自己扶住野行黎行去喇,睇少眼都唔得

子喬都係,不過都唔識爬,我諗佢好似哥哥甘識行唔識爬
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3829#
發表於 08-10-3 23:22 |只看該作者
個個都咁叻O既??? 我隻B仲係好似蟲咁"欄下欄下", 未識4腳爬爬, 又未識扶野企起身添.
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3830#
發表於 08-10-3 23:24 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:22 發表
個個都咁叻O既??? 我隻B仲係好似蟲咁"欄下欄下", 未識4腳爬爬, 又未識扶野企起身添.

浩浩唔洗15秒可以由廚房門口爬入房,直路


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3831#
發表於 08-10-3 23:24 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:22 發表

子喬都係,不過都唔識爬,我諗佢好似哥哥甘識行唔識爬

叫哥哥教佢點爬...


大宅

積分: 4180


3832#
發表於 08-10-3 23:24 |只看該作者
你地隻B依家幾多磅? 近2-3個月, 承熙重得好慢 ...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3833#
發表於 08-10-3 23:25 |只看該作者
子喬同承希識唔識叫人 or 做手呀


子爵府

積分: 11870


3834#
發表於 08-10-3 23:25 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:22 發表
個個都咁叻O既??? 我隻B仲係好似蟲咁"欄下欄下", 未識4腳爬爬, 又未識扶野企起身添.

算啦,佢健康多肉都好難爬,
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3835#
發表於 08-10-3 23:26 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:24 發表
你地隻B依家幾多磅? 近2-3個月, 承熙重得好慢 ...

冇磅喔~等我得閒去磅下先~跟住上黎報數


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3836#
發表於 08-10-3 23:27 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:25 發表

算啦,佢健康多肉都好難爬,

我張相已經係爬緊喇~


子爵府

積分: 11870


3837#
發表於 08-10-3 23:27 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:25 發表
子喬同承希識唔識叫人 or 做手呀

識,今晚聽到佢叫『呀麻、抱呀』又識呷酣,同比手人抱
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3838#
發表於 08-10-3 23:27 |只看該作者
去邊磅

原文章由 日落 於 08-10-3 23:26 發表

冇磅喔~等我得閒去磅下先~跟住上黎報數
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3839#
發表於 08-10-3 23:27 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:27 發表

識,今晚聽到佢叫『呀麻、抱呀』又識呷酣,同比手人抱

咁勁~~~~=0=


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3840#
發表於 08-10-3 23:28 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:27 發表
去邊磅

哈哈~咪又係用人肉磅咯
我-佢~哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo